Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe staan drugs en jij t.o.v je vriend/vriendin ?

Hoe staan drugs en jij t.o.v je vriend/vriendin ?

104 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn vrouw kat (katja) rookt zelf niet maar i heb haar leren kennen doordat ze als klant pep bij me kwam halen :mrgreen: en jah ... zulke tieten krijgen bij mij dus echt alles gratis :openmouth:

nu al 10 jaar samen wonend en ik heb altijd dagelijks geblowt en zij dus helemaal niet .... nu sta ik overigens in de tuin aangezien we een tewwling hebben gekregen en m`n kids blijven wat mij betreft de eerste jaartjes nog ff clean :grin:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tja aangezien mijn vriend zelf ........ hum, wel eens wat ruilt met andere mensen voor geld en ik erg afhankelijk ben van sommige substansies hebben we maar een relatie genomen .....mwa ja zo zou je t kunnen zien
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hubby is een fervent niet gebruiker. Heeeeeeel ooit een hijs van mijn jointje. Hij maakt er weinig woorden over vuil als ik gebruik. Hij mag graag een biertje drinken, wat ik dus weinig doe. (bijna nooit) Daar maak ik me ook niet sappel over. Zolang hij en ik ons "gebruik" in de hand hebben is het oke. Tegenwoordig gebruik ik niet zo heel vaak meer. Hij gaat elke week ff naar t kroegie en ik gebruik eens in de maand/ 2 maanden eens een paar pilletjes.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kim zei:
Tja aangezien mijn vriend zelf ........ hum, wel eens wat ruilt met andere mensen voor geld en ik erg afhankelijk ben van sommige substansies hebben we maar een relatie genomen .....mwa ja zo zou je t kunnen zien
Klik om te vergroten...

Dat is nou liefde.
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
voor de drugs JAH, en die ander voor het vlees :wink:



als het maar werkt :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
(
( . Y . ) TettenLid
01-01-2024, 00:00
#6
ju :beer:
da gesprek vrijdag mee mn meiske heeft tog wel iets gedaan :)
normaal denk ik constant aan xtc :flushed: in de week verlang ik al naar het weekend om te slikken
maar :P
dit weekend denk ik totaal niet over xtc, gewoon zo ineens heb ik er geen drang naar, tis ni omdak het beu ben ofzo maar het intreseert mij niet meer kga me meer bezig houde mee men vriendin :grin:
grtzzzz
maakter nog een sguun weekend van :wink:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#7
voor wie zou je t laten? voor een ander of voor jezelf? In dat laatste geval: doen! In dat eerste geval: niet eens proberen :grin:
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#8
zit wa stoned en heb goesting om te schrijven stoned
Klik om te vergroten...

Lees de forumregels nog eens door, graag algemeen beschaafd nederlands
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Well,, Ik heb a la momente geen vriendin, maar ik dnek dat ik overal mee zou stoppen,, zeker nu ik dat nog kan :wink: :P . Maar t meisje wat ik nu leuk vind ging al de tweede of derde keer dat ik haar ontmoette mee blowen, t was haar eerste keer, maar dat noem ik toch iig wel open staan voor...Ze weet het ten minste :P
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb voor de moment een vriendin die niets gebruikt, zelfs niet rookt ofzo, en heb alles eerlijk opgebiecht dat ik heroine verslaafd ben en aan de ene kant is ze er niet al te blij mee logisch ook he, maar langs de andere kant kan ze er wel mee leven als ik het maar niet doe als ze het ziet. :)
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn vriendin gebruikt ook helemaal niks, rookt ook geen sigaretten echt helemaal niks. Ik heb haar al vrij snel verteld dat ik wel es drugs gebruik en dat vond ze niet heel erg leuk ofzo. Maar heel erg vond ze het nou ook weer niet. En ik gebruik niks als zij erbij is, ik rook dan zelfs niet.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re:

Freak zei:
zit wa stoned en heb goesting om te schrijven stoned
Klik om te vergroten...

Lees de forumregels nog eens door, graag algemeen beschaafd nederlands
Klik om te vergroten...

Haha, en dat zeg je tegen een belg
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: hoe staat drugs en jij t.o.v je vriend/vriendin ?

Mijn vriend was een fanatiek drinken en roker, al is dat tegenwoordig heel erg geminderd (vooral het drinken want zijn galblaas moet eruit binnenkort). Hij heeft 1 keer mdma gedaan, dat vond hij geweldig. Nu even wachten tot hij er klaar voor is om te trippen en dan barst de bom en gaat hij helemaal los. :grin:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: hoe staat drugs en jij t.o.v je vriend/vriendin ?

vode zei:
Mijn vriend zijn galblaas moet eruit binnenkort... Nu even wachten tot hij er klaar voor is om te trippen en DAN BARST DE BOM en gaat hij helemaal los. :grin:
Klik om te vergroten...
Na zo'n zware operatie zit de kans op zo'n explosie er wel in ja.

Trek je latex verpleegstersuniform maar als vast aan kid.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Verzwijgen is dom of een teken dat je zelf niet helemaal ok bent met je eigen gebruik.
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik zeg het eigenlijk allemaal gewoon eerlijk. Hoef me ook nergens voor te schamen aangezien mijn (stiekeme) blow periode al weer jaren voorbij is lol. Doe het nog iets van 2x per maand.

Ik heb in mijn leven nog maar 2 keer xtc gehad, 0 keer coke of speed, wel 8 keer LSD en 8 keer paddo's. Ik trip met 2 vrienden die mijn vriendin ook kent dus het heeft zowiezo geen zin om er in om te zwetsen. Zij doet helemaal niks, rookt ook niet, zuipt zich wel eens tepletter trouwens :P

We plannen (nou ja, ik voornamelijk) scherp wanneer ik trip. Dus niet te vaak, om de drie maanden ongeveer, en ik neem geen spul als coke omdat dat helemaal niet is waarom ik wil trippen.

Toen ik mijn vriendin kreeg wist ze donders goed waar ik me in mijn vrije tijd mee bezig hou :P Laatst ging ik voor het eerst naar een goafeest en dan maakt ze zich wel een beetje zorgen over of ik geen rare dingen doe onder invloed van LSD. Begrijpelijk. Maar als ze me zou vragen te stoppen zou ik dat weigeren. Moet ik zelf weten en als zij, of haar omgeving er last van krijgt dan is het pas bespreekbaar. Maar dat is neit zo en zal ook nooit gebeuren.
E
Electrichearts_Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Toen ik mijn vriend leerde kenne rookte hij alleen jwe's.
en daar had ik geen problemen mee,
maar hij begon te overdrijven en ik had er wat van gezegt
hij zou mindere
maar inplaatst van te mindere begon hij met speed en sos en pillen
ik heb afegzien,
als iets hem niet aanstond kreeg ik slaag of was hij boos
we hebbe serieus veel ruzie gehad,
na veel prate enz is hij gelukkige gestopt met de speed, sos en pillen en jwe's rookt hij maar af en toe.
maar ik kan zegge als je vriendin of vriend het niet wilt stop ermee want dan lukt je relatie toch niet.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn vriendin vind het niet erg dat ik af en toe wel eens wat gebruik, zolang ik het maar niet teveel doe en geen verslaving kweek.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
mag ik je aanraken?
o
okrasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Toen ik nog vrijgezel was zat ik vrijwel elke dag aan de speed, ofwel ghb, crack, xtc, special,.. er was altijd wel iets te vinden. Zelfs voor ik naar school ging, tijdens school, s'middags, na school, ik dacht constant maar aan 1 ding. DRUGS!!
Op het moment dat ik ben beginnen te verkeren heb ik aan mijn vriendin belooft dat ik geleidelijk aan zou stoppen met drugs, alhoewel ze er niets op tegen had dat ik gebruikte (was wel te zien welke drugs) Zij gebruikt zelf niet, maar ze heeft toch heel wat van mij gezien..
Nu smoor ik wel nog zo goed als elke dag, maar ze vindt dit niet erg.
En juist in het weekend of op speciale gelegenheden gebruik ik nog ghb of andere dope, maar met mate.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."