Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Parken vind ik fijn maar thuis ook"
"GODdamn zei: Met LSD kan ik urenlang op bed liggen, maar de natuur bevalt me heel erg. Ik zit vaak in een klein parkje waar nooit iemand komt, helaas word het nu steeds kouder, en dat is niet zo fijn.. Klik om te vergroten..."
"Re: Welke drug wordt jij agressief van? Ellesdee zei: Ben altijd agressief Klik om te vergroten... En lief Maar ik heb ook een hele slechte dronk. Dat was de reden waarom ik het uitmaakte met me ex, ter bescherming"
"Re: Welke drug wordt jij agressief van? Flaffie zei: Wromtraxe zei: Ellesdee zei: Ben altijd agressief Klik om te vergroten... En lief Maar ik heb ook een hele slechte dronk. Dat was de reden waarom ik het uitmaakte met me ex, ter bescherming Klik om te vergroten... Dan heb ik medelijden met je volgende vriendin... Klik om te vergroten... Ben er inmiddels overheen hoor"
"Bah, lijkt me kut als je moet niezen als je net de perfecte lijn hebt gelegd haha"
"buzzrider zei: De Sjeik zei: In hoge nood zou ik toch voor omgeving geslachtsdeel gaan :P Klik om te vergroten... Idem hier. Klik om te vergroten... Same, Daar mogen ze niet fouilleren. Alleen het zit uiterst onprettig ik had ook een paar pillen XTC en wou ik meenemen naar Utrecht, ik werd bang en wikkelde het in toiletpapier en deed ze bij me lul. Ja het was idioot maar toch een opluchting als je veilig bent beland. Dan denk je toch van ja het was het waard"
"ik stal nooit, dat vind ik eng"
"Opa zei: Wat een topic... In de broekzak van iemand waar je een hekel aan hebt...??? Klik om te vergroten... Maar ik haat iedereen..."
"PillenJunk zei: Op een feest als ze fouilleren bij de ingang, stop ik mijn drugs (packjes pep ofz.) gewoon in m'n bh.. Nog nooit gezeik mee gekregen.. Klik om te vergroten... Als je gepakt word heeft de agent veel geluk"
"5-MeO-DMT"