#1
Liefde is maar verwarrend.
phy zei:Pats!
En als een bel spat het uit elkaar. Natuurlijk waren de scheurtjes al zichtbaar. Maar toch doet het pijn. Soms is liefde waarlijk KUT.
3970 zei:Ik kan niets anders zeggen dan dat liefde iets verschrikkelijk moois is voor mij, en voor mijn vrouw. Al ruim 22 jaar zijn wij bij elkaar, en het lijkt wel alsof we nog steeds verliefder worden. Ik denk dat dat komt omdat onze relatie blijft groeien, en omdat we elkaar steeds beter leren kennen en waarderen, en dat is zo iets moois!!
Ik gun echt iedereen de liefde die wij ervaren, het verrijkt je leven gewoon eindeloos!![]()
Hemi
Flameon zei:Blijf ook niet hopen, daarmee maak je jezelf alleen maar gek en das niet de bedoeling!
TechNora zei:Ik denk dat liefde opzich perfect is, het enige risico dat je loopt is dat je je compleet in de ander verliest, en dat is nooit de bedoeling. Op de eerste plaats moet je zelf staan, en de band die je met jezelf hebt, daarbij hoort het leven dat je het liefst wilt leven, de dromen die je hebt, de vrienden die je waardevol vindt. Als je dat altijd op de voorgrond houdt, en je eigenwaarde niet laat afhangen van die speciale persoon in je leven, dan blijft diegene ook speciaal. Dan blijft er iets over om van te houden....![]()
. Er zijn mensen die zonder liefde leven maar geloof me die zijn écht niet gelukkig.
VidaLoCa zei:Liefde is echt niet kut hoor. Toen ik vroeger met een meisje was ik dacht toen echt dat ik verliefd was ik was er een halfjaartje mee samen. Maar er kwamen problemen met ouders/leerkrachten. Ze had namelijk een andere huidskleur. Dus ik moest haar laten gaan. Maar ik ben erachter gekomen dat dat niets was. Aan liefde kan je zoveel hebben, echt waar. Als je echt verliefd bent en dat is iedereen of heeft iedereen al meegemaakt dan is dat een van de beste gevoelens die er bestaan.
Het geeft je zo een happy gevoel, misschien als je ouder wordt verandert dit dat weet ik niet (ben 15). Maar liefde kan je zo een vullend gevoel geven dat niet veel dingen kunnen. Liefde kan je die steun geven die je echt altijd zoekt. Maar natuurlijk is liefde niet altijd mooi je kan je er ook echt kut door voelen. je kan er zo gebroken van worden dat niets je helpt of opbeurt maar uiteindelijk verandrrt dat. Voor degene die geen hoop meer hebben haal hem terug op liefde kan niet uit je leven. Er zijn mensen die zonder liefde leven maar geloof me die zijn écht niet gelukkig.
is jouw hoop ook al weg danphy zei:VidaLoCa zei:Liefde is echt niet kut hoor. Toen ik vroeger met een meisje was ik dacht toen echt dat ik verliefd was ik was er een halfjaartje mee samen. Maar er kwamen problemen met ouders/leerkrachten. Ze had namelijk een andere huidskleur. Dus ik moest haar laten gaan. Maar ik ben erachter gekomen dat dat niets was. Aan liefde kan je zoveel hebben, echt waar. Als je echt verliefd bent en dat is iedereen of heeft iedereen al meegemaakt dan is dat een van de beste gevoelens die er bestaan.
Het geeft je zo een happy gevoel, misschien als je ouder wordt verandert dit dat weet ik niet (ben 15). Maar liefde kan je zo een vullend gevoel geven dat niet veel dingen kunnen. Liefde kan je die steun geven die je echt altijd zoekt. Maar natuurlijk is liefde niet altijd mooi je kan je er ook echt kut door voelen. je kan er zo gebroken van worden dat niets je helpt of opbeurt maar uiteindelijk verandrrt dat. Voor degene die geen hoop meer hebben haal hem terug op liefde kan niet uit je leven. Er zijn mensen die zonder liefde leven maar geloof me die zijn écht niet gelukkig.
Heerlijk, dat. Ja zo dacht ik er vroeger ook over.
Enjoy it, friend. As long as you can.
VidaLoCa zei:is jouw hoop ook al weg danphy zei:VidaLoCa zei:Liefde is echt niet kut hoor. Toen ik vroeger met een meisje was ik dacht toen echt dat ik verliefd was ik was er een halfjaartje mee samen. Maar er kwamen problemen met ouders/leerkrachten. Ze had namelijk een andere huidskleur. Dus ik moest haar laten gaan. Maar ik ben erachter gekomen dat dat niets was. Aan liefde kan je zoveel hebben, echt waar. Als je echt verliefd bent en dat is iedereen of heeft iedereen al meegemaakt dan is dat een van de beste gevoelens die er bestaan.
Het geeft je zo een happy gevoel, misschien als je ouder wordt verandert dit dat weet ik niet (ben 15). Maar liefde kan je zo een vullend gevoel geven dat niet veel dingen kunnen. Liefde kan je die steun geven die je echt altijd zoekt. Maar natuurlijk is liefde niet altijd mooi je kan je er ook echt kut door voelen. je kan er zo gebroken van worden dat niets je helpt of opbeurt maar uiteindelijk verandrrt dat. Voor degene die geen hoop meer hebben haal hem terug op liefde kan niet uit je leven. Er zijn mensen die zonder liefde leven maar geloof me die zijn écht niet gelukkig.
Heerlijk, dat. Ja zo dacht ik er vroeger ook over.
Enjoy it, friend. As long as you can.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."