Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiefde is kut!

Liefde is kut!

194 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Liefde is maar verwarrend.
C
CarelessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt heel droog maar liefde voor mij is gewoon een gevoel, net als dat ik hou van warme douches op xtc, seks op xtc en optreden met een band.
Dat zijn in mijn ogen de goede liefdes.
Helaas voelt men zich gedwongen om je aan 1 iemand te binden en dit is nobel maar ook weer erg jammer want het gaat je een hele hoop pijn bezorgen.

Ik heb geen relaties van 10 jaar gehad, mijn enigste egte serieuze relatie waar ik van hield heeft me op de dag dat we het 2 jaar hadden gedumpt voor een ander, en als dat nog niet genoeg was loog ze bij de politie dat ik der 2 jaar lang misbruikte..
Jah inderdaad liefde kan kut zijn, maar heroine ook en toch is het ook het lekkerste gevoel ter wereld en kan je er niet omheen als je het gehad hebt..

heb nu 2 maanden een nieuwe vriendin maar helaas merk ik aan mezelf dat ik nog lang niet klaar ben voor een relatie.
Er zat een jaar tussen de 2 maar helaas word ik nog geterroriseert..

en nog iets.... je kan ook gewoon lekker in de rondtte neuken...niets mis mee op zijn tijd, kijk eens verder dan het sprookjesverhaal en durf eens voor jezelf te kiezen:wink:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pats!

En als een bel spat het uit elkaar. Natuurlijk waren de scheurtjes al zichtbaar. Maar toch doet het pijn. Soms is liefde waarlijk KUT.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
phy zei:
Pats!

En als een bel spat het uit elkaar. Natuurlijk waren de scheurtjes al zichtbaar. Maar toch doet het pijn. Soms is liefde waarlijk KUT.
Klik om te vergroten...


Sterkte met het verwerken :(
Ook al zie je het aankomen, de klap is dan nog altijd heel erg hard en doet vreselijk veel pijn. Liefde is niet gemakkelijk vaak
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kan niets anders zeggen dan dat liefde iets verschrikkelijk moois is voor mij, en voor mijn vrouw. Al ruim 22 jaar zijn wij bij elkaar, en het lijkt wel alsof we nog steeds verliefder worden. Ik denk dat dat komt omdat onze relatie blijft groeien, en omdat we elkaar steeds beter leren kennen en waarderen, en dat is zo iets moois!!

Ik gun echt iedereen de liefde die wij ervaren, het verrijkt je leven gewoon eindeloos! :hearteyes:

Hemi
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#6
3970 zei:
Ik kan niets anders zeggen dan dat liefde iets verschrikkelijk moois is voor mij, en voor mijn vrouw. Al ruim 22 jaar zijn wij bij elkaar, en het lijkt wel alsof we nog steeds verliefder worden. Ik denk dat dat komt omdat onze relatie blijft groeien, en omdat we elkaar steeds beter leren kennen en waarderen, en dat is zo iets moois!!

Ik gun echt iedereen de liefde die wij ervaren, het verrijkt je leven gewoon eindeloos! :hearteyes:

Hemi
Klik om te vergroten...

Je hebt maar geluk Hemi, met zo'n partner voor het leven. Ik hoop de mijne ook een keer te vinden!

De klap is idd altijd hard. Het is verbazend hoe je jezelf gek maakt met een spiraal van gedachten. Stemmingswisselingen, angst, woede, onzekerheid en vastberadenheid wisselen elkaar in hoog tempo af.

Eventjes doorbijten maar.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je hebt gelijk Helmi. Als je zo'n relatie als jij kan hebben dan mag jij en je vrouw zich erg gelukkig prezen.
Helaas heeft niet iedereen dat geluk momenteel, maar voor alle singles hier zal het wel goed komen. Altijd positief blijven denken is mij geleerd, en het leven met een lach bekijken. Wat er ook gebeurd, ooit komt alles goed :)

Inderdaad even doorbijten Phy. Soms duurt het even ook wel lang, maar er komt een dag dat je je erbij neer kan leggen en het kan accepteren.
Blijf ook niet hopen, daarmee maak je jezelf alleen maar gek en das niet de bedoeling!
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flameon zei:
Blijf ook niet hopen, daarmee maak je jezelf alleen maar gek en das niet de bedoeling!
Klik om te vergroten...

Als er 'een' waarheid dan is het dat wel!!!!!
We hebben afgesproken om vrienden te blijven. Nu hopen dat lukt.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik hoop voor je dat vrienden blijven lukt. Als er nog gevoelens zijn bij een iemand wordt het denk ik niet gemakkelijk (ivm hoop), maargoed niks is onmogelijk.

Goodluck
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk dat liefde opzich perfect is, het enige risico dat je loopt is dat je je compleet in de ander verliest, en dat is nooit de bedoeling. Op de eerste plaats moet je zelf staan, en de band die je met jezelf hebt, daarbij hoort het leven dat je het liefst wilt leven, de dromen die je hebt, de vrienden die je waardevol vindt. Als je dat altijd op de voorgrond houdt, en je eigenwaarde niet laat afhangen van die speciale persoon in je leven, dan blijft diegene ook speciaal. Dan blijft er iets over om van te houden.... :hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooi gezegd Technora. Daar zit zeker heel erg veel waarheid in! :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
TechNora zei:
Ik denk dat liefde opzich perfect is, het enige risico dat je loopt is dat je je compleet in de ander verliest, en dat is nooit de bedoeling. Op de eerste plaats moet je zelf staan, en de band die je met jezelf hebt, daarbij hoort het leven dat je het liefst wilt leven, de dromen die je hebt, de vrienden die je waardevol vindt. Als je dat altijd op de voorgrond houdt, en je eigenwaarde niet laat afhangen van die speciale persoon in je leven, dan blijft diegene ook speciaal. Dan blijft er iets over om van te houden.... :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik had het niet mooier kunnen zeggen...

Ik had vroeger ook de neiging om mezelf compleet te verliezen in iemand. De persoon heeft dan algauw genoeg van je als je continu belt en bij hem/haar wil zijn... Liefde is leuk maar het moet mijn dagelijkse routine niet in de weg gaan staan...

X
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Erg mooi en ik denk zeker dat er een kern van waarheid in zit. Ik herken het een beetje in mij dat ik mij kan verliezen in iemand. En zodra dat gebeurde was eht idd snel afgelopen.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
. Er zijn mensen die zonder liefde leven maar geloof me die zijn écht niet gelukkig.
Klik om te vergroten...

omdat .....
X
XtCliffixLid
01-01-2024, 00:00
#15
Liefde is gelijk een nachtje op de X , Alles gaat heel goed in het begin en je lijkt te zweven TOT dat de afkickt begint :)
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Liefde is echt niet kut hoor. Toen ik vroeger met een meisje was ik dacht toen echt dat ik verliefd was ik was er een halfjaartje mee samen. Maar er kwamen problemen met ouders/leerkrachten. Ze had namelijk een andere huidskleur. Dus ik moest haar laten gaan. Maar ik ben erachter gekomen dat dat niets was. Aan liefde kan je zoveel hebben, echt waar. Als je echt verliefd bent en dat is iedereen of heeft iedereen al meegemaakt dan is dat een van de beste gevoelens die er bestaan.

Het geeft je zo een happy gevoel, misschien als je ouder wordt verandert dit dat weet ik niet (ben 15). Maar liefde kan je zo een vullend gevoel geven dat niet veel dingen kunnen. Liefde kan je die steun geven die je echt altijd zoekt. Maar natuurlijk is liefde niet altijd mooi je kan je er ook echt kut door voelen. je kan er zo gebroken van worden dat niets je helpt of opbeurt maar uiteindelijk verandrrt dat. Voor degene die geen hoop meer hebben haal hem terug op liefde kan niet uit je leven. Er zijn mensen die zonder liefde leven maar geloof me die zijn écht niet gelukkig.
J
JoyTommyLid
01-01-2024, 00:00
#17
idd echt kut..vooral als het gewoon totaal niet kan :(
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#18
VidaLoCa zei:
Liefde is echt niet kut hoor. Toen ik vroeger met een meisje was ik dacht toen echt dat ik verliefd was ik was er een halfjaartje mee samen. Maar er kwamen problemen met ouders/leerkrachten. Ze had namelijk een andere huidskleur. Dus ik moest haar laten gaan. Maar ik ben erachter gekomen dat dat niets was. Aan liefde kan je zoveel hebben, echt waar. Als je echt verliefd bent en dat is iedereen of heeft iedereen al meegemaakt dan is dat een van de beste gevoelens die er bestaan.

Het geeft je zo een happy gevoel, misschien als je ouder wordt verandert dit dat weet ik niet (ben 15). Maar liefde kan je zo een vullend gevoel geven dat niet veel dingen kunnen. Liefde kan je die steun geven die je echt altijd zoekt. Maar natuurlijk is liefde niet altijd mooi je kan je er ook echt kut door voelen. je kan er zo gebroken van worden dat niets je helpt of opbeurt maar uiteindelijk verandrrt dat. Voor degene die geen hoop meer hebben haal hem terug op liefde kan niet uit je leven. Er zijn mensen die zonder liefde leven maar geloof me die zijn écht niet gelukkig.
Klik om te vergroten...

Heerlijk, dat. Ja zo dacht ik er vroeger ook over.
Enjoy it, friend. As long as you can.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#19
phy zei:
VidaLoCa zei:
Liefde is echt niet kut hoor. Toen ik vroeger met een meisje was ik dacht toen echt dat ik verliefd was ik was er een halfjaartje mee samen. Maar er kwamen problemen met ouders/leerkrachten. Ze had namelijk een andere huidskleur. Dus ik moest haar laten gaan. Maar ik ben erachter gekomen dat dat niets was. Aan liefde kan je zoveel hebben, echt waar. Als je echt verliefd bent en dat is iedereen of heeft iedereen al meegemaakt dan is dat een van de beste gevoelens die er bestaan.

Het geeft je zo een happy gevoel, misschien als je ouder wordt verandert dit dat weet ik niet (ben 15). Maar liefde kan je zo een vullend gevoel geven dat niet veel dingen kunnen. Liefde kan je die steun geven die je echt altijd zoekt. Maar natuurlijk is liefde niet altijd mooi je kan je er ook echt kut door voelen. je kan er zo gebroken van worden dat niets je helpt of opbeurt maar uiteindelijk verandrrt dat. Voor degene die geen hoop meer hebben haal hem terug op liefde kan niet uit je leven. Er zijn mensen die zonder liefde leven maar geloof me die zijn écht niet gelukkig.
Klik om te vergroten...

Heerlijk, dat. Ja zo dacht ik er vroeger ook over.
Enjoy it, friend. As long as you can.
Klik om te vergroten...
is jouw hoop ook al weg dan :confused:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#20
VidaLoCa zei:
phy zei:
VidaLoCa zei:
Liefde is echt niet kut hoor. Toen ik vroeger met een meisje was ik dacht toen echt dat ik verliefd was ik was er een halfjaartje mee samen. Maar er kwamen problemen met ouders/leerkrachten. Ze had namelijk een andere huidskleur. Dus ik moest haar laten gaan. Maar ik ben erachter gekomen dat dat niets was. Aan liefde kan je zoveel hebben, echt waar. Als je echt verliefd bent en dat is iedereen of heeft iedereen al meegemaakt dan is dat een van de beste gevoelens die er bestaan.

Het geeft je zo een happy gevoel, misschien als je ouder wordt verandert dit dat weet ik niet (ben 15). Maar liefde kan je zo een vullend gevoel geven dat niet veel dingen kunnen. Liefde kan je die steun geven die je echt altijd zoekt. Maar natuurlijk is liefde niet altijd mooi je kan je er ook echt kut door voelen. je kan er zo gebroken van worden dat niets je helpt of opbeurt maar uiteindelijk verandrrt dat. Voor degene die geen hoop meer hebben haal hem terug op liefde kan niet uit je leven. Er zijn mensen die zonder liefde leven maar geloof me die zijn écht niet gelukkig.
Klik om te vergroten...

Heerlijk, dat. Ja zo dacht ik er vroeger ook over.
Enjoy it, friend. As long as you can.
Klik om te vergroten...
is jouw hoop ook al weg dan :confused:
Klik om te vergroten...

Verliefdheid is helaas niet blijvend, beste vriend. Lang heb ik gedacht net als jou. Een goede langdurige relatie bestaat uit iets anders dan de romige zoetigheid van amor. Maar daar kom je vanzelf nog wel achter.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."