Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiefde is kut!

Liefde is kut!

194 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die relatie staat waarschijnlijk op knappen. Je gaat niet op zoek als je een goede relatie hebt. Wat ik zo sneu vind, is dat zij het blijkbaar niet op kan brengen om de relatie te beeindigen.

Ik vind het zo naaiend laag als iemand 'overstapt' naar een andere vriend. Heb dan het lef om een punt achter je huidige relatie te zetten.
R
RokertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welhallodaar zei:
ik heb gehoord dat heroïne even lekker is als liefde of in sommige gevallen zelfs lekkerder
Klik om te vergroten...

Vind het erg moeilijk om deze twee met elkaar te vergelijken... Mocht ik moeten kiezen, zal ik kiezen voor de liefde :hearteyes:

Maar de komende tijd is het voor mij nog een mix van de twee...
:wave:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Balen...

Lastig. Wat je ook doet, doe het met je hart.

Phy.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flameon zei:
Mindgamer zei:
Zo gaan ze bijv. aan je kont zitten of met je stoeien als hun vriendje (mijn kameraad dus) weg is of ze geven te subtiele hints weg met dat ze je leuk vinden. Zo zat ik met een paar vrienden bier te drinken en wijs te praten over relaties. Toen zei zo'n meisje: jeff, wij hebben eigenlijk ook een relatie he...*knipoog* En tja, toen werd het even stil en dat voelde vet ongemakkelijk voor mij aan.
Klik om te vergroten...

Dat zijn inderdaad zeer ongemakkelijke en nare situaties!
Moet je dan voor je gevoel of voor je hersenen kiezen haha.

Ik herken het goed. Maar dan was de jongen maar een zeer vage kennis, waar ik niks mee heb.
Ook waren de dame en ik destijds verreweg van nuchter. Ai ai dat maakte het allemaal erg moeilijk haha. Uiteindelijk heb ik toch maar gekozen om een relatie niet stuk te maken en gewoon als vrijgezel verder door het leven te gaan.

Laten we er met zijn alle maar een leerpunt uithalen:
Als je gevoelens voor iemand hebt die al een relatie heeft, en meneer of mevrouw gaat er in diep in mee ... dan kun je er misschien beter mee stoppen. Want wie zegt dat hij of zij niet hetzelfde doet als jij met hem of haar een relatie hebt.
Klik om te vergroten...

Het liefst vermijd ik dat soort type mensen. Ik heb veel liever mensen om me heen waarvan ik weet wat ik aan ze heb. Ik heb een grafhekel aan achterdeurenpolitiek en als iemand dat bij mij flikt is het meteen de laatste keer.

Eerlijk duurt het langst!

Ik geloof trouwens dat er maar weinig mensen zijn die er op uit zijn om mensen te kwetsen of te behandelen als oud vuil. Vaak zit daar iets achter. Onzekerheid, een niet verwerkte trauma of iets dergelijks.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laten we er met zijn alle maar een leerpunt uithalen:
Als je gevoelens voor iemand hebt die al een relatie heeft, en meneer of mevrouw gaat er in diep in mee ... dan kun je er misschien beter mee stoppen. Want wie zegt dat hij of zij niet hetzelfde doet als jij met hem of haar een relatie hebt.
Klik om te vergroten...
En zo is het maar net, alleen is dit bij singels ook mogelijk natuurlijk. Maar ik zou zo'n meisje echt nooit goed kunnen behandelen, puur omdat ze destijds haar vriend heeft gedumpt voor mij. Bij andere mensen zou dit hun ego strelen, maar ik ga zo'n meisje juist haten en er alles aan doen, om haar psychisch gek te maken. Vandaar dat ik niet aan zo'n relatie begin en zo'n meisje keihard ga negeren. Wat trouwens kan zorgen voor een nog vervelende effect en dat is dat ze je gaan aanspreken :flushed: Vandaag ging ik boodschappen doen en kwam ik dat ene blonde meisje dus tegen. Haar vriend die weet er overigens niet mee om te gaan, want als hij mij in de ogen kijkt, word hij rood...Tja, ik zou er ook niet echt goed mee om kunnen gaan natuurlijk. Maar hij weet er dus van. Maar het voelt wel vervelend, als je ziet dat, dat meisje oogcontact met je probeert te maken en je loopt haar gewoon voorbij, zonder haar aan te kijken, terwijl je zelf al een tijd op zoek bent, naar liefde, want dat is iets wat moet :( Soms denk ik gewoon echt; of het niet beter is, om dit behoefte weg te stoppen. Maar dat is weer onmogelijk. Zo creëer je dus depressies en dergelijke. Maar dit zijn klote situaties.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
phy zei:
Die relatie staat waarschijnlijk op knappen. Je gaat niet op zoek als je een goede relatie hebt. Wat ik zo sneu vind, is dat zij het blijkbaar niet op kan brengen om de relatie te beeindigen.

Ik vind het zo naaiend laag als iemand 'overstapt' naar een andere vriend. Heb dan het lef om een punt achter je huidige relatie te zetten.
Klik om te vergroten...
Hmm, ik denk niet dat de relatie van dat blonde meisje; op knappen staat hoor. Tijdens het afrekenen in de supermarkt, werden we verliefd op elkaar :beer: Dit heb ik meerdere malen terug gehoord, van vage kennissen die haar ook wel kennen.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindgamer zei:
phy zei:
Die relatie staat waarschijnlijk op knappen. Je gaat niet op zoek als je een goede relatie hebt. Wat ik zo sneu vind, is dat zij het blijkbaar niet op kan brengen om de relatie te beeindigen.

Ik vind het zo naaiend laag als iemand 'overstapt' naar een andere vriend. Heb dan het lef om een punt achter je huidige relatie te zetten.
Klik om te vergroten...
Hmm, ik denk niet dat de relatie van dat blonde meisje; op knappen staat hoor. Tijdens het afrekenen in de supermarkt, werden we verliefd op elkaar :beer: Dit heb ik meerdere malen terug gehoord, van vage kennissen die haar ook wel kennen.
Klik om te vergroten...

Ok.
Tja, keuzes maken is moeilijk moeilijk...!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindgamer zei:
En als ik bij vrienden ben, merk ik altijd wel; dat hun vriendin mij reuze interessant vinden. Zo gaan ze bijv. aan je kont zitten of met je stoeien als hun vriendje (mijn kameraad dus) weg is of ze geven te subtiele hints weg met dat ze je leuk vinden. Zo zat ik met een paar vrienden bier te drinken en wijs te praten over relaties. Toen zei zo'n meisje: jeff, wij hebben eigenlijk ook een relatie he...*knipoog* En tja, toen werd het even stil en dat voelde vet ongemakkelijk voor mij aan.
Klik om te vergroten...

Dat is dus zo'n überbitch die haar vriendje jaloers probeert te maken. Dan ga jij er op in en ben je uiteindelijk de lul omdat ze dan gaat zeggen dat het niet bij haar vandaan kwam maar dat jij de move gemaakt hebt en zij jou niet kon weerstaan.

Sletten, bah! Ik maak ook weleens mijn partner jaloers, maar nooit serieus en altijd als hij erbij is. ik kan niet omgaan met jaloerse mensen. Ze zijn continu op zoek naar middelen om anderen jaloers te maken, en in die rooftocht schuwen ze het niet andermans geluk kapot te maken!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#9
phy zei:
Mindgamer zei:
phy zei:
Die relatie staat waarschijnlijk op knappen. Je gaat niet op zoek als je een goede relatie hebt. Wat ik zo sneu vind, is dat zij het blijkbaar niet op kan brengen om de relatie te beeindigen.

Ik vind het zo naaiend laag als iemand 'overstapt' naar een andere vriend. Heb dan het lef om een punt achter je huidige relatie te zetten.
Klik om te vergroten...
Hmm, ik denk niet dat de relatie van dat blonde meisje; op knappen staat hoor. Tijdens het afrekenen in de supermarkt, werden we verliefd op elkaar :beer: Dit heb ik meerdere malen terug gehoord, van vage kennissen die haar ook wel kennen.
Klik om te vergroten...

Ok.
Tja, keuzes maken is moeilijk moeilijk...!
Klik om te vergroten...
Inderdaad.
Ik koos ervoor, om haar te negeren, maar dit doe ik al een jaar en als ik per ongeluk wel aan kijk; dan begint ze weer te lachen en word ze rood. En dat na een fucking jaar! Ik snap dat echt niet hoor. Waarom is ze na een jaar, nog steeds zo vaag...Waarom negeert ze mij ook gewoon niet :P Dat deed een ander zwaar lekker wijf wel, toen ik haar ging negeren....
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#10
^Ja, dat dacht ik dus ook al! Bij één is dit zeker het geval, bij de ander niet. Die doet het echt zeer sneaky :beer:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindgamer zei:
^Ja, dat dacht ik dus ook al! Bij één is dit zeker het geval, bij de ander niet. Die doet het echt zeer sneaky :beer:
Klik om te vergroten...
Een echt kutwijf dus. Net wat ik zei, sletten. Bah. :kots:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#12
liefde is niet kut :P vreemd gaan,uit elkaar gaan,ruzie of weet ik veel zijn nu 1 maal dingen die kunnen gebeuren :( ,maar wat zou het leven voorstellen,als liefde niet bestaat?
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou, het leven zou wel heel wat simpeler, efficienter, practischer en logischer zijn!!! :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Liefde voegt tenminste een hoop kleur aan ons leven toe :)
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ooohkee speciaal voor jou!!!

mannen kunnen niet mee-emanciperen waardoor alle relaties stuklopen!!!!
Foei mannen!!


Aantstootgevend genoeg??? :wave:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Liefde is een kwestie van chemie...

Een cocktail waar constant wat bij geflikkerd en af gesnoept wordt. Soms zoet. Soms zuur. En potentieel explosief.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nah, ik ben het lekker niet met je eens.. Maar ik snap je wel hoor.
Geniet gewoon van de liefde die je vrienden je schenken! :wave:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Djo en ik zijn van mening dat liefde één van de kutste dingen is die er bestaat.. In dit topic mag je zo veel zeiken, zeuren, frustraties eruit gooien, janken, etc als je maar wilt..

Ik begin wel.. Mijn hart is écht compleet, finaal gebroken.. Als de hopeloze romanticus die ik ben zal ik ongetwijfeld wel weer een keer erin trappen.. Maar de komende tijd wil ik echt absoluut geen relatie meer.. Durf ik me eindelijk weer over te geven aan liefde en dan wordt niet veel later je hart compleet vermorzelt.. Het doet me zo ontzettend veel pijn :( Ik haat liefde..
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Precies, ik ben er helemaal klaar mee!
Na een relatie van 10 jaar, zeg ik hier echt dat ik never en te nimmer meer een relatie wil.
Ik kan me niet indenken, dat ik nog met iemand zo'n band op kan bouwen. Zal best!
Maar ik beloof geen eeuwige trouw, de ware bestaat niet! (althans niet voor mij!)

Ik zou de eerste tijd in een nieuwe relatie me alleen maar elke dag bang zijn, dat het mis zou lopen. Uit zou gaan. Mijn gedachten slaan met me op hol, ik weet het.

Misschien loopt die ene wel ergens rond, maar in elk geval hoop ik dan dat hij me ooit vind!

Maar ik ben er helemaal KLAAR mee. :kots: erop!

Ruth, we worden nonnen of zo, in het kadaverklooster! :grin:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mja, liefde kan je ongelofelijk kut doen voelen, kan geen kater tegen op.

Ik zit zelf met een probleempje dat het lijk dat ik maar nooit de ideale vriendin tegenkom.
Pas als het gedaan is, begin ik te beseffen hoe leuk ze waren. Tjah, rare hersenkronkel. Ik wouw dat ik wat sneller tevreden was.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."