Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe partner slaan..

Je partner slaan..

204 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm, ik heb hem wel eens geslagen ja :grin: .
Niet hard hoor, maar als hij een beetje behoorlijk dronken is kan hij af en toe zó vervelend zijn, dan is het nodig.

Verder accepteer ik echt geen klap, dan ben ik gewoon gelijk weg..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Eendagsvlieg
Lol!

Ik zou me partner nooit slaan, alleen met woorden en daarna uitpraten. Fysieke pijn is zoveel anders dan emotionele pijn... Je partner slaan gebeurd vaak genoeg of politie vanwege ruzie tussen vriend en vriendin verzin het maar maar het lijkt me dat het wel erg ver is gegaan en opgekropt is. Hou van open kaart :P
M
MelvarkieLid
01-01-2024, 00:00
#3
één keer in zijn gezicht met de vlakke hand, maar hij werkte echt op me zenuwen met bepaalde opmerkingen en ik zei nog zo ''Als je nu niet stopt dan krijg je echt een lel'' en hij ging door.. zelf om gevraagd XD
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ach, ik geef geen stomp maar gewoon een tikkie met mijn vlakke hand van, nu is het genoeg.
En geloof mij nou dat hij dat alleen maar leuk vind..
Maar hij weet wel dat hij moet luisteren dan, anders loop ik gewoon weg.

Ik snap je punt, maar ik vind gewoon dat ik door niemand geslagen hoor te worden, de enige die dat lef heeft (hebben) is (zijn) mijn aards vijand(en). En ja, die krijgen ook een heerlijk stompje terug. :)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
dus een chick mag haar vriend slaan als hij irritant is, maar andersom kan het niet? -.- ondertussen wel zeiken over emancipatie zeker
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
:tearsofjoy:
P
PentrioLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb mijn ex wel een aantal blauwe plekken gegeven. Niet expres hoor, schijnbaar ben ik heel wild als ik slaap. Ze mocht me terug slaan, haha.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Buiten het SM gebeuren gebeuren slaan wij elkaar niet maar we durven elkaar wel regelmatig een tik op het achterhoofd te geven, of tijdens het stoeien kan het er wel eens ruig aan toe gaan maar echt slaan nooit. Gelukkig zijn we beide niet van peperkoek gemaakt en kunnen we wel tegen een stootje. :grin:
M
MelvarkieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dreuge zei:
dus een chick mag haar vriend slaan als hij irritant is, maar andersom kan het niet? -.- ondertussen wel zeiken over emancipatie zeker
Klik om te vergroten...
Nou t was toen echt omdat ik me dood irriteerde en tis nooit meer gebeurt. Daarbij was het ook totaal niet hard meer om te laten zien dat het genoeg was en dat ik het echt niet leuk meer vond. Als een kerel slaat is het meestal hard en pijnlijk.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#10
je denkt dat je vriend zich nooit aan jou irriteert? wanneer je eindeloos blijft doorzeiken om je gelijk te halen terwijl je zelf eigenlijk ook wel weet dat je geen gelijk hebt, bijvoorbeeld
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Irriteren vind ik inderdaad geen rede voor een klap of tik. Word je bedreigd door een man dan mag je hem glashard in het gezicht slaan en een knietje geven tussen de benen als vrouw zijnde vind ik :grin: .... en wij mannen, wij moeten gewoon niet slaan tenzij in zeer gevaarlijke situaties
t
teveelisteveelLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb mijn vriendinnetje wel eens gadeGESLAGEN , en in het zwembad maak ik rugSLAGEN, de ruiten waren weer eens beSLAGEN vanochtend en ik heb een nieuw recept voor cake beSLAG. ik verheug me op de sport uitSLAGEN .
De paar keer dat ik een vriendinnetje wel eens geslagen heb was dat op haar kont terwijl we de liefde bedreven, mensen moeten elkaar respecteren en in hun waarde laten en NOOIT slaan. Van mishandeling word ik misselijk, zowel binnen een relatie alsook op straat in het uitgaansleven. En mensen die agressief worden van drank of drugs moeten deze zaken gewoon niet gebruiken!!!!
ook geloof ik niet in smoesjes als: het zal nooooit meer gebeuren, want hoe dronken je ook was of hoe zeer je partner je dan ook het bloed onder de nagels vandaan haalde (op een verbale manier) slaan mag nooit getollereerd worden, mag nooit een oplossing zijn!
vrede! x
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#13
brutus420 zei:
als ik wat te veel gebruikt heb krijgt ze er wel eens van langs ja
:rock:
Klik om te vergroten...

wat ben jij een held! :kots:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wie heeft wel eens zijn of haar partner geslagen?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als ze vreemdgaat maak ik der af, dat zeg ik ook tegen elke vriendin, en anders is er niks waarvoor ik haar zou slaan (Behalve zelfverdediging als ze met een mes/pistool op me afkomt).
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sommige geloven zijn ziek. Ik heb een ex die mishandeld werd door haar vader en die vond dat dood normaal want schijnt in de bijbel te staan. Hij mishandelde ook zijn partner. Ik ken de bijbel niet, weet niet wat er in staat maar heeft me wel ooit flink laten schrikken
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als m'n vriend vreemd zou gaan en hij zou het me zelf vertellen zou ik hem niet slaan. Zou die vreemd gaan en ik moest het van een ander horen, bestaat de kans wel dat ik een keer met vlakke hand/knie uithaal, maar dan nog is de kans klein dat ik dat doe..
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#18
blablabla
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik sla wel eens de plank mis.!!.Maar vrouwen sla ik niet.Ik hoef niet te slaan om mijn gelijk te willen halen.Ik kan het wel met woorden af.En als dat niet lukt,loop ik wel een blokje om.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
vode zei:
Tenzij hij/zij er om vraagt natuurlijk. :wink:
Klik om te vergroten...
ligt eraan op wat voor een manier..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."