#1
Hmm, ik heb hem wel eens geslagen ja
.
Niet hard hoor, maar als hij een beetje behoorlijk dronken is kan hij af en toe zó vervelend zijn, dan is het nodig.
Verder accepteer ik echt geen klap, dan ben ik gewoon gelijk weg..
Niet hard hoor, maar als hij een beetje behoorlijk dronken is kan hij af en toe zó vervelend zijn, dan is het nodig.
Verder accepteer ik echt geen klap, dan ben ik gewoon gelijk weg..
