Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe staan drugs en jij t.o.v je vriend/vriendin ?

Hoe staan drugs en jij t.o.v je vriend/vriendin ?

104 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
w
worktillyoudropLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn vriendin vind het niet leuk dat ik drugs gebruik maar ik ben er steeds eerlijk over,gebruik nooit teveel,gebruik zo veilig mogelijk dus kan ze er vrede mee nemen.
P
PitigrilliLid
01-01-2024, 00:00
#2
worktillyoudrop zei:
Mijn vriendin vind het niet leuk dat ik drugs gebruik maar ik ben er steeds eerlijk over,gebruik nooit teveel,gebruik zo veilig mogelijk dus kan ze er vrede mee nemen.
Klik om te vergroten...
:flushed: jaloers :flushed: dat is een werkbare afspraak.
Dat lukt hier niet. Eerlijk zijn veroorzaakt ook weer verdriet -en ik heb 't echt over occasioneel gebruik - en dat verdriet verpest weer het plezier wat ik er die avond van ervoor heb gehad.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jammer dat meer mensen niet zo geniaal denken als Isolation
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het klinkt misschien wat fout maar 9 van de 10 keer dat ik gebruik doe ik dat met mijn vriend. We wonen in hetzelfde studentenhuis, hebben dezelfde (drugs)vrienden en zijn ook allebei geïnteresseerd in de werking van de meeste drugs. Wat is er dan leuker om het ook samen uit te testen? :grin:
M
Miepje91Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re:

stuikerken zei:
Ik heb voor de moment een vriendin die niets gebruikt, zelfs niet rookt ofzo, en heb alles eerlijk opgebiecht dat ik heroine verslaafd ben en aan de ene kant is ze er niet al te blij mee logisch ook he, maar langs de andere kant kan ze er wel mee leven als ik het maar niet doe als ze het ziet. :)
Klik om te vergroten...
is dta laatste niet een beetje je kop in het zand steken,
ik heb in het begin ook geroepen als je het niet bij mij in de buurt doet vind k het best.
maar wat nou als het zo serieus is dat je wilt gaan samenwonen.?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."