Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"he topman.. het kan zelfs wel 2 weken duren .. wel ff dagelijk het plastic er af halen dan kun je beter zien of er al wat komt en er kan wat frisse lucht in .. schimmel is ook niet alles ."
"de close up is van een vrouwtje ... zie je een bolletje en geen haartje dan heb je een mannentje .. als het je emige plant is dan gewoon laten staan .. anders nog even aankijken en als het echt balletjes worden de zaag er in en omhakken"
"ik zou ze in de zaai en stek grond stoppen op niet meer als 1 cm diepte en dan een beetje vochtig maken ... zakje erover met elastiek en dan iedere dag even kijken .... zo gauw er iest boven komt is licht belangrijk !!! .... het kiemen gaat het best bij een constante temperatuur ... dus niet op de venstebank maar op tafel midden in de kamer .... veel grow plezier !!"
"maak eens wat foto`s van de gene die opkomen en dan dood gaan .... als ik wat foto`s zie kan ik je waarschijnlijk wel helpen !! een plantje wat opkomt heeft leven en gaat niet zomaar dood ... dan is er dus meer aan de hand !!"
"tuurlijk waarom niet ??? of je het lekker gaat vinden is een tweede .. bedenk bijv. eens dat meer als 95 % van die pil bestaat uit vulstoffen"
"hout is in priciepe NIET te reinigen ... alle elelende trekt in het hout en zul je blijven proeven ... uitboren kan misschien ??"
"probeer anders eerst een x`tje speed te roken .. dan wil je het niet eens meer WEDDEN ???"
"nou ik denk dat je toch wel wat wazig gaat worden .. rrok anders een x een ibuprofenntje .. ook nie gezond maar vaag op cker"
"wow man waarom willer er maar zo weinige een plantje of wat zetten ??? het gewoon geld groeien .. sterker nog geld dat groeit als onkruid wie wil dat nou niet ??? 1 goede buitenplant geeft je al gauw 300 gram"
"Inderdaad !! ik ben vrij gevoelig en er staat vermoedelijk mdma .. kijk maar eens in PHIKAL daar staan 500 disigner drugs in .. wie zegt dat het geen mda is md ..... ert zijn er zovele .. ik heb vaak genoeg 8 uur gestuiterd op een hlve ... dan minder heftig maar nog steeds 8 uur .. en iemand die het net 2 x heeft gedaan is nog niet echt ervaren ... althans niet in vergelijking tot bijv. mij"