#1
Mijn vriend en ik 'vechten' regelmatig maar dat is dan op een vriendelijk manier omdat ik dan mijn frustraties kwijt kan. Worstelpartijtjes enzo.
Maar slaan uit onmacht of woede zou ik niet snel doen, daar voor zou er iets heel erg moeten gebeuren.
Zo denken junkies vaak ook