Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en relatie

Drugs en relatie

209 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben single en heb alleen verantwoording af te leggen aan mijn eigen geweten, waar ik een onverbreekelijke relatie mee heb, tot mijn dood. Ik heb relaties gehad waarin we samen heel veel gebruikten en ik moet zeggen, mijn voorwaarde voor een relatie is dat de persoon iig niet negatief tov drugs mag staan. Ik wil toch zeker wel met enige regelmaat een flinke trip maken en 4x in het jaar een pil xtc pakken.... Zou ik at niet meer mogen doe ik het waarschijnlijk toch en das ook niet ok, harmonie is het code woord!

X
C
CowmandoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik blow af en toe in het weekend stiekem, en doe 1x in de 3 maanden xtc. Dit moet allemala geheim want ze stata niet echt open voor drugs. Ze denkt dan dat ik steeds vaker gaat gebruiken, maarja ze moest eens weten!
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
quotethemadraven zei:
Fuck it, ik heb geprobeerd een gedicht te schrijven, dat op zich is al iets waard.

Mijn fout zal eeuwig op mijn ziel gebrandmerkt staan. Niet omdat ik je geen pijn wou doen, maar omdat je tegen me loog. Je loog tegen me elke dag opnieuw. Tegen mij en jezelf. Want wat ik voor je voel kan je niet vervangen door de volgende. Je hebt mij amper graag gezien laat staan ooit van mij gehouden. En ik daartegen werd na een coma van 7 jaar, ingevroren tussen zelf gebouwde muren die me dienden te beschermen tegen dezelfde pijn die me nu wanhopig maakt. Juist ik alweer liet me verleiden en ontdooien door jou lieve woordjes. De lieve woordjes klonken als de stem van een engel.

Ongetwijfeld dat er waarheid inzat, maar ze waren nooit voor mij bedoeld dat mag geweten zijn.
Enkel zij die het aandurven je beter te leren kennen weten dat er in je leven maar één grote liefde is. Je grote liefde waarvan je nog steeds denkt dat het een te temmen beest is.Terwijl iedereen rond je allang heeft gezien dat ook jij de witte duivel niet beheersen kan, laat je je leiden door zijn gespleten tong.

Je geeft je lichaam je geest je geld, alles wat je hebt. Enkel voor hem kan je nog oprechte liefde tonen of toegeeflijk zijn. Ze hebben je te pakken. De hersenschimmen die je langzaam maar zeker zullen verbuigen tot iets wat je niet voor mogelijk achte.
Tot die dag dat je in de spiegel kijkt en je eindelijk werkelijk bergrijpt waar ik over schrijf heb ik spijt.

Spijt dat ik niet eerder het inzicht heb gehad om te zien, hoe je mij gebruikte. Ik was slechts het hulpstuk. Net als de inkt tussen de pen en het papier vloeit, had je mij nodig. Maar wat je gechreven hebt wil je niet onder ogen zien.
Ik ben alles behalve zonder fouten maar ben altijd oprecht geweest met mijn gevoelens, want ik heb jaren geleden al gezien wat je al razend met de witte duivel schrijft op dat stuk papier dat je leven geworden is.
Er staat duidelijk te lezen: JUNK
Klik om te vergroten...

Ik vind het mooi... ik weet niet wat er precies achter zit, wat je verhaal precies is, maar ik kan je pijn erachter voelen, en dat vind ik mooi, en confronterend tegelijk.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
In een volgende relatie zou ik t prettig vinden als hij accepteert dat ik tripmiddelen gebruikt, en bij voorkeur zelf een tripper is. Iemand die middelen zoals speed gebruikt wil ik absoluut niet als vriend..
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben ook heel erg blij met harmpie op dat vlak. Vooral een tripper, en weet wanneer het genoeg is en stopt dan een tijdje, let ook op mij dat ik niet over de schreef ga. :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
[SF] Safiertje zei:
In een volgende relatie zou ik t prettig vinden als hij accepteert dat ik tripmiddelen gebruikt, en bij voorkeur zelf een tripper is. Iemand die middelen zoals speed gebruikt wil ik absoluut niet als vriend..
Klik om te vergroten...

Denk dat ik zelf ook wel voor iemand wil kiezen die geen speed snuift of grote hoeveelheden pillen slikt ofzo. Uiteindelijk denk ik dat je niet op het zelfde niveau meer kan communiceren en je relatie daardoor stuk gaat... Speed snuivers denken heel anders dan trippers!

X
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
[SF] Safiertje zei:
In een volgende relatie zou ik t prettig vinden als hij accepteert dat ik tripmiddelen gebruikt, en bij voorkeur zelf een tripper is. Iemand die middelen zoals speed gebruikt wil ik absoluut niet als vriend..
Klik om te vergroten...

Denk dat ik zelf ook wel voor iemand wil kiezen die geen speed snuift of grote hoeveelheden pillen slikt ofzo. Uiteindelijk denk ik dat je niet op het zelfde niveau meer kan communiceren en je relatie daardoor stuk gaat... Speed snuivers denken heel anders dan trippers!

X
Klik om te vergroten...

Couldn't agree more :) Doe mij dan maar een trippende hippie ipv een snatsende egoist.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#8
hangt er een beetje vanaf he :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
relatie+zeep=hemel :hearteyes:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb mijn vriend ontmoet toen we allebei wappie waren. Kijk, dat is nog eens een verhaal om later aan de kinders te vertellen!
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#11
Armani7 zei:
vriendin + drugs = meestal bad combo
Klik om te vergroten...

Mijn ex maakte het meteen uit toen ze er lucht van kreeg...
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niet in alle gevallen maar door drugs gaan toch veel relaties om zeep
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik hou ook nog op een bepaalde manier wel van mn ex en mis dr soms,maar je mist toch altijd alleen maar de leuke dingen.

niet zo vreemd ook na een lange relatie,wordt vanzelf wel minder nog
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
op vakantie wel hele leuke dame leren kennen maar die moest met dr vriendinnen mee omdat die ergens anders heen wilden, alleen met me stomme lamme kop vergeten dr nummer ofzo te vragen :(
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik vind dat niet normaal okeej je vriend wil stoppen maar hij kan jou dan ook niet verplichten om te stopppen dan is tie gewoon zielig sorry dat ik het zeg
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Safire zei:
Mn vriend gebruikt zelf ook wel eens wat, niet in de mate waarin ik het doe, maar hey verschil moet er zijn :P
Klik om te vergroten...

Precies maar zolang je allebij iets gebruikt en het van elkaar weet is het geen probleem denk ik.

Ik doe het meestal samen met me meisie, Soms een van ons 2e :P of allebij niet :)

Ben toch blij dat we het beide doen anders krijg je toch spanningen lijkt mij.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fishhead07 zei:
Safire zei:
Mn vriend gebruikt zelf ook wel eens wat, niet in de mate waarin ik het doe, maar hey verschil moet er zijn :P
Klik om te vergroten...

Precies maar zolang je allebij iets gebruikt en het van elkaar weet is het geen probleem denk ik.

Ik doe het meestal samen met me meisie, Soms een van ons 2e :P of allebij niet :)

Ben toch blij dat we het beide doen anders krijg je toch spanningen lijkt mij.
Klik om te vergroten...

als er niet voldoende aandacht en uitleg aan iets besteed wordt dan krijg je zowiezo problemen zoals dat gaat bij vrouwen :grin: , en dat gaat niet alleen om druggebruik...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben direct eerlijk geweest tegen mijn vriendin.
Heb verteld wat ik allemaal heb gebruikt, en wat ik van plan ben in de toekomst.

Heb tevens duidelijk gemaakt dat wanneer zij om één of andere manier problemen heeft met mijn experimentele gebruik.. ik direct zal stoppen!

:)
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik en mijn vorige vriend wisten het niet van elkaar.
We rookten wel samen een joint.
Maar dat we ook wel wat anders gebruikte vertelden we elkaar niet.
Naar een paar maanden kwamen we er pas achter maar nooit samen gebruikt.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
PaRa[NL] zei:
Ik en mijn vorige vriend wisten het niet van elkaar.
We rookten wel samen een joint.
Maar dat we ook wel wat anders gebruikte vertelden we elkaar niet.
Naar een paar maanden kwamen we er pas achter maar nooit samen gebruikt.
Klik om te vergroten...

eerlijkheid droeg vast hoog in het vaandel dan... :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."