Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben voor een tijdje een BDSM dominante man geweest. Op zich heb ik de gevoelens nog, maar aangezien m'n laatste slavin niet echt serieus ermee bezig was, was het niet leuk meer. Een slavin/sub die gaat lopen giechelen en glimlachen de hele tijd als je haar op d'r knieeen zet en haar gezicht onder je ballen drukt is niet precies opwindend meer. Het hele gevoel van afstraffing (voor mij dan) is weg. Dus ja je kan zeggen dat ik wel erop fantaseer om echt serieus ermee aan de slag te gaan."
"Sorry voor m'n harde gedrag. Maar je krijg genoeg vrouwen in het echte wereld die dus uithalen en de man slaan voor wat voor reden dan ook. Vaak is het een houding dat vrouw van alles kan doen omdat mannen toch niet zomaar terugslaan. In mijn geval als een vrouw mij zou slaan, zou ik gewoon terugslaan, hoor? Sorry, maar je zou ook niet zomaar voor een leeuw gaan staan die niet in een kooi zit. Of je zal ook niet midden op de snelweg gaan staan. Want je weet wat voor consequenties eraan hangen. Als ik dus drommels goed weet dat er iemand tegenover mij staat waarmee ik aan het PRATEN of ruzieen ben, dan weet ik m'n handen thuis te houden. En als ik diegene ga slaan, dan sorry maar dan vraag ik er zelf om!!! Dus ja, ik zou wel een vrouw slaan als ie naar me uithaal!!! Gentleman was in de tijd van ongeemancipeerde vrouwen!"