Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe partner slaan..

Je partner slaan..

204 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik sla nooit,
kan ook niet meer, knokkel is al kapot, door andere dingen btw, niet personen.
en al helemaal geen vrouwlijke schoonheden
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
het slaan van je vriendin vind ik echt een teken van enorme zwakte
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindgamer zei:
Wel wist ik dat ik een relatie ging verbreken, dus ging ik mijn 10 jaar oudere chick eens vies behandelen. Zo zat ze mij een keer te pijpen en vond ik het leuk om haar keihard bij de neus te pakken :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Haha LOL. Zoiets zou ik alleen doen als ze me iets ergs had geflikt waarvan ze niet wist dat ik het wist of iets geks. Gewoon iets stoms doen wat je normaal nooit zou doen :P
en dan natuurlijk tegen al je vrienden vertellen..
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindgamer zei:
Wel wist ik dat ik een relatie ging verbreken, dus ging ik mijn 10 jaar oudere chick eens vies behandelen. Zo zat ze mij een keer te pijpen en vond ik het leuk om haar keihard bij de neus te pakken :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dan had ik in je lul gebeten. :openmouth:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vanadesse zei:
Mindgamer zei:
Wel wist ik dat ik een relatie ging verbreken, dus ging ik mijn 10 jaar oudere chick eens vies behandelen. Zo zat ze mij een keer te pijpen en vond ik het leuk om haar keihard bij de neus te pakken :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dan had ik in je lul gebeten. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Niet zeggen nou weet hij het.... :tearsofjoy:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha mindgamr die is geweldig :P
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#7
blablabla
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik sla wel eens de plank mis.!!.Maar vrouwen sla ik niet.Ik hoef niet te slaan om mijn gelijk te willen halen.Ik kan het wel met woorden af.En als dat niet lukt,loop ik wel een blokje om.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
vode zei:
Tenzij hij/zij er om vraagt natuurlijk. :wink:
Klik om te vergroten...
ligt eraan op wat voor een manier..
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#10
SperSIZEboon zei:
vode zei:
Tenzij hij/zij er om vraagt natuurlijk. :wink:
Klik om te vergroten...
ligt eraan op wat voor een manier..
Klik om te vergroten...

De goede. :grin:
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#11
verbale mishandeling > fysieke mishandeling
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
verneukeratief zei:
verbale mishandeling > fysieke mishandeling
Klik om te vergroten...
Oh?

Ik kan iemand verbaal helemaal verrot scheden hoor maar zou hem niet kunnen mishandelen.
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
verneukeratief zei:
verbale mishandeling > fysieke mishandeling
Klik om te vergroten...
Oh?

Ik kan iemand verbaal helemaal verrot scheden hoor maar zou hem niet kunnen mishandelen.
Klik om te vergroten...

je snappt het niet <modbreak> tis wel ironisch in de context, maar geen verbale mishandelingen graag
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#14
verneukeratief zei:
verbale mishandeling > fysieke mishandeling
Klik om te vergroten...

Klopt als een bus (of lul :grin: ); verbale mishandeling is erger...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
verneukeratief zei:
je snappt het niet <modbreak> tis wel ironisch in de context, maar geen verbale mishandelingen graag
Klik om te vergroten...
Wat is dit nu! Censuuurrr! Ik wil weten wat er stond! Sterker, ik eis te weten wat er stond!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eerst zelden modbreaks, nu wekelijks. Wie zou het toch gedaan hebben?

Die modbreaks maken me te nieuwsgierig. Was het echt zo erg?
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nooit zou ik mijn vriendin/vrouw slaan!
Heb toen mijn ex een keer doordraaide (lang verhaal) en ze tegen de banken begon te schoppen, haar tegen een muur gedrukt met de armen boven haar hoofd en haar zo in bedwang gehouden tot ze rustig werd.
Ze was me later dankbaar dat ik niet geslagen had...

Let wel: paar petsen op d'r billen tijdens de sex vind ik wat anders als echt slaan :wink: :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
proton zei:
Let wel: paar petsen op d'r billen tijdens de sex vind ik wat anders als echt slaan :wink: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

+ 1 ! :rock:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#19
nicolai zei:
ik sla niemand...en dus ook zeker niet mijn partner.
Klik om te vergroten...

Amen.. Love, peace and happynezz. :sunglasses:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hippies.. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."