Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe partner slaan..

Je partner slaan..

204 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#1
haha mindgamr die is geweldig :P
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
blablabla
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik sla wel eens de plank mis.!!.Maar vrouwen sla ik niet.Ik hoef niet te slaan om mijn gelijk te willen halen.Ik kan het wel met woorden af.En als dat niet lukt,loop ik wel een blokje om.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
vode zei:
Tenzij hij/zij er om vraagt natuurlijk. :wink:
Klik om te vergroten...
ligt eraan op wat voor een manier..
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#5
SperSIZEboon zei:
vode zei:
Tenzij hij/zij er om vraagt natuurlijk. :wink:
Klik om te vergroten...
ligt eraan op wat voor een manier..
Klik om te vergroten...

De goede. :grin:
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#6
verbale mishandeling > fysieke mishandeling
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
verneukeratief zei:
verbale mishandeling > fysieke mishandeling
Klik om te vergroten...
Oh?

Ik kan iemand verbaal helemaal verrot scheden hoor maar zou hem niet kunnen mishandelen.
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
verneukeratief zei:
verbale mishandeling > fysieke mishandeling
Klik om te vergroten...
Oh?

Ik kan iemand verbaal helemaal verrot scheden hoor maar zou hem niet kunnen mishandelen.
Klik om te vergroten...

je snappt het niet <modbreak> tis wel ironisch in de context, maar geen verbale mishandelingen graag
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#9
verneukeratief zei:
verbale mishandeling > fysieke mishandeling
Klik om te vergroten...

Klopt als een bus (of lul :grin: ); verbale mishandeling is erger...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
verneukeratief zei:
je snappt het niet <modbreak> tis wel ironisch in de context, maar geen verbale mishandelingen graag
Klik om te vergroten...
Wat is dit nu! Censuuurrr! Ik wil weten wat er stond! Sterker, ik eis te weten wat er stond!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eerst zelden modbreaks, nu wekelijks. Wie zou het toch gedaan hebben?

Die modbreaks maken me te nieuwsgierig. Was het echt zo erg?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
blijkbaar is er een lijn die niet gesnoven kan worden i.v.b. met de inhoud van posts
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ze denken blijkbaar dat wij mongooltjes zijn die bepaalde dingen gewoon niet aankunnen ofzo, en dat zij de uitverkorenen zijn om dat voor ons te beslissen.

Ik krijg daar toch een beetje een akelig gevoel van.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
En dan is het ook nog eens precies waar ik voor vreesde en over schreef toen een of andere Belg een topic opende met het voorstel om DF te voorzien van een politiekorps.

Toch best vermoeiend om altijd gelijk te hebben/krijgen. Vooral als je al geruime tijd wakker bent.

Nouja, als ze een revolutie willen dan krijgen ze die toch. Komt vanzelf goed. :9
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het enige wat we daarvoor nodig hebben is een charismatische denker en spreker die daarin het voortouw zal nemen. Volgens mij ken ik wel iemand die aan deze criteria voldoet.
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#16
r@r@ zei:
verneukeratief zei:
verbale mishandeling > fysieke mishandeling
Klik om te vergroten...

Klopt als een bus (of lul :grin: ); verbale mishandeling is erger...
Klik om te vergroten...


Stem ik mee in maar toch een kleine nuance.

Ben/was je gever of nemer?
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deranged zei:
Het enige wat we daarvoor nodig hebben is een charismatische denker en spreker die daarin het voortouw zal nemen. Volgens mij ken ik wel iemand die aan deze criteria voldoet.
Klik om te vergroten...

Ik zal op je stemmen!!
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#18
verneukeratief zei:
r@r@ zei:
verneukeratief zei:
verbale mishandeling > fysieke mishandeling
Klik om te vergroten...

Klopt als een bus (of lul :grin: ); verbale mishandeling is erger...
Klik om te vergroten...


Stem ik mee in maar toch een kleine nuance.

Ben/was je gever of nemer?
Klik om te vergroten...

Was nemer zonder grenzen te kunnen stellen. Klappen deden even pijn, verdoofden zelfs, maar bepaalde uitspraken blijven terugkomen, zelfs nu, 5 jaar later, nog soms...

Ik ben los van mijn ex en hij niet van mij; dat is mijn overwinning; dat mijn gevoelens en gedachten over mezelf niet afhankelijk zijn van wat hij van mij vindt, over mij zegt of over mij schrijft. Dat verandert niets meer aan wat ik voor mezelf voel.

Ik wens hem niet eens meer dood of weg. En als ik hem zie geef ik hem mijn grootste wraak: ik straal uit "Jij krijgt mij niet meer klein." Hij ziet het, hij zegt er niets over. Maar juist omdat hij niets meer zegt, weet ik dat hij het ook ziet....

Praat ik nog steeds in r@r@@dsels? :wink:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wij slaan elkaar nog regelmatig en leuk dat we het vinden :grin: :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
tja, dan edit ik bij deze mijn post ook maar.

Lief doen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."