Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe staan drugs en jij t.o.v je vriend/vriendin ?

Hoe staan drugs en jij t.o.v je vriend/vriendin ?

104 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
:beer:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
^En hoe staat je vriendin t.o.v. je liefde voor Klaara?
(
( . Y . ) TettenLid
01-01-2024, 00:00
#3
ju,
zit wa stoned en heb goesting om te schrijven :stoned:
2 jaar geleden begon het met sigretje jointje dan na een jaar kwam ik ook in aanraking met xtc... paddo's dan ben ik beginnen dealen altijd gerief op zak. en zelf ook toch 3x in de maand te pakken soms minder en de bijna dagelijkse joints...
ik kan mijn gebruik tamelijk in de hand houden vind ik van mezelf
mjah soms heb ik wel mijn stuiktijden marja :P
kvraag me nu is af wie van jullie nu geminderd/ gestopt voor hun/vriendin /vriend of hoe je ervoor staat.
ik heb nu een toch vrij serieuze relatie... eerst verzweeg ik het voor haar uiteindelijk kwam ze het teweten en heb ik verteld dat ik af en toe wat gebruikte :mrgreen: :( we hebben er al over gepraat, ik wil stoppen voor haar, tegenover haar voel ik me zwak omdat ik gebruikt en niet volledig kan stoppen dus ik beloof haar te stoppen, wil het zelf ook wel, allesins met harddrugs wiet daarin tegen kan wel is :smoke:
als men vriendin vertrekt ofzo paar uurtjes later bedenk ik dat ik wel nog is een pil wil doen en waarom zou ik eigenlijk stoppen het gaat nog altijd prima met me :)en binnen deze maand zal ik misschien nog is harddrugs doen , ik zou stoppen :rolleyes:
tis nu zo de 2de keer dat ik met haar praat en haar en mijzelf overtuigen dat ik GA stoppen maar het zit er dik in dat ik de komende maand nog is wa joints, tripke misschien een bolleke pak :rolleyes: misschien stop ik
zou mn vriendin en ikzelf ooit trots mogen zijn dat ik niet meer gebruik
hoe staan jullie ervoor of wat je al hebt meegemaakt, kwil dit is weten :) :grin:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn kat harry heeft er geen moeite mee. :openmouth:




:wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn vaders kat heet ook Harry.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deranged zei:
Mijn vaders kat heet ook Harry.
Klik om te vergroten...


:mrgreen: Vet :smoke:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#7
Intoxicated zei:
Als je je vriendin wil houden zal je je wel aan je afspraken moeten houden. En ik weet het, als je verliefd bent maak je beloftes die je niet kan waarmaken.
Klik om te vergroten...
Idd, gewoon vlakaf keihard liegen als je haar graag ziet, dat moet altijd in een relatie :mrgreen:
zo van doe je nog dope (knetterstoned ondertusse) Nope, waarom ruik ik dan die geur?=> was by een maat en die had juist een joint gepaft.
En waarom zien je pupillen zo groot?=> Omdat ik je aant bekijken ben, dat vergt veel aandacht enzowa :rolleyes: :wave:
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
mijn vrouw kat (katja) rookt zelf niet maar i heb haar leren kennen doordat ze als klant pep bij me kwam halen :mrgreen: en jah ... zulke tieten krijgen bij mij dus echt alles gratis :openmouth:

nu al 10 jaar samen wonend en ik heb altijd dagelijks geblowt en zij dus helemaal niet .... nu sta ik overigens in de tuin aangezien we een tewwling hebben gekregen en m`n kids blijven wat mij betreft de eerste jaartjes nog ff clean :grin:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tja aangezien mijn vriend zelf ........ hum, wel eens wat ruilt met andere mensen voor geld en ik erg afhankelijk ben van sommige substansies hebben we maar een relatie genomen .....mwa ja zo zou je t kunnen zien
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hubby is een fervent niet gebruiker. Heeeeeeel ooit een hijs van mijn jointje. Hij maakt er weinig woorden over vuil als ik gebruik. Hij mag graag een biertje drinken, wat ik dus weinig doe. (bijna nooit) Daar maak ik me ook niet sappel over. Zolang hij en ik ons "gebruik" in de hand hebben is het oke. Tegenwoordig gebruik ik niet zo heel vaak meer. Hij gaat elke week ff naar t kroegie en ik gebruik eens in de maand/ 2 maanden eens een paar pilletjes.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kim zei:
Tja aangezien mijn vriend zelf ........ hum, wel eens wat ruilt met andere mensen voor geld en ik erg afhankelijk ben van sommige substansies hebben we maar een relatie genomen .....mwa ja zo zou je t kunnen zien
Klik om te vergroten...

Dat is nou liefde.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Doe es niet.... Jij mag niet over geil praten...... Je bent minderjarig.......
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
@ Misanthrophy:

En toch...vind ik wel dat zij zich zou kunnen inlezen, al is het alleen maar om jou een plezier te doen. Ik vind haar kortzichtig als ze anti-drugs is (of alles behalve mdma), terwijl ze niet eens wat afweet van andere soorten drugs. Zeker bij iemand die zelf af en toe mdma gebruikt vind ik dat onbegrijpelijk. Als zij zich zou inlezen, zou ze er misschien een realistischer en genuanceerder beeld van hebben en het minder erg vinden dat jij gebruikt. Als ze het haar dan nog niet bevalt, zou je uit respect tegenover haar kunnen minderen met je drugsgebruik. Als je dat niet kan denk ik dat zij niet de juiste persoon is voor jou...
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
-- not necessary anymore --
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#15
misanthrophy zei:
Ik weet ook gewoon niet wat ik moet doen.. Na een dikke 3 jaar is zij mijn vriendin zoals mijn moeder mijn moeder is. Niet alleen door drugs, gewoon een hoop hypocriet geouwehoer waar ik mij aan erger, maar om de 1 of andere reden maak ik het niet uit omdat zij mij altijd het idee geeft dat als het uit gaat ze er helemaal aan onderdoor zou gaan.. Bluhh..
Klik om te vergroten...

Dus je blijft eigenlijk bij haar vanuit een soort schuldgevoel omdat je haar anders in de steek zou laten? Lijkt me niet echt toekomst hebben....

OT: Mijn ex was tegen mijn GHB gebruik. Hij had groot gelijk, want ik was verslaafd. Ook had ie graag gezien dat ik stopte met roken. Ook weer groot gelijk want dat is gewoon een ongezonde rotgewoonte. Hij was niet narrow minded of tegen drugs. We gebruikten wel af en toe mdma of coke als we een feest hadden, een paar keer per jaar en een flesje wijn ging er ook af en toe wel in. Verschil tussen verantwoord en onverantwoord gebruik dus. Als mijn partner merkt dat ik drugs gebruik of andersom om te vluchten/verslaafd ben vind ik het terecht dat hij zich zorgen maakt en dat zou ik ook doen. Wel vind ik dat je zelfs iemand die verlaafd is niet kan dwingen te stoppen. Dat moet die ander zelf willen, anders werkt het niet. Je kan als partner wel zeggen: ik kan er niet tegen om dit aan te zien en neem afstand als je merkt dat hij zichzelf ermee beschadigd maar toch niet wil stoppen. Ik heb een vriend gehad die dagelijks blowde en dronk omdat hij erge pijn had. Ik vond wel dat hij verslaafd was maar liet hem in zijn waarde. Als ik had gemerkt dat hij anderen in gevaar bracht, vervelend deed tegen mij of eigenlijk van zijn gebruik afwilde had ik hem daarin met alle liefde bijgestaan, maar dat was niet zo. Hij deed dit al toen ik hem leerde kennen en het was mijn keuze om hem te accepteren zoals hij was of niet.
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#16
SperSIZEboon zei:
mijn vriendin gebruikt ook dus we hebben daar geen geheimen over tegen elkaar..
Klik om te vergroten...

Die van mij (mijn vriend dan) ook. Alleen in mindere mate. We zijn al jaaaaren samen en hebben geen geheimen voor elkaar. Maar hij is er inmiddels een beetje klaar mee. Terwijl ik het nog wel erg leuk kan hebben met het een of ander van de nachtapothekeren een lekker uit de band te springen. Ik ben ook op iets latere leeftijd dan hij begonnen.

Ik lieg er nooit over tegenover hem. Maar het geeft af en toe wel vervelende discussies :(

Beeeb
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn nieuwe vriendin doet af en toe is een pilletje en soms wat speed erbij :) Ze weet hoeveel ik gebruik en vind dat mijn eigen keuze. Ze weet dat ik ga stoppen met mdma en speed voor een tijd en wil me daar graag in helpen als ik maar eerlijk ben. Ik heb haar ook verteld dat ik nogwel wat trippende middelen wil proberen (DMT, LSD, 2C-B) en maakt daar ook verder geen probleem van zolang het maar op heel af en toe blijft en ik haar vertel wanneer ik het ga doen. Ook wil zij nog een keer GHB doen met mij en dat vind ik natuurlijk prima :P

Het is toch een gewicht van mijn schouders af dat zij drugs wel in zekere mate accepteert, sinds mijn ex van 3 jaar dat totaal niet accepteerde en er vaak ruzies uit kwamen.
b
blondje1992Lid
01-01-2024, 00:00
#18
heyhey

wij staan wel vrij open naar elkaar toe over drugs.
en zover ik weet/merk vind hij het af en toe ook wel leuk haha bijv, als ik xtc slik. word ik geil

maar we hebben beide wel zoiets van: word het te veel, of ziet 1 van de 2 het niet meer zitten, dan stoppen we.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#19
blondje1992 zei:
heyhey

wij staan wel vrij open naar elkaar toe over drugs...
en zover ik weet/merk vind hij het af en toe ook wel leuk haha bijv, als ik xtc slik.. word ik gewoon super geil..

maar we hebben beide wel zoiets van: word het te veel.. of ziet 1 van de 2 het niet meer zitten.. dan stoppen we..
Klik om te vergroten...

Wat praat jij....Super...... geil......met.....al....die...puntjes.....
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik minderjarig? Ben ik eigenlijk 18.. :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."