#1
Tenzij hij/zij er om vraagt natuurlijk. ![:wink:]()
Beyond Illusion zei:Slaan en schoppen is een middel voor op straat als je aangevallen word, niet iets voor de persoon waar je van houd.
je staat duidelijk boven die gast...r@r@ zei:Was nemer zonder grenzen te kunnen stellen. Klappen deden even pijn, verdoofden zelfs, maar bepaalde uitspraken blijven terugkomen, zelfs nu, 5 jaar later, nog soms...
Ik ben los van mijn ex en hij niet van mij; dat is mijn overwinning; dat mijn gevoelens en gedachten over mezelf niet afhankelijk zijn van wat hij van mij vindt, over mij zegt of over mij schrijft. Dat verandert niets meer aan wat ik voor mezelf voel.
Ik wens hem niet eens meer dood of weg. En als ik hem zie geef ik hem mijn grootste wraak: ik straal uit "Jij krijgt mij niet meer klein." Hij ziet het, hij zegt er niets over. Maar juist omdat hij niets meer zegt, weet ik dat hij het ook ziet....
Praat ik nog steeds in r@r@@dsels?![]()
loadrunner zei:Mijn oude buurman zei:
Je mag je vrouw slaan, al is er geen reden voor. Zij weet er wel een te bedenken.
cropp zei:je staat duidelijk boven die gast...r@r@ zei:Was nemer zonder grenzen te kunnen stellen. Klappen deden even pijn, verdoofden zelfs, maar bepaalde uitspraken blijven terugkomen, zelfs nu, 5 jaar later, nog soms...
Ik ben los van mijn ex en hij niet van mij; dat is mijn overwinning; dat mijn gevoelens en gedachten over mezelf niet afhankelijk zijn van wat hij van mij vindt, over mij zegt of over mij schrijft. Dat verandert niets meer aan wat ik voor mezelf voel.
Ik wens hem niet eens meer dood of weg. En als ik hem zie geef ik hem mijn grootste wraak: ik straal uit "Jij krijgt mij niet meer klein." Hij ziet het, hij zegt er niets over. Maar juist omdat hij niets meer zegt, weet ik dat hij het ook ziet....
Praat ik nog steeds in r@r@@dsels?![]()
toch ook wel een compliment dat hij je nog steeds niet vergeet?
r@r@ zei:Praat ik nog steeds in r@r@@dsels?![]()
yeti zei:Eigenlijk is het wat slaan betreft alleen maar leuk & opwindend om met je snikkel tegen vrouwenrondingen te swaffelen :P
Lawrence Bender zei:Ik vind dat als je slaat, je te veel respect toont: Ik schop alleen. Je stapt toch ook liever in een drol met je schoen, dan dat je er met je handen in valt?
Voor de beginners: Begin rustig aan en bouw het op. In het begin hebben ze vaak nog een eigen wil [ en anders: lucky you ] en dat moet langzaam maar zeker afgebouwd worden. Als ze eenmaal af zijn kun je doen wat je wilt, ze zijn geheel afhankelijk van je.
Zorg ook niet dat je ze als gelijke ziet, want dit voelen ze gelijk aan waardoor ze op je medeleven gaan inspelen. kill or be killed! Medeleven is nergens voor nodig. Het is ook veel beter voor henzelf als ze weten waar ze aan toe zijn. Ze kunnen die vrijheid niet aan. De media doet alsof emancipatie heel normaal is, maar dit is het niet, kijk maar naar de
geschiedenis!
Lawrence Bender zei:Ze kunnen die vrijheid niet aan. De media doet alsof emancipatie heel normaal is, maar dit is het niet, kijk maar naar de geschiedenis!
psychedelicchick zei:ben jij ziek in je hoofd![]()
?!
Lawrence Bender zei:Ik vind dat als je slaat, je te veel respect toont: Ik schop alleen. Je stapt toch ook liever in een drol met je schoen, dan dat je er met je handen in valt?
Voor de beginners: Begin rustig aan en bouw het op. In het begin hebben ze vaak nog een eigen wil [ en anders: lucky you ] en dat moet langzaam maar zeker afgebouwd worden. Als ze eenmaal af zijn kun je doen wat je wilt, ze zijn geheel afhankelijk van je.
Zorg ook niet dat je ze als gelijke ziet, want dit voelen ze gelijk aan waardoor ze op je medeleven gaan inspelen. kill or be killed! Medeleven is nergens voor nodig. Het is ook veel beter voor henzelf als ze weten waar ze aan toe zijn. Ze kunnen die vrijheid niet aan. De media doet alsof emancipatie heel normaal is, maar dit is het niet, kijk maar naar de geschiedenis!
Gooi er anders nog een paar clichés op: geslagen door ouders, misbruikt door mijn kat, slechte jeugd en verkeerde vrienden. Dat allemaal is natuurlijk ook de reden dat ik gebruik.weyoun22 zei:Ben jij er zo eentje die zo ongelukkig is met zichzelf dat hij zich perse vast moet houden aan een willekeurige superioriteit? En die zo ongelukkig is dat hij zelfs geen medeleven kan tonen voor zijn meest dierbaren en ze als gelijkwaardig kan waarderen?
Je bent nog erger dan een racist.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."