Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe partner slaan..

Je partner slaan..

204 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tenzij hij/zij er om vraagt natuurlijk. :wink:
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beyond Illusion zei:
Slaan en schoppen is een middel voor op straat als je aangevallen word, niet iets voor de persoon waar je van houd.
Klik om te vergroten...

Zo denk ik er ook over ! :)
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geweld is altijd een teken van zwakte... het is een teken dat je jezelf in het nauw gedreven voelt omdat je argumenten op zijn. Door op zo'n manier je gelijk te halen is dus maar heel zwak maarja, zo haal je in principe je gelijk nooit want geweld heeft nog nooit iets echt opgelost op lange termijn.

Ik doe het niet, als ik echt echt boos ben wil ik alleen zijn en ik praat het wel uit als ik daar terug toe in staat ben.

Gisteren op stubru (voor de belgen) waren ze de hele tijd bezig over Ignace Crombe...vond het wel grappig, ze bleven maar door doen :grin:
Het ging in de aard van:
Wie slaat zijn wijf tot op de WC?
(ander stemmetje) Ignace Crombe

Wie gooit zijn wijf tegen de tv?
(ander stemmetje) Ignace Crombe

etc...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik sla nooit,
kan ook niet meer, knokkel is al kapot, door andere dingen btw, niet personen.
en al helemaal geen vrouwlijke schoonheden
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn oude buurman zei:

Je mag je vrouw slaan, al is er geen reden voor. Zij weet er wel een te bedenken.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
r@r@ zei:
Was nemer zonder grenzen te kunnen stellen. Klappen deden even pijn, verdoofden zelfs, maar bepaalde uitspraken blijven terugkomen, zelfs nu, 5 jaar later, nog soms...

Ik ben los van mijn ex en hij niet van mij; dat is mijn overwinning; dat mijn gevoelens en gedachten over mezelf niet afhankelijk zijn van wat hij van mij vindt, over mij zegt of over mij schrijft. Dat verandert niets meer aan wat ik voor mezelf voel.

Ik wens hem niet eens meer dood of weg. En als ik hem zie geef ik hem mijn grootste wraak: ik straal uit "Jij krijgt mij niet meer klein." Hij ziet het, hij zegt er niets over. Maar juist omdat hij niets meer zegt, weet ik dat hij het ook ziet....

Praat ik nog steeds in r@r@@dsels? :wink:
Klik om te vergroten...
je staat duidelijk boven die gast...

toch ook wel een compliment dat hij je nog steeds niet vergeet?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
loadrunner zei:
Mijn oude buurman zei:

Je mag je vrouw slaan, al is er geen reden voor. Zij weet er wel een te bedenken.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#8
cropp zei:
r@r@ zei:
Was nemer zonder grenzen te kunnen stellen. Klappen deden even pijn, verdoofden zelfs, maar bepaalde uitspraken blijven terugkomen, zelfs nu, 5 jaar later, nog soms...

Ik ben los van mijn ex en hij niet van mij; dat is mijn overwinning; dat mijn gevoelens en gedachten over mezelf niet afhankelijk zijn van wat hij van mij vindt, over mij zegt of over mij schrijft. Dat verandert niets meer aan wat ik voor mezelf voel.

Ik wens hem niet eens meer dood of weg. En als ik hem zie geef ik hem mijn grootste wraak: ik straal uit "Jij krijgt mij niet meer klein." Hij ziet het, hij zegt er niets over. Maar juist omdat hij niets meer zegt, weet ik dat hij het ook ziet....

Praat ik nog steeds in r@r@@dsels? :wink:
Klik om te vergroten...
je staat duidelijk boven die gast...

toch ook wel een compliment dat hij je nog steeds niet vergeet?
Klik om te vergroten...

Nee hoor, hij neemt nog elke keer wraak (BJZ inschakelen etc.), maar die luisteren niet eens meer :wink:
Tijdens de laatste rechtzaak (4 maanden geleden: ik werd in het gelijk gesteld dus hij ziet de kinderen enkel nog de helft van Kerst- en zomervakantie) noemde hij me 3x "mijn vrouw blablabla". Hij is nog steeds kwaad dat "ik het in mijn hoofd heb gehaald om van HEM weg te gaan". Zijn probleem, niet meer het mijne :P
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#9
r@r@ zei:
Praat ik nog steeds in r@r@@dsels? :wink:
Klik om te vergroten...

Nee niet echt. Wel dapper dat je er zo open over bent!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik schreef hier het volgende over:

Ogen die zwichten
en gericht staren

naiief en hoopvol
wachten op wanhoop

onduidelijke sprong
in diepe duisternis

onbekende hunkering
naar dubieuze
uitkomst

risicovol streven
en hol van leeuwen
bereiken

beesten van twijfel
over verslinden
of verrijken
P
PsychoX75Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Sorry voor m'n harde gedrag.
Maar je krijg genoeg vrouwen in het echte wereld die dus uithalen en de man slaan voor wat voor reden dan ook. Vaak is het een houding dat vrouw van alles kan doen omdat mannen toch niet zomaar terugslaan.

In mijn geval als een vrouw mij zou slaan, zou ik gewoon terugslaan, hoor?

Sorry, maar je zou ook niet zomaar voor een leeuw gaan staan die niet in een kooi zit. Of je zal ook niet midden op de snelweg gaan staan. Want je weet wat voor consequenties eraan hangen.
Als ik dus drommels goed weet dat er iemand tegenover mij staat waarmee ik aan het PRATEN of ruzieen ben, dan weet ik m'n handen thuis te houden. En als ik diegene ga slaan, dan sorry maar dan vraag ik er zelf om!!!

Dus ja, ik zou wel een vrouw slaan als ie naar me uithaal!!! Gentleman was in de tijd van ongeemancipeerde vrouwen!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Natuurlijk mag je terug slaan als je wijf je slaat. Dan is het ook geen dame meer, dan is het een wijf.

Tenzij je zelf vraagt om een pak slaag.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eigenlijk is het wat slaan betreft alleen maar leuk & opwindend om met je snikkel tegen vrouwenrondingen te swaffelen :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
yeti zei:
Eigenlijk is het wat slaan betreft alleen maar leuk & opwindend om met je snikkel tegen vrouwenrondingen te swaffelen :P
Klik om te vergroten...


dokter: Waarmee heeft uw man u geslagen zegt u ? ? ?
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik sla hem vaker af, als hij mij.. maargoed, dan bedoel ik t voor de grap maar komt soms net iets harder aan
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb mijn vriendin (nu ex) 1 keer geslagen in het begin omdat ze het vroeg, en het was ietjes te hard. Sindsdien heb ik besloten dat ik niet meer slaag. :)




Om even alle misverstanen te voorkomen..dit was tijdens de seks.
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lawrence Bender zei:
Ik vind dat als je slaat, je te veel respect toont: Ik schop alleen. Je stapt toch ook liever in een drol met je schoen, dan dat je er met je handen in valt?
Voor de beginners: Begin rustig aan en bouw het op. In het begin hebben ze vaak nog een eigen wil [ en anders: lucky you ] en dat moet langzaam maar zeker afgebouwd worden. Als ze eenmaal af zijn kun je doen wat je wilt, ze zijn geheel afhankelijk van je.
Zorg ook niet dat je ze als gelijke ziet, want dit voelen ze gelijk aan waardoor ze op je medeleven gaan inspelen. kill or be killed! Medeleven is nergens voor nodig. Het is ook veel beter voor henzelf als ze weten waar ze aan toe zijn. Ze kunnen die vrijheid niet aan. De media doet alsof emancipatie heel normaal is, maar dit is het niet, kijk maar naar de
geschiedenis!
Klik om te vergroten...

ben jij ziek in je hoofd :openmouth: :angry: ?!
L
Lawrence BenderLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lawrence Bender zei:
Ze kunnen die vrijheid niet aan. De media doet alsof emancipatie heel normaal is, maar dit is het niet, kijk maar naar de geschiedenis!
Klik om te vergroten...

En anders krijg je zulk soort uitspraken:

psychedelicchick zei:
ben jij ziek in je hoofd :openmouth: :angry: ?!
Klik om te vergroten...

Bedankt voor het voorbeeld.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Lawrence Bender zei:
Ik vind dat als je slaat, je te veel respect toont: Ik schop alleen. Je stapt toch ook liever in een drol met je schoen, dan dat je er met je handen in valt?
Voor de beginners: Begin rustig aan en bouw het op. In het begin hebben ze vaak nog een eigen wil [ en anders: lucky you ] en dat moet langzaam maar zeker afgebouwd worden. Als ze eenmaal af zijn kun je doen wat je wilt, ze zijn geheel afhankelijk van je.
Zorg ook niet dat je ze als gelijke ziet, want dit voelen ze gelijk aan waardoor ze op je medeleven gaan inspelen. kill or be killed! Medeleven is nergens voor nodig. Het is ook veel beter voor henzelf als ze weten waar ze aan toe zijn. Ze kunnen die vrijheid niet aan. De media doet alsof emancipatie heel normaal is, maar dit is het niet, kijk maar naar de geschiedenis!
Klik om te vergroten...

Ben jij er zo eentje die zo ongelukkig is met zichzelf dat hij zich perse vast moet houden aan een willekeurige superioriteit? En die zo ongelukkig is dat hij zelfs geen medeleven kan tonen voor zijn meest dierbaren en ze als gelijkwaardig kan waarderen?

Je bent nog erger dan een racist.
L
Lawrence BenderLid
01-01-2024, 00:00
#20
weyoun22 zei:
Ben jij er zo eentje die zo ongelukkig is met zichzelf dat hij zich perse vast moet houden aan een willekeurige superioriteit? En die zo ongelukkig is dat hij zelfs geen medeleven kan tonen voor zijn meest dierbaren en ze als gelijkwaardig kan waarderen?

Je bent nog erger dan een racist.
Klik om te vergroten...
Gooi er anders nog een paar clichés op: geslagen door ouders, misbruikt door mijn kat, slechte jeugd en verkeerde vrienden. Dat allemaal is natuurlijk ook de reden dat ik gebruik.
Nee er is eigenlijk helemaal niets fout gegaan. Ik heb alleen andere gebruiken dan tegenwoordig normaal wordt geacht. Medeleven kan ik ook wel degelijk tonen. Zo leef ik mee met de vrouwen die te veel worden losgelaten. Mijn partner weet waar ze aan toe is en is hierdoor dolgelukkig. Zodra de regels eenmaal zijn opgesteld in het begin, is er alleen nog discipline van de man nodig om ze na te streven en duidelijk te wezen. Bij een goede aanpak zal er binnen de kortste keren duidelijkheid zijn en weet de vrouw haar plek. Ik schop niet voor mijn plezier, ik doe het voor ons.

Een racist discrimineer op ras. ik zie de vrouw niet als gelijke omdat er gewoon verschillen zijn die in veel situaties meespelen . Discrimineren kan alleen in 2 dezelfde gevallen, maar man en vrouw verschillen te veel om als hetzelfde geval te zien waardoor ik niet vind dat je van discriminatie/seksisme kunt spreken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."