Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe staan drugs en jij t.o.v je vriend/vriendin ?

Hoe staan drugs en jij t.o.v je vriend/vriendin ?

104 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben overal 100% eerlijk over, en kan dat gelukkig ook. Mja, dat ben ik tegen wildvreemde mensen ook, levert mooie discussies op :)
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Achteraf zul je er blij om zijn.

Ge klinkt nu precies wel lijk ne junkie, terwijl ge 't hebt over een tripke en een bolleke.
2 Dingen die niet bepaald verslavend zijn. Jointjes kunnen sowieso altijd. Allez, ge zijt van Ghent, daar is dat normaal. Ik heb daar zelfs nog m'n eerste joint gepaft se:grin:

Misschien haar zelf een tripke laten steken, dan zal ze er wel anders over denken. :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb het vanavond mijn vriendin verteld... en kreeg de lang verwachte ANTI reactie.

Okay, ik wilde er maar geen ruzie om maken.. maar haar punt was duidelijk: XTC en andere drugs is SLECHT.

Iemand anders ook ervaring met zo'n vriend/vriendin... en is hij/zij ooit nog bij gedraaid?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
blijft grappig dat belgisch :P Ge, Tripke, Bolleke :P
E
Electrichearts_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Qocaïne zei:
Heb het vanavond mijn vriendin verteld... en kreeg de lang verwachte ANTI reactie.

Okay, ik wilde er maar geen ruzie om maken.. maar haar punt was duidelijk: XTC en andere drugs is SLECHT.

Iemand anders ook ervaring met zo'n vriend/vriendin... en is hij/zij ooit nog bij gedraaid?
Klik om te vergroten...
mijn vriend heeft het gedaan, en hij is gestopt voor mij,
wil jij dat je vriendin dat doet ?
en als ze het niet wilt in jullie realtie dan lukt het niet
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is niet dat ze me wilt laten stoppen... ze is het er alleen niet mee eens, en wilt er verder niets mee te maken hebben.

Ik zal mijn gebruik nog meer beperken dan ik al doe, en uiteraard rekening met haar houden.
Alleen op dit moment niet opgeven, dat heb ik het verleden wel gedaan met andere dingen... daar heb ik van geleerd :)

En nee, ze hoeft van mij zeker niet te gebruiken... helemaal niet. Maar was benieuwd of anderen dit wel hebben meegemaakt... of at least een verandering in gedachte.

Jij dan? Wat doe je op een drugs forum? :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
wel ooit een vriendinnetje gehad die ik doodleuk door de telefoon vertelde dat ik eventjes een joint aan het roken was, en dat ik daarom niet meer naar haar toe kwam omdat ik daar geen geld voor had, maar dat ik wel net een dikke zak wiet had gescored, uiteindelijk zijn we een beetje uit elkaar gegroeit...
S
SaindLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re:

GewoonVOL zei:
Mijn kat harry heeft er geen moeite mee. :openmouth:




:wave:
Klik om te vergroten...

Repsetc! Mijn kat heet ook harry :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: hoe staat drugs en jij t.o.v je vriend/vriendin ?

yeti zei:
vode zei:
Mijn vriend zijn galblaas moet eruit binnenkort... Nu even wachten tot hij er klaar voor is om te trippen en DAN BARST DE BOM en gaat hij helemaal los. :grin:
Klik om te vergroten...
Na zo'n zware operatie zit de kans op zo'n explosie er wel in ja.

Trek je latex verpleegstersuniform maar als vast aan kid.
Klik om te vergroten...

he survived, and came out better :wink:
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#10
cropp zei:
... uiteindelijk zijn we een beetje uit elkaar gegroeit...
Klik om te vergroten...

lol :grin:

Drugs zijn gewoon een onderdeeltje van mijn leven. Niet veel en niet vaak, maar wel af en toe en altijd met veel plezier. Ik heb geen vriendinnetje, maar mocht ik een meisje ontmoeten dan zal ik er geen moment een geheim van maken. Mocht zij er wel een probleem van maken dan is het probleem vrij snel opgelost: dan is het gewoon geen meisje voor mij.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ShootingStar zei:
Drugs zijn gewoon een onderdeeltje van mijn leven. Niet veel en niet vaak, maar wel af en toe en altijd met veel plezier. Ik heb geen vriendinnetje, maar mocht ik een meisje ontmoeten dan zal ik er geen moment een geheim van maken. Mocht zij er wel een probleem van maken dan is het probleem vrij snel opgelost: dan is het gewoon geen meisje voor mij.
Klik om te vergroten...
+1


Alleen ruil het woord meisje om voor jongetje.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
mijn vriendin gebruikt ook dus we hebben daar geen geheimen over tegen elkaar..
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#13
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Isolation zei:
''Kun je niet beter coke doen dan speed? Speed is zo slecht voor je.''
Klik om te vergroten...

Een geweldig advies inderdaad.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat was inderdaad een moment dat bij uitstek geschikt was voor een /facepalm.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lauu zei:
Jammer dat meer mensen niet zo geniaal denken als Isolation
Klik om te vergroten...

had je me neit op de vijandenlijst gezet?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Isolation zei:
Lauu zei:
Jammer dat meer mensen niet zo geniaal denken als Isolation
Klik om te vergroten...

had je me neit op de vijandenlijst gezet?
Klik om te vergroten...

Daarna ja, soms lees ik je posts nog wel eens als ik iemand wil uitlachen om zijn achterlijkheid
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
als dr iemand achterlijk is, ben jij het wel... Dit wordt door meerdere mensen beaamd.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lauu zei:
Isolation zei:
Lauu zei:
Jammer dat meer mensen niet zo geniaal denken als Isolation
Klik om te vergroten...

had je me neit op de vijandenlijst gezet?
Klik om te vergroten...

Daarna ja, soms lees ik je posts nog wel eens als ik iemand wil uitlachen om zijn achterlijkheid
Klik om te vergroten...

haa-haa! owned! :wave:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lauu zei:
Isolation zei:
Lauu zei:
Jammer dat meer mensen niet zo geniaal denken als Isolation
Klik om te vergroten...

had je me neit op de vijandenlijst gezet?
Klik om te vergroten...

Daarna ja, soms lees ik je posts nog wel eens als ik iemand wil uitlachen om zijn achterlijkheid
Klik om te vergroten...
haa-haa! owned! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."