Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe staan drugs en jij t.o.v je vriend/vriendin ?

Hoe staan drugs en jij t.o.v je vriend/vriendin ?

104 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb voor de moment een vriendin die niets gebruikt, zelfs niet rookt ofzo, en heb alles eerlijk opgebiecht dat ik heroine verslaafd ben en aan de ene kant is ze er niet al te blij mee logisch ook he, maar langs de andere kant kan ze er wel mee leven als ik het maar niet doe als ze het ziet. :)
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn vriendin gebruikt ook helemaal niks, rookt ook geen sigaretten echt helemaal niks. Ik heb haar al vrij snel verteld dat ik wel es drugs gebruik en dat vond ze niet heel erg leuk ofzo. Maar heel erg vond ze het nou ook weer niet. En ik gebruik niks als zij erbij is, ik rook dan zelfs niet.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re:

Freak zei:
zit wa stoned en heb goesting om te schrijven stoned
Klik om te vergroten...

Lees de forumregels nog eens door, graag algemeen beschaafd nederlands
Klik om te vergroten...

Haha, en dat zeg je tegen een belg
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: hoe staat drugs en jij t.o.v je vriend/vriendin ?

Mijn vriend was een fanatiek drinken en roker, al is dat tegenwoordig heel erg geminderd (vooral het drinken want zijn galblaas moet eruit binnenkort). Hij heeft 1 keer mdma gedaan, dat vond hij geweldig. Nu even wachten tot hij er klaar voor is om te trippen en dan barst de bom en gaat hij helemaal los. :grin:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: hoe staat drugs en jij t.o.v je vriend/vriendin ?

vode zei:
Mijn vriend zijn galblaas moet eruit binnenkort... Nu even wachten tot hij er klaar voor is om te trippen en DAN BARST DE BOM en gaat hij helemaal los. :grin:
Klik om te vergroten...
Na zo'n zware operatie zit de kans op zo'n explosie er wel in ja.

Trek je latex verpleegstersuniform maar als vast aan kid.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Verzwijgen is dom of een teken dat je zelf niet helemaal ok bent met je eigen gebruik.
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zeg het eigenlijk allemaal gewoon eerlijk. Hoef me ook nergens voor te schamen aangezien mijn (stiekeme) blow periode al weer jaren voorbij is lol. Doe het nog iets van 2x per maand.

Ik heb in mijn leven nog maar 2 keer xtc gehad, 0 keer coke of speed, wel 8 keer LSD en 8 keer paddo's. Ik trip met 2 vrienden die mijn vriendin ook kent dus het heeft zowiezo geen zin om er in om te zwetsen. Zij doet helemaal niks, rookt ook niet, zuipt zich wel eens tepletter trouwens :P

We plannen (nou ja, ik voornamelijk) scherp wanneer ik trip. Dus niet te vaak, om de drie maanden ongeveer, en ik neem geen spul als coke omdat dat helemaal niet is waarom ik wil trippen.

Toen ik mijn vriendin kreeg wist ze donders goed waar ik me in mijn vrije tijd mee bezig hou :P Laatst ging ik voor het eerst naar een goafeest en dan maakt ze zich wel een beetje zorgen over of ik geen rare dingen doe onder invloed van LSD. Begrijpelijk. Maar als ze me zou vragen te stoppen zou ik dat weigeren. Moet ik zelf weten en als zij, of haar omgeving er last van krijgt dan is het pas bespreekbaar. Maar dat is neit zo en zal ook nooit gebeuren.
E
Electrichearts_Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Toen ik mijn vriend leerde kenne rookte hij alleen jwe's.
en daar had ik geen problemen mee,
maar hij begon te overdrijven en ik had er wat van gezegt
hij zou mindere
maar inplaatst van te mindere begon hij met speed en sos en pillen
ik heb afegzien,
als iets hem niet aanstond kreeg ik slaag of was hij boos
we hebbe serieus veel ruzie gehad,
na veel prate enz is hij gelukkige gestopt met de speed, sos en pillen en jwe's rookt hij maar af en toe.
maar ik kan zegge als je vriendin of vriend het niet wilt stop ermee want dan lukt je relatie toch niet.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Electrichearts_ zei:
als iets hem niet aanstond kreeg ik slaag of was hij boos
Klik om te vergroten...

lol...slaan? ik had gelijk doei gezegt
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik gebruik niks meer, en hij weet ook niet alles van mijn vroegere gebruik. Hij weet wat ik heb gebruikt, maar niet met welke mate ik het heb gebruik. Alleen m'n xtc gebruik dan, maar dat moest wel, aangezien ik nog steeds met mijn gebit-renovatie bezig ben.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben overal 100% eerlijk over, en kan dat gelukkig ook. Mja, dat ben ik tegen wildvreemde mensen ook, levert mooie discussies op :)
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Achteraf zul je er blij om zijn.

Ge klinkt nu precies wel lijk ne junkie, terwijl ge 't hebt over een tripke en een bolleke.
2 Dingen die niet bepaald verslavend zijn. Jointjes kunnen sowieso altijd. Allez, ge zijt van Ghent, daar is dat normaal. Ik heb daar zelfs nog m'n eerste joint gepaft se:grin:

Misschien haar zelf een tripke laten steken, dan zal ze er wel anders over denken. :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb het vanavond mijn vriendin verteld... en kreeg de lang verwachte ANTI reactie.

Okay, ik wilde er maar geen ruzie om maken.. maar haar punt was duidelijk: XTC en andere drugs is SLECHT.

Iemand anders ook ervaring met zo'n vriend/vriendin... en is hij/zij ooit nog bij gedraaid?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
blijft grappig dat belgisch :P Ge, Tripke, Bolleke :P
E
Electrichearts_Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Qocaïne zei:
Heb het vanavond mijn vriendin verteld... en kreeg de lang verwachte ANTI reactie.

Okay, ik wilde er maar geen ruzie om maken.. maar haar punt was duidelijk: XTC en andere drugs is SLECHT.

Iemand anders ook ervaring met zo'n vriend/vriendin... en is hij/zij ooit nog bij gedraaid?
Klik om te vergroten...
mijn vriend heeft het gedaan, en hij is gestopt voor mij,
wil jij dat je vriendin dat doet ?
en als ze het niet wilt in jullie realtie dan lukt het niet
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is niet dat ze me wilt laten stoppen... ze is het er alleen niet mee eens, en wilt er verder niets mee te maken hebben.

Ik zal mijn gebruik nog meer beperken dan ik al doe, en uiteraard rekening met haar houden.
Alleen op dit moment niet opgeven, dat heb ik het verleden wel gedaan met andere dingen... daar heb ik van geleerd :)

En nee, ze hoeft van mij zeker niet te gebruiken... helemaal niet. Maar was benieuwd of anderen dit wel hebben meegemaakt... of at least een verandering in gedachte.

Jij dan? Wat doe je op een drugs forum? :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
wel ooit een vriendinnetje gehad die ik doodleuk door de telefoon vertelde dat ik eventjes een joint aan het roken was, en dat ik daarom niet meer naar haar toe kwam omdat ik daar geen geld voor had, maar dat ik wel net een dikke zak wiet had gescored, uiteindelijk zijn we een beetje uit elkaar gegroeit...
S
SaindLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re:

GewoonVOL zei:
Mijn kat harry heeft er geen moeite mee. :openmouth:




:wave:
Klik om te vergroten...

Repsetc! Mijn kat heet ook harry :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Doe es niet.... Jij mag niet over geil praten...... Je bent minderjarig.......
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#20
@ Misanthrophy:

En toch...vind ik wel dat zij zich zou kunnen inlezen, al is het alleen maar om jou een plezier te doen. Ik vind haar kortzichtig als ze anti-drugs is (of alles behalve mdma), terwijl ze niet eens wat afweet van andere soorten drugs. Zeker bij iemand die zelf af en toe mdma gebruikt vind ik dat onbegrijpelijk. Als zij zich zou inlezen, zou ze er misschien een realistischer en genuanceerder beeld van hebben en het minder erg vinden dat jij gebruikt. Als ze het haar dan nog niet bevalt, zou je uit respect tegenover haar kunnen minderen met je drugsgebruik. Als je dat niet kan denk ik dat zij niet de juiste persoon is voor jou...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."