Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gaarne normale topic titels maken. veelvoudig hoofdlettergebruik is echt niet nodig"
"Belangrijk: LEES DE FORUMREGELS"
"dit is echt geniaal, genoten van deze link"
"is geen onzin!, mag wel hier"
"iemand weleens zijn eigen wietplantjes gekweekt?, en kan dit ook bijvoorbeeld in je dakgoot (wat ik dus weleens mensen heb zien doen in onze hoofdstad )?"
"hoe bak je die , gewoon cake bakken en wiet er zo in stoppen en door het cakemeel ofzo? of wat"
"kan dat eigelijk veel geld opleveren?..."
"of om mee te koken?, hmmm voel ik hier een gat in de markt?"
"Onwijs onverstandig om harddrugs (welke dan ook) mee te nemen naar dit soort landen. Kans dat ze je fouilleren omdat je een westerling bent is zeker aanwezig (niet per definitie omdat je drugs mee zou hebben). Als ze iets vinden ben je echt zo hard de lul. succes"