Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe partner slaan..

Je partner slaan..

204 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn ex sloeg met zijn vuist op mijn gezicht .. echt expres ookal ontkent hij het nu nog steeds :P .. een reflex is toch niet zo erg? :wink: kan gebeuren toch
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sommige geloven zijn ziek. Ik heb een ex die mishandeld werd door haar vader en die vond dat dood normaal want schijnt in de bijbel te staan. Hij mishandelde ook zijn partner. Ik ken de bijbel niet, weet niet wat er in staat maar heeft me wel ooit flink laten schrikken
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als m'n vriend vreemd zou gaan en hij zou het me zelf vertellen zou ik hem niet slaan. Zou die vreemd gaan en ik moest het van een ander horen, bestaat de kans wel dat ik een keer met vlakke hand/knie uithaal, maar dan nog is de kans klein dat ik dat doe..
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alleen voor de grap... Mishandeling is ziek..
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik sla niemand...en dus ook zeker niet mijn partner.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij wijze van stoeien, ja. Maar dan nog werd ik meestal als eerste geslagen, en vaak ook harder. :P

Ik kan me niet voorstellen dat ik, hoe fcking pissed off ook, iemand waar ik van hou zou slaan.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, mijn ex. En hij verdiende het.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben ook niet iemand die snel uithaald, maar mijn ex was toen echt te ver gegaan.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#9
fysiek geweld is, vind ik, nooit verstandig. het is het makkelijkste dat je kunt doen, en er komt niks goeds van. je laat je van je slechtste kant zien en je laat je leiden door een ander waarmee je het initiatief uit handen geeft...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
cronos zei:
een goede vraag dit,maar ik vrees dat er weinig mensen zullen toegegeven dat ze hun partner nog geslegen hebben...hoeveel ik al heb moeten horen van vrouwen"mijn man slaat mij",tja toch al veel hoor...hoeveel heb ik al moeten horen van mannen"een vrouw slaan,dat ben je een lafaard!!!",terwijl de persoon in kwestie die dat zei...toch al een vrouw geslegen heeft,ook nogal veel(vooral alcoholgebruikers valt mij op...mijn moeder kan ervan meepraten,van haar toenmalige man slagen krijgen in haar periode toen zij beiden een drankprobleem hadden),ik heb twee keren een partner geslegen,mijn ex-vrouw (met de platte hand) en een ex,die mij bedrogen heeft,terwijl ik het zag....sorry ik moet daar in eerlijk zijn, beiden hebben toch een vuistslag gehad :smilingimp: ,nu ga ik hier waarschijnlijk boze reacties krijgen... :(
Klik om te vergroten...

Iemand die je bedriegt voor jouw neus verdient ook een klap. Man of vrouw. En een fucking harde klap mag het zijn ook. Ik vind het wat te politiek correct dat er vrouwen zijn die toegeven dat ze hun vriend een klap (Een echte klap welteverstaan, geen fucking bitchslap) verkocht hebben en daar kijkt blijkbaar niemand van op.

Maar een vrouw een klap geven als ze 't verdient (en dan bedoel ik echt verdient, zoals het voorbeeld van Cronos - bij vreemdgaan zou ik 't niet doen) is even krom als een man een klap geven. Of erger, een knie in z'n kloten. Al die bullshit van, "hij heeft verdient". Flikker toch op. Als je dat als man over een vrouw zegt ben je meteen een wijvenklopper. Ik heb het niet over de alcoholieker die zijn vrouw slaat als hij bezopen is maar gewoon als je zelf klappen krijgt bijvoorbeeld. Als je een klap verdient hebt dan krijg je 'm ook. Punt.

Edit: Ah, ik zie dat iemand het al gezegd heeft. Prima. :)
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#11
nee ik heb nooit mijn partner ( of ex partners ) geslagen .. mijn ex was wel zo ziek dat hij mij sloeg .. mja dat is gelukkig verleden tijd :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
psychedelicchick zei:
nee ik heb nooit mijn partner ( of ex partners ) geslagen .. mijn ex was wel zo ziek dat hij mij sloeg .. mja dat is gelukkig verleden tijd :)
Klik om te vergroten...

Woei je haalt wel een heel oud topic op :wink:
K..t voor je dat je ex je sloeg, hopelijk niks aan over gehouden.

Ik heb nooit een ex vriendin geslagen, wel een vrouwelijke cliente.
Ben er nooit voor veroordeeld, was zelfverdediging.
Ze stond met een circelzaag voor mijn neus, toen heb ik haar een klap in het gezicht verkocht en toen viel ze om. Kwam er achteraf pas achter dat die zaag helemaal niet aan stond (niet op de stroom dus) :flushed: :flushed: :flushed:
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
psychedelicchick zei:
nee ik heb nooit mijn partner ( of ex partners ) geslagen .. mijn ex was wel zo ziek dat hij mij sloeg .. mja dat is gelukkig verleden tijd :)
Klik om te vergroten...

Woei je haalt wel een heel oud topic op :wink:
K..t voor je dat je ex je sloeg, hopelijk niks aan over gehouden.

Ik heb nooit een ex vriendin geslagen, wel een vrouwelijke cliente.
Ben er nooit voor veroordeeld, was zelfverdediging.
Ze stond met een circelzaag voor mijn neus, toen heb ik haar een klap in het gezicht verkocht en toen viel ze om. Kwam er achteraf pas achter dat die zaag helemaal niet aan stond (niet op de stroom dus) :flushed: :flushed: :flushed:
Klik om te vergroten...

ja ik verveel me een beetje en begon is wat verder te kijken toen kwam ik dit tegen haha :P
nja ik heb er nix aan over gehouden maar ik nu met mijn nieuwe vriend ben ik wel sneller bang en mijn ex kneep ook vaak mijn keel dicht enz.. dus als ik nu aant stoeie ben en iemand komt aan me keel kan ik echt heel hard gaan huilen opeens:( .. ik kwam eerst ook niet van me ex af, dat was zo iemand die overal controle over wou en me chanteerde en me dus mishandelde mja thank god ben ik van hem af hehe :wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb mn vriendin wel een paar keer een blauwe plek geslagen op dr arm of been, op dit moment heeft ze er ook 1. Maar ik sloeg haar eigenlijk als reflex toen ze me in mn ballen probeerde te schoppen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dreuge zei:
Ik heb mn vriendin wel een paar keer een blauwe plek geslagen op dr arm of been, op dit moment heeft ze er ook 1. Maar ik sloeg haar eigenlijk als reflex toen ze me in mn ballen probeerde te schoppen.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
psychedelicchick zei:
mijn ex sloeg met zijn vuist op mijn gezicht .. echt expres ookal ontkent hij het nu nog steeds :P .. een reflex is toch niet zo erg? :wink: kan gebeuren toch
Klik om te vergroten...
Jongens slaan heel anders als meisjes...
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik wil haar veel vaker slaan maar ik hou me automatisch in als mijn vuist haar bijna raakt. Soms lijkt het wel alsof ze het er om doet..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee, en ben ik ook niet van plan.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
vode zei:
Wij slaan elkaar nog regelmatig en leuk dat we het vinden :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Heet dat niet stoeien ? :P
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wie heeft wel eens zijn of haar partner geslagen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."