#1
mijn ex sloeg met zijn vuist op mijn gezicht .. echt expres ookal ontkent hij het nu nog steeds :P .. een reflex is toch niet zo erg?
kan gebeuren toch
cronos zei:een goede vraag dit,maar ik vrees dat er weinig mensen zullen toegegeven dat ze hun partner nog geslegen hebben...hoeveel ik al heb moeten horen van vrouwen"mijn man slaat mij",tja toch al veel hoor...hoeveel heb ik al moeten horen van mannen"een vrouw slaan,dat ben je een lafaard!!!",terwijl de persoon in kwestie die dat zei...toch al een vrouw geslegen heeft,ook nogal veel(vooral alcoholgebruikers valt mij op...mijn moeder kan ervan meepraten,van haar toenmalige man slagen krijgen in haar periode toen zij beiden een drankprobleem hadden),ik heb twee keren een partner geslegen,mijn ex-vrouw (met de platte hand) en een ex,die mij bedrogen heeft,terwijl ik het zag....sorry ik moet daar in eerlijk zijn, beiden hebben toch een vuistslag gehad,nu ga ik hier waarschijnlijk boze reacties krijgen...
![]()
psychedelicchick zei:nee ik heb nooit mijn partner ( of ex partners ) geslagen .. mijn ex was wel zo ziek dat hij mij sloeg .. mja dat is gelukkig verleden tijd![]()
Flameon zei:psychedelicchick zei:nee ik heb nooit mijn partner ( of ex partners ) geslagen .. mijn ex was wel zo ziek dat hij mij sloeg .. mja dat is gelukkig verleden tijd![]()
Woei je haalt wel een heel oud topic op
K..t voor je dat je ex je sloeg, hopelijk niks aan over gehouden.
Ik heb nooit een ex vriendin geslagen, wel een vrouwelijke cliente.
Ben er nooit voor veroordeeld, was zelfverdediging.
Ze stond met een circelzaag voor mijn neus, toen heb ik haar een klap in het gezicht verkocht en toen viel ze om. Kwam er achteraf pas achter dat die zaag helemaal niet aan stond (niet op de stroom dus)![]()
![]()
![]()
Dreuge zei:Ik heb mn vriendin wel een paar keer een blauwe plek geslagen op dr arm of been, op dit moment heeft ze er ook 1. Maar ik sloeg haar eigenlijk als reflex toen ze me in mn ballen probeerde te schoppen.
Jongens slaan heel anders als meisjes...psychedelicchick zei:mijn ex sloeg met zijn vuist op mijn gezicht .. echt expres ookal ontkent hij het nu nog steeds :P .. een reflex is toch niet zo erg?kan gebeuren toch
vode zei:Wij slaan elkaar nog regelmatig en leuk dat we het vinden![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."