Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe partner slaan..

Je partner slaan..

204 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ze vreemdgaat maak ik der af, dat zeg ik ook tegen elke vriendin, en anders is er niks waarvoor ik haar zou slaan (Behalve zelfverdediging als ze met een mes/pistool op me afkomt).
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#2
als ik wat te veel gebruikt heb krijgt ze er wel eens van langs ja
:rock:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
tja, dan edit ik bij deze mijn post ook maar.

Lief doen!
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#4
mijn ex sloeg met zijn vuist op mijn gezicht .. echt expres ookal ontkent hij het nu nog steeds :P .. een reflex is toch niet zo erg? :wink: kan gebeuren toch
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
RIP Mindgamer. Welkom Eendagvlieg!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sommige geloven zijn ziek. Ik heb een ex die mishandeld werd door haar vader en die vond dat dood normaal want schijnt in de bijbel te staan. Hij mishandelde ook zijn partner. Ik ken de bijbel niet, weet niet wat er in staat maar heeft me wel ooit flink laten schrikken
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
als er iets is wat ik nooit zal doen is het wel mn vriendin slaan..
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als m'n vriend vreemd zou gaan en hij zou het me zelf vertellen zou ik hem niet slaan. Zou die vreemd gaan en ik moest het van een ander horen, bestaat de kans wel dat ik een keer met vlakke hand/knie uithaal, maar dan nog is de kans klein dat ik dat doe..
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alleen voor de grap... Mishandeling is ziek..
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik sla niemand...en dus ook zeker niet mijn partner.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bij wijze van stoeien, ja. Maar dan nog werd ik meestal als eerste geslagen, en vaak ook harder. :P

Ik kan me niet voorstellen dat ik, hoe fcking pissed off ook, iemand waar ik van hou zou slaan.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, mijn ex. En hij verdiende het.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben ook niet iemand die snel uithaald, maar mijn ex was toen echt te ver gegaan.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
fysiek geweld is, vind ik, nooit verstandig. het is het makkelijkste dat je kunt doen, en er komt niks goeds van. je laat je van je slechtste kant zien en je laat je leiden door een ander waarmee je het initiatief uit handen geeft...
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Als ze vreemdgaat maak ik der af, dat zeg ik ook tegen elke vriendin, en anders is er niks waarvoor ik haar zou slaan (Behalve zelfverdediging als ze met een mes/pistool op me afkomt).
Klik om te vergroten...
Haha, zulke dingen zeg ik ook altijd tegen een meisje wanneer ik verliefd ben :tearsofjoy:

Maar qua fysiek geweld heb ik nog nooit een meisje geslagen. Wel wist ik dat ik een relatie ging verbreken, dus ging ik mijn 10 jaar oudere chick eens vies behandelen. Zo zat ze mij een keer te pijpen en vond ik het leuk om haar keihard bij de neus te pakken :tearsofjoy:
Als ze me toen had gebeten, dan gaf ik haar bijv. wel een keiharde klap in dr face.
Als ik kwaad ben op een meisje, dan trek ik meestal aan haar haren en sleur ik haar mee naar de bad om die te vullen met ijskoud water om haar steeds half te verzuipen, tot ze echt begint te schreeuwen. Dan heb ik voortaan weer een mak lammetje naast me liggen :tearsofjoy:
Maar dan moet je mij wel heel kwaad maken!! :smilingimp:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
"als je vreemd gaat maak ik je af" Leuk begin voor een goed vertrouwen.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#17
snap dat ook nooit zo van mensen...heb je dan liever dat je vriendin haar gevoelens ontkent?
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#18
Toen ik hoorde dat m'n vriend vreemd was gegaan heb ik hem wel een mep verkocht ja. Heeft ie dan ook verdiend in mijn ogen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
slaan= onmacht.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wie heeft wel eens zijn of haar partner geslagen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."