Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"NuEvenNiet zei: Ik doe nu niet veel meer, maar in mijn 'Hoogtij dagen' snoof ik zo'n 3 a 4 gram per dag en als ik aan het basen was dan had ik op een "goeie" avond 15 gram achter mijn kiezen. Klik om te vergroten... 15 gram Waar haalde jij het geld vandaan dan?"
"Luister meestal naar goeie aftherclub muziek op coke."
"Ik haal 10 lijnen uit een gram, dus 5 uit een halve. Ik kan er ook meer uit halen, maar dan moet ik te vlug naar het toilet weer :P"
"Kim zei: Ik ook niet echt Klik om te vergroten... Snuif jij dan? :P"
"Lana zei: stuikerken zei: Maak de coke gwn klaar om te chinezen, is veel beter. Klik om te vergroten... Dat vind ik pas echt verspilling. Klik om te vergroten... Waarom als je hem eerst afmaakt zodat je hem kan roken en je chineesd hem dan heb je er toch veel meer genot af als dat je hem snuift?"
"Ik weet nu niet of ik ADHD heb of niet. Ben er nooit voor getest ofzo. Maar ik heb precies ook een ander gevoel van speed als men kameraden. Ik kan goed leren op speed, ik ben er dus super geconcentreerd van. Ook zijn mijn kameraden precies 3x zo wakker als mij. Ze kunnen geen 2 seconden stil zitten, ik kan mij gewoon rustig zetten op speed, iets drinken sigaretje roken zonder dat iemand het door heeft dat ik op de speed zit. Bij meerendeel van mijn kameraden zou ik er nog niet eens mogen aan denken om met hun ergens binnen te stappen en rustig ergens neer te zitten. Heb ik nu ook ADHD of niet?"
"JewCookie zei: hoeft niet, zijn beiden verschillende effecten van speed.. kan je gemakkelijk slapen als je speed gehad hebt? Klik om te vergroten... Soms wel, soms niet. Maar meestal geraak ik toch wel in slaap, of ik moet extreem veel ophebben."
"DHT - Uninvited"
"Ik doe het ook zo ongeveer. 3 gram per week. 2 gram in de week en zaterdag nacht gaat er ook wel een grammetje door. Verder rust ik ook voldoende en neem ook genoeg vitamines op, dus eet veel fruit en zo... Volgens mij als je voldoende rust hebt en genoeg eet, valt de schade al bij al wel nog mee voor je lichaam, of ben ik hier nu helemaal fout in?"
"Maak de coke gwn klaar om te chinezen, is veel beter."