Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"46-47 en ik ben nog maar 15 ze zijn nu wel gestopt met groeien, soms wou ik wel een maatje kleiner, want zo heel groot ben ik niet (1m85) en dat steekt soms nogal af. Zeker als ik een skinny draag en dat vind ik nu net leuk."
"Dit weekend er zwaar over geweest, De kermis begon hier en omdat te vieren is er altijd vuurwerk enzo. Ik heb eerst 50mg tramadol genomen en dan nog 2 temestas van 1mg, ik had zin om nog is helemaal van de kaart de zijn maar dit was erover... Dan nog met 2 vrienden een fles jenever gehaald en wat vodka gedronken, de combinatie van al die beno's en tramadol met de alcohol kwam heel hard aan, ik was blijkbaar echt ongelofelijk weg, ik ben met een grote gele container van een ramp in het skatepark geweest, ik heb op tafelsgedanst, boel gezocht met marrokanen en bier over het hoofd van een kameraad gegooid, toen zijn we nog een dealer tegen gekomen en daar voor een tientje white widow gekocht en dat was echt de druppel.. toen had ik een oneglofelijk droge keerl en nog een paar biertjes achterovergegooid; blijkbaar heb ik op het miden van het pad gelegen en toen we naar huis fietse - ik bleef bij een vriend maffen- dreigde ik de hele tijd dat ik in het kanaal ging fietsen, ik weet er bijna nix meer van alleen flarden, het ergste is dat heel veel mensen van de school in dat skate park waren en die hebben mij allemaal gezien, hoewel die ook serieus scheef waren. De ouders van mijn vriend hadden het ook door want ik waggelde helemaal en ik weet totaal nietmeer hoe ik op zijn kamer ben geraakt. Ik eet nog dat ik om 8u wakker werd en ik zag de grond nog draaien.... nooit meer voor mij een combi van benzo's tramadol wiet en alcohol, het was leuk voor 1 keer maar dt was het ook dan ^^"
"Halloooo, Eerst en vooral voor iedereen een geweldig rolijk prachtig mooi gezond en al die dingen, nieuwjaar! Zo, dus gisteren op oudejaarsavond gingen ik en 2 vrienden, X. en Y. salvia proberen. Geen van ons drieën had ervaring met psychedelica Omdat het legaal en heel simpel te verkrijgen is dachten we van "bwaaa dat zal wel erg goed meevallen". Ik had er al erg veel over gelezen, dus eigenlijk had ik beter moeten weten maar omdat het zelfs aan minderjarigen verkocht wordt moest het wel ok zijn, dacht ik. We hadden salvia bladeren en salvia 15x extract, we besloten om eerst een jonko te rollen van salvia bladeren en daarna met een pijpje het extract. Ik was een beetje aangeschoten we zaten relaxt op ene bankje in de tuin en we staken hem op. Zoals verwacht gebeurde er eigenlijk vrij weinig tot niets we werden een heel klein beetje vaag en ik had wat moeilijkheid met mijn evenwicht. maar dat zou evengoed kunnen omdat ik al wat aangeschoten was. Wat ook opviel was de afschuwelijk ranzige smaak. Onmiddellijk daarna besloten we om het extract te roken. We waren toch een beetje gestresseerd en we kibbelde wat over wie er nu eerst ging. Uiteindelijk besloot vriend X om te beginnen. vanaf dit moment ging het eigenlijk een beetje fout we waren wat gestresseerd en alles wat we deden ging veel te snel. X stak het pijpje op, hoestte heel hard nam 2 diepe trekken, ongeveer 0,25 gram salvia extract 15x. Onmiddellijk werd hij heel erg vaag en begon hysterisch te lachen, best leuk dus. Vlak daarna stak Y. ook zijn pijpje op. Hij werd ook heel erg vaag en ik zat er maar wat nuchter bij . Er was echt geen rede meer aan te gaan met deze 2 dudes. Ze waren volledig in space universe gelanceerd. Ik maakte me best veel zorgen omdat ze in de tuin begonnen te lopen en was best gestresseerd. Ik kalmeerde mezelf en dacht fuck off dan ga ik nu ook maar gewoon lekker spacen boeien wat er daarna gebeurd. Ik stak mijn pijpje op en wat er toen gebeurde weet ik echt niet meer, ik voelde de zwaartekracht heel intens alles werd zwart en ik werd terug "waker" aan de tafel op een stoel. Ik wist totaal niet meer wat er gebeurd was waar ik was wat dit allemaal was en vooral hoe dat kwam, dat ik salvia had gerookt was ik volledig vergeten. "ik" bestond ook niet meer, ik was gewoon een soort camera die alles observeerde. Ik leek volledig versmolten met het geruis van de oude versterker. Mijn stem was ook heel raar en ik hoorde hem ok niet helemaal meer het leek of er iemand constant heel hard riep. Ik zag allerlei rare patronen en er zoefde een heel groot rad met allemaal foto's langs mij af. Ik weet er echt nog bar weinig van ik ben in de zetel gaan liggen maar alle kleuren waren zo raar en de kamer leek wel kilometer lang met oerwoud planten rond mij. Het allerdomste was dat dat er vuurwerk op tafel lag..... en Y besloot omdat af te steken.... een paar bommetje ontplofte in de tuin maar ik dacht dat dat in huis gebeurde ik rende heel snel naar X toen en begon op hem met een kussen te meppen.. ik weet er echt nog heel weinig van. De zwaarte kracht was ook zo ongelofelijk intens het voelde een beetje alsof ik enorm stoned was maar dan met tintelingen. Mijn besef kwam stilaan terug en ik zag mijn moeder als het hoofd organisme en X en Y waren organismen die in haar huis leefden. "ik" bestond nog niet helemaal maar ik was er wel. Toen realiseerde ik dat ik drugs had genomen, een tijd terug heb ik een slechte ervaring gehad met wiet, bijna out gegaan en heel sterke zwaartekracht, en ik dacht dat ik dat opnieuw meemaakte en ik begon in een waan om een dokter te roepen. Y speelde voor dokter en we voerde een heel dom gesprek hij onderzocht mij en ik bleek toch niet ziek, oh ja ok dan was het goed Mijn besef kwam stilaan terug en terwijl we nog tripten besloten we om opwarm hapjes te maken wat heel moeizaam ging omdat ik constant vergat dat er iets in de oven stak. Na een uur was het volledig over en was ik terug mezelf, dat was wel leuk dat het niet zo heel lang duurde maar het leek uren geduurd te hebben. Het was een heel rare maar leerzame ervaring, we hadden het effect zwaar onderschat. Ik ga het nog eens doen maar dan in een betere setting, gezellig zetels en chille muziek. Verder op de avond staken we nog wat vuurwerk af en rookte we nog wat hasj, al bij al was het zeer geslaagd."
"Ja we hadden het echt zwaar onderschat, dat vuurwerk was indd niet slim nee. Nadat Y dat vuurwerk had afgestoken, gelukkig alleen wat bommetjes, heb ik het zo goed mogelijk met mijn kwijte kop weggestoken."
"Hallo mededrugsforumers , Ik wou heel graag eens MDMA proberen en ik kan er nu op het moment aangeraken, in kristalvorm 1 gram voor 30eu-40eu. Maar nu heb ik een paar vraagjes, -wat is de beste dosis voor de eerste keer, ik weeg 60kg, ik wil niet hard gaan gwn goed het effect voelen? -mijn dealer zegt gwn aan het vingertje lekken en in het zakje steken maar dat lijkt me erg onnauwkeurig, hoe weet ik toch redelijk precies hoeveel ik neem? -en hoelang duurt het tot het uitgewerkt is? heel fel bedankt verf"
"Dank jullie wel voor de heel nuttige en snelle reacties! Dus na 3 uur zou het uitgewerkt moeten zijn? Verf"
"Ow stom van me maar ik wou het zeker weten niet dat ik hier bij men ma totaal spacend aankom Ik ben ook nog maar 15, ik heb tot nu toe nog geen ervaring met harddrugs alleen met wiet, maar als ik zou het echt eens graag proberen, en ik denk zolang de school en men sociaal leven er niet onder lijden is er geen probleem, wat vinden jullie? bedankt!"
"Klinkt echt wel super heftig, ik herken het wel. Mijn eerste keer salvia was ook zo, totale cjaos en ook paniek. Maar je moet je laten gaan in de trip en je er vooral niet tegen verzetten , dan ga ja alleen nog harder. Je moet ook vooral niet denken wat als ik nu blijf hangen in deze toestand."
"Voor morgen hebben ik en men vriendennnn: -5 gram salvia bladeren -1 gram 15x salvia extract -alcohol + benzos - en hopelijk nog wat wiet"