het zat dicht tegen vreemdgaan aan. maar vreemdgaan opzich is niet erg, ik bedoel als het puur lust is dan is het op te lossen. maar bij mij had het meer met gevoelens te maken. Wij zaten allebei diep in de put en onze relatie liep bijna op de klippen. Hierna hebben we veel geinvesterd in onze relatie en zijn we er sterker uit gekomen
nu ik er op terug kijk haat ik mezelf voor dat, maar we zijn nu gelukkig en we wonen samen en ik ga haar ten huwelijk vragen.
dus ja.
#3
Wie heeft wel eens zijn of haar partner geslagen?
#4
Als ze vreemdgaat maak ik der af, dat zeg ik ook tegen elke vriendin, en anders is er niks waarvoor ik haar zou slaan (Behalve zelfverdediging als ze met een mes/pistool op me afkomt).
#5
als ik wat te veel gebruikt heb krijgt ze er wel eens van langs ja
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.