Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe partner slaan..

Je partner slaan..

204 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
psychedelicchick zei:
mijn ex sloeg met zijn vuist op mijn gezicht .. echt expres ookal ontkent hij het nu nog steeds :P .. een reflex is toch niet zo erg? :wink: kan gebeuren toch
Klik om te vergroten...
Jongens slaan heel anders als meisjes...
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil haar veel vaker slaan maar ik hou me automatisch in als mijn vuist haar bijna raakt. Soms lijkt het wel alsof ze het er om doet..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, en ben ik ook niet van plan.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik voel me niet echt prettig bij coke en speed combi.. Lijntje coke voor een speednacht is wel lekker. Doe mij maar gewoon 1 van beide afzonderlijk. :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#5
W.F.L. zei:
Ik voel me niet echt prettig bij coke en speed combi.. Lijntje coke voor een speednacht is wel lekker. Doe mij maar gewoon 1 van beide afzonderlijk. :grin:
Klik om te vergroten...

precies!!

OT: Ik ben tegen geweld en dus ook tegen slaan.

Al kan billenkoek natuurlijk wel fijn zijn, om te geven of om te krijgen.. :wave:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fishhead0707 zei:
of om te krijgen.. :wave:
Klik om te vergroten...

oooooo je bent er zo een :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dreuge zei:
Fishhead0707 zei:
of om te krijgen.. :wave:
Klik om te vergroten...

oooooo je bent er zo een :grin:
Klik om te vergroten...

Hihi, ik zie het zo voor me :grin:

:tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dreuge zei:
Fishhead0707 zei:
of om te krijgen.. :wave:
Klik om te vergroten...

oooooo je bent er zo een :grin:
Klik om te vergroten...
En hoe ziet dat eruit dan?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik neem aan dat je WaFfeL bent vergeten te quoten??
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
En hoe ziet dat eruit dan?
Klik om te vergroten...

Somewhat amusing :)

Hahaha billenkoek krijgen van een vrouw.. Over mijn lijk :grin: Maar goed, ieder diertje zijn pleziertje :openmouth:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
W.F.L. zei:
Drientje zei:
En hoe ziet dat eruit dan?
Klik om te vergroten...

Somewhat amusing :)

Hahaha billenkoek krijgen van een vrouw.. Over mijn lijk :grin: Maar goed, ieder diertje zijn pleziertje :openmouth:
Klik om te vergroten...
Hahaha, you wouldn't stand a chance.

Kom maar eens even hier jij ukkie.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Toevallig kom ik morgen de nabije omgeving onveilig maken :P

Maar ik ga er maar even vanuit dat Fishhead0707 uit vrije wil bedoelde. :grin: Uit vrije wil zou ik daar zelf nooit mee instemmen :P

Maar ben bereid om tegen iedereen te vechten die het wil proberen hoor :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#13
haha. Leuke reacties.. Dat maakt mijn dag weer goed..

:tearsofjoy:

I'm Pussy Whipped..
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#14
godverdomme ik vind er niks grappigs aan
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dreuge zei:
godverdomme ik vind er niks grappigs aan
Klik om te vergroten...

Ik kan er wel mee lachen, als je weet wie het zegt :P
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
das het probleem juist..
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#17
W.F.L. zei:
Dreuge zei:
godverdomme ik vind er niks grappigs aan
Klik om te vergroten...

Ik kan er wel mee lachen, als je weet wie het zegt :P
Klik om te vergroten...

haha :tearsofjoy: :tearsofjoy: jij krijgt mij sowieso altijd wel aan het lachen.. :wink: :wink: :wink:

en DREUGE blijft me verbazen.. :)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#18
waarom verbaast mn reactie je :confused:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dreuge zei:
waarom verbaast mn reactie je :confused:
Klik om te vergroten...

Nou ik bedoelde meer jou posten in het totaal. En jij als persoon, je blijft voor mij een mysterie. Ik heb echt geen idee wie je in real life zou zijn en wat je nou echt denkt of doet.

:)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik denk en doe niet zo veel, ik ben niet zo veel bijzonder, en ik post vooral het eerste wat in me opkomt.. ik denk dat je er te veel achter zoekt :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."