Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het irritante gezoem van mijn pc. en beetje gekraak"
"drugs is leuk, je koopt het bij een dealer en je moet het slikken/snuiven/roken/spuiten/....."
"imo kan je beter de acedicone gebruiken."
"hoe kon ik dat nu vergeten vermelden oja door drugs"
"heb nog nooit echt plezier gehad door benzo's te slikken, ik heb wel zo goed als altijd een pakkie diazepam of bromazepam liggen als het slapen maar niet wil lukken (of als ik niet wil). wel heb ik ooit diazepam intraveneus toegediend gekregen, dat vond ik dan weer wel recreatieve waarde hebben"
"BillyBilo zei: Wat een kut topic is dit. Waarom strik jij je veters, kam je je haar en poets je je tanden? Klik om te vergroten... - zo zitten de schoenen strak rond de voeten en verlaagt struikelkans - zo voorkom je knopen, warboelen en foute "out-of-bed"-looks - een stinkende bek is slecht voor het zelfvertrouwen"
"Ik neem aan dat het hier over roken gaat en in dat geval bestaat er niet echt zoiets als "een keertje proberen". De eerste keren zal het niet veel met je doen, velen merken zelfs helemaal niets de eerste keer. En dat is juist het grootste gevaar, als je ermee begonnen voel je het effect met elke keer dat je het rookt een beetje beter, na een paar weken weet je het volledige effect te appreciëren en telkens als het spul dan uitgewerkt is heeft je lichaam opnieuw heroïne nodig. Maar omdat niemand voor jou kan beslissen of je het nu wel doet of niet raad ik je aan de eerste keer dat je het gebruikt zoveel te roken als je maar kan, ofwel helemaal niet."
"Nja maar dat is alleen de psychische kant, heroïne heeft die inderdaad wat minder fel maar daar is het ergste de lichamelijke verslaving. Maar ik weet wel zeker mocht de sos hier hetzelfde prijskaartje heeft als de heroine dat er enkele malen meer cokeverslaafden dan heroineverslaafden zouden rondlopen. dus langs de ene kant is het maar goed dat een paar weekends achter elkaar vollebak basen of snuiven voor de gemiddelde mens onbetaalbaar is."
"ben je daadwerkelijk van plan om heroine zelf te maken d.m.v .papavers? ik hoop voor je dat je een grote tuin hebt... en veel tijd. als je alleen van plan bent het te chinezen raad ik je aan om voor gewone opium te gaan, is al genoeg moeite als je het zelf gaat kweken en het verschil is maar heel subtiel vind ik."
"chicago zone - private projection"