#1
Ben overal 100% eerlijk over, en kan dat gelukkig ook. Mja, dat ben ik tegen wildvreemde mensen ook, levert mooie discussies op ![:)]()
mijn vriend heeft het gedaan, en hij is gestopt voor mij,Qocaïne zei:Heb het vanavond mijn vriendin verteld... en kreeg de lang verwachte ANTI reactie.
Okay, ik wilde er maar geen ruzie om maken.. maar haar punt was duidelijk: XTC en andere drugs is SLECHT.
Iemand anders ook ervaring met zo'n vriend/vriendin... en is hij/zij ooit nog bij gedraaid?
GewoonVOL zei:Mijn kat harry heeft er geen moeite mee.![]()
![]()
yeti zei:Na zo'n zware operatie zit de kans op zo'n explosie er wel in ja.vode zei:Mijn vriend zijn galblaas moet eruit binnenkort... Nu even wachten tot hij er klaar voor is om te trippen en DAN BARST DE BOM en gaat hij helemaal los.![]()
Trek je latex verpleegstersuniform maar als vast aan kid.
cropp zei:... uiteindelijk zijn we een beetje uit elkaar gegroeit...
+1ShootingStar zei:Drugs zijn gewoon een onderdeeltje van mijn leven. Niet veel en niet vaak, maar wel af en toe en altijd met veel plezier. Ik heb geen vriendinnetje, maar mocht ik een meisje ontmoeten dan zal ik er geen moment een geheim van maken. Mocht zij er wel een probleem van maken dan is het probleem vrij snel opgelost: dan is het gewoon geen meisje voor mij.
Isolation zei:''Kun je niet beter coke doen dan speed? Speed is zo slecht voor je.''
Lauu zei:Jammer dat meer mensen niet zo geniaal denken als Isolation![]()
Isolation zei:Lauu zei:Jammer dat meer mensen niet zo geniaal denken als Isolation![]()
had je me neit op de vijandenlijst gezet?
Lauu zei:Isolation zei:Lauu zei:Jammer dat meer mensen niet zo geniaal denken als Isolation![]()
had je me neit op de vijandenlijst gezet?
Daarna ja, soms lees ik je posts nog wel eens als ik iemand wil uitlachen om zijn achterlijkheid

haa-haa! owned!Lauu zei:Isolation zei:Lauu zei:Jammer dat meer mensen niet zo geniaal denken als Isolation![]()
had je me neit op de vijandenlijst gezet?
Daarna ja, soms lees ik je posts nog wel eens als ik iemand wil uitlachen om zijn achterlijkheid

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."