Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe partner slaan..

Je partner slaan..

204 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn vriend en ik 'vechten' regelmatig maar dat is dan op een vriendelijk manier omdat ik dan mijn frustraties kwijt kan. Worstelpartijtjes enzo. :grin: Maar slaan uit onmacht of woede zou ik niet snel doen, daar voor zou er iets heel erg moeten gebeuren.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flameon zei:
Ik ben niet iemand die graag slaat, en al helemaal niet je partner. Zijn er problemen dan moet je naar mijn inziens praten ipv slaan.
Op het werk krijg ik wel regelmatig een klap, dus ik weet hoe het voelt. Gelukkig ook hoe je een gepast iets terug kan doen in geval van nood :wink:
Klik om te vergroten...
Ja, jij laat de mensen die jouw slaan, zich verbazen van hun geweten?? :stoned:
Iets wat bij mij niet zo snel zou werken, omdat ik perfect afgestelde afweermechanismes heb :stoned: En je hebt medicijnen en psychologen :rock: Zo denken junkies vaak ook :wink:
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pak Suiker zei:
Zeer vaak zelfs...

... alleen was dat meer dan vrijwillig, ook een vorm van liefde/seks hè :wink: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

SM :hearteyes:
Met als antwoord op de vraag van de TS: ben zelf de 'ontvangende' partij :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
sky zei:
Pak Suiker zei:
Zeer vaak zelfs...

... alleen was dat meer dan vrijwillig, ook een vorm van liefde/seks hè :wink: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

SM :hearteyes:
Met als antwoord op de vraag van de TS: ben zelf de 'ontvangende' partij :wink:
Klik om te vergroten...
Ik wordt graag geslagen, sla graag ook terug.... liefst met peddels als hij vast gebonden ligt.....
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#5
een goede vraag dit,maar ik vrees dat er weinig mensen zullen toegegeven dat ze hun partner nog geslegen hebben...hoeveel ik al heb moeten horen van vrouwen"mijn man slaat mij",tja toch al veel hoor...hoeveel heb ik al moeten horen van mannen"een vrouw slaan,dat ben je een lafaard!!!",terwijl de persoon in kwestie die dat zei...toch al een vrouw geslegen heeft,ook nogal veel(vooral alcoholgebruikers valt mij op...mijn moeder kan ervan meepraten,van haar toenmalige man slagen krijgen in haar periode toen zij beiden een drankprobleem hadden),ik heb twee keren een partner geslegen,mijn ex-vrouw (met de platte hand) en een ex,die mij bedrogen heeft,terwijl ik het zag....sorry ik moet daar in eerlijk zijn, beiden hebben toch een vuistslag gehad :smilingimp: ,nu ga ik hier waarschijnlijk boze reacties krijgen... :(
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
sky zei:
Pak Suiker zei:
Zeer vaak zelfs...

... alleen was dat meer dan vrijwillig, ook een vorm van liefde/seks hè :wink: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

SM :hearteyes:
Met als antwoord op de vraag van de TS: ben zelf de 'ontvangende' partij :wink:
Klik om te vergroten...
Ik wordt graag geslagen, sla graag ook terug.... liefst met peddels als hij vast gebonden ligt.....
Klik om te vergroten...

Hier nog een Switchje! :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
cronos zei:
een goede vraag dit,maar ik vrees dat er weinig mensen zullen toegegeven dat ze hun partner nog geslegen hebben...hoeveel ik al heb moeten horen van vrouwen"mijn man slaat mij",tja toch al veel hoor...hoeveel heb ik al moeten horen van mannen"een vrouw slaan,dat ben je een lafaard!!!",terwijl de persoon in kwestie die dat zei...toch al een vrouw geslegen heeft,ook nogal veel(vooral alcoholgebruikers valt mij op...mijn moeder kan ervan meepraten,van haar toenmalige man slagen krijgen in haar periode toen zij beiden een drankprobleem hadden),ik heb twee keren een partner geslegen,mijn ex-vrouw (met de platte hand) en een ex,die mij bedrogen heeft,terwijl ik het zag....sorry ik moet daar in eerlijk zijn, beiden hebben toch een vuistslag gehad :smilingimp: ,nu ga ik hier waarschijnlijk boze reacties krijgen... :(
Klik om te vergroten...
Nee hoor, geen boze reacties.... Maar ik zou je terug geslagen hebben. Niet meteen, maar een paar dagen wachten en op het moment dat je het niet verwacht had ik je toch wel een paar hechtingen bezorgd en een gescheurde lip...

Ik krijg nooit slaag, alleen wanneer ik erom vraag. ik doe ook nooit iets waardoor ik slaag verdien....
P
PsychoX75Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Sorry voor m'n harde gedrag.
Maar je krijg genoeg vrouwen in het echte wereld die dus uithalen en de man slaan voor wat voor reden dan ook. Vaak is het een houding dat vrouw van alles kan doen omdat mannen toch niet zomaar terugslaan.

In mijn geval als een vrouw mij zou slaan, zou ik gewoon terugslaan, hoor?

Sorry, maar je zou ook niet zomaar voor een leeuw gaan staan die niet in een kooi zit. Of je zal ook niet midden op de snelweg gaan staan. Want je weet wat voor consequenties eraan hangen.
Als ik dus drommels goed weet dat er iemand tegenover mij staat waarmee ik aan het PRATEN of ruzieen ben, dan weet ik m'n handen thuis te houden. En als ik diegene ga slaan, dan sorry maar dan vraag ik er zelf om!!!

Dus ja, ik zou wel een vrouw slaan als ie naar me uithaal!!! Gentleman was in de tijd van ongeemancipeerde vrouwen!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natuurlijk mag je terug slaan als je wijf je slaat. Dan is het ook geen dame meer, dan is het een wijf.

Tenzij je zelf vraagt om een pak slaag.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eigenlijk is het wat slaan betreft alleen maar leuk & opwindend om met je snikkel tegen vrouwenrondingen te swaffelen :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
yeti zei:
Eigenlijk is het wat slaan betreft alleen maar leuk & opwindend om met je snikkel tegen vrouwenrondingen te swaffelen :P
Klik om te vergroten...


dokter: Waarmee heeft uw man u geslagen zegt u ? ? ?
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik sla hem vaker af, als hij mij.. maargoed, dan bedoel ik t voor de grap maar komt soms net iets harder aan
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb mijn vriendin (nu ex) 1 keer geslagen in het begin omdat ze het vroeg, en het was ietjes te hard. Sindsdien heb ik besloten dat ik niet meer slaag. :)




Om even alle misverstanen te voorkomen..dit was tijdens de seks.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
cronos zei:
een goede vraag dit,maar ik vrees dat er weinig mensen zullen toegegeven dat ze hun partner nog geslegen hebben...hoeveel ik al heb moeten horen van vrouwen"mijn man slaat mij",tja toch al veel hoor...hoeveel heb ik al moeten horen van mannen"een vrouw slaan,dat ben je een lafaard!!!",terwijl de persoon in kwestie die dat zei...toch al een vrouw geslegen heeft,ook nogal veel(vooral alcoholgebruikers valt mij op...mijn moeder kan ervan meepraten,van haar toenmalige man slagen krijgen in haar periode toen zij beiden een drankprobleem hadden),ik heb twee keren een partner geslegen,mijn ex-vrouw (met de platte hand) en een ex,die mij bedrogen heeft,terwijl ik het zag....sorry ik moet daar in eerlijk zijn, beiden hebben toch een vuistslag gehad :smilingimp: ,nu ga ik hier waarschijnlijk boze reacties krijgen... :(
Klik om te vergroten...

Iemand die je bedriegt voor jouw neus verdient ook een klap. Man of vrouw. En een fucking harde klap mag het zijn ook. Ik vind het wat te politiek correct dat er vrouwen zijn die toegeven dat ze hun vriend een klap (Een echte klap welteverstaan, geen fucking bitchslap) verkocht hebben en daar kijkt blijkbaar niemand van op.

Maar een vrouw een klap geven als ze 't verdient (en dan bedoel ik echt verdient, zoals het voorbeeld van Cronos - bij vreemdgaan zou ik 't niet doen) is even krom als een man een klap geven. Of erger, een knie in z'n kloten. Al die bullshit van, "hij heeft verdient". Flikker toch op. Als je dat als man over een vrouw zegt ben je meteen een wijvenklopper. Ik heb het niet over de alcoholieker die zijn vrouw slaat als hij bezopen is maar gewoon als je zelf klappen krijgt bijvoorbeeld. Als je een klap verdient hebt dan krijg je 'm ook. Punt.

Edit: Ah, ik zie dat iemand het al gezegd heeft. Prima. :)
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#15
nee ik heb nooit mijn partner ( of ex partners ) geslagen .. mijn ex was wel zo ziek dat hij mij sloeg .. mja dat is gelukkig verleden tijd :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
psychedelicchick zei:
nee ik heb nooit mijn partner ( of ex partners ) geslagen .. mijn ex was wel zo ziek dat hij mij sloeg .. mja dat is gelukkig verleden tijd :)
Klik om te vergroten...

Woei je haalt wel een heel oud topic op :wink:
K..t voor je dat je ex je sloeg, hopelijk niks aan over gehouden.

Ik heb nooit een ex vriendin geslagen, wel een vrouwelijke cliente.
Ben er nooit voor veroordeeld, was zelfverdediging.
Ze stond met een circelzaag voor mijn neus, toen heb ik haar een klap in het gezicht verkocht en toen viel ze om. Kwam er achteraf pas achter dat die zaag helemaal niet aan stond (niet op de stroom dus) :flushed: :flushed: :flushed:
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flameon zei:
psychedelicchick zei:
nee ik heb nooit mijn partner ( of ex partners ) geslagen .. mijn ex was wel zo ziek dat hij mij sloeg .. mja dat is gelukkig verleden tijd :)
Klik om te vergroten...

Woei je haalt wel een heel oud topic op :wink:
K..t voor je dat je ex je sloeg, hopelijk niks aan over gehouden.

Ik heb nooit een ex vriendin geslagen, wel een vrouwelijke cliente.
Ben er nooit voor veroordeeld, was zelfverdediging.
Ze stond met een circelzaag voor mijn neus, toen heb ik haar een klap in het gezicht verkocht en toen viel ze om. Kwam er achteraf pas achter dat die zaag helemaal niet aan stond (niet op de stroom dus) :flushed: :flushed: :flushed:
Klik om te vergroten...

ja ik verveel me een beetje en begon is wat verder te kijken toen kwam ik dit tegen haha :P
nja ik heb er nix aan over gehouden maar ik nu met mijn nieuwe vriend ben ik wel sneller bang en mijn ex kneep ook vaak mijn keel dicht enz.. dus als ik nu aant stoeie ben en iemand komt aan me keel kan ik echt heel hard gaan huilen opeens:( .. ik kwam eerst ook niet van me ex af, dat was zo iemand die overal controle over wou en me chanteerde en me dus mishandelde mja thank god ben ik van hem af hehe :wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb mn vriendin wel een paar keer een blauwe plek geslagen op dr arm of been, op dit moment heeft ze er ook 1. Maar ik sloeg haar eigenlijk als reflex toen ze me in mn ballen probeerde te schoppen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dreuge zei:
Ik heb mn vriendin wel een paar keer een blauwe plek geslagen op dr arm of been, op dit moment heeft ze er ook 1. Maar ik sloeg haar eigenlijk als reflex toen ze me in mn ballen probeerde te schoppen.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
psychedelicchick zei:
mijn ex sloeg met zijn vuist op mijn gezicht .. echt expres ookal ontkent hij het nu nog steeds :P .. een reflex is toch niet zo erg? :wink: kan gebeuren toch
Klik om te vergroten...
Jongens slaan heel anders als meisjes...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."