Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"maar dat betekend ik het zelf nog moet gaan bewerken zeg maar?? ik heb zelf geen idee hoe dit allemaal moet."
"en dan lekker kapot gaan snuiven zonder dat ik er iets aan toe hoef te voegen nou kristal coke her i come!"
"wat ik er nu van merk, en wat nog erger word is: nog moeilijker slapen, overdag heel moe, veeeel zweten, snel opgefokt, agressief, steeds zin in koolhydraden en wanneer ik dat eet smaakt het niet, chagerijnig, steeds zin om in een roes te zitten.kids, dont do drugs."
"jah ik sport ook heel veel. veel hardlopen en kt. maar je krijgt niet echt veel zin meer om te gaan sporten met dit soort afkick verschijnselen:P"
"klote troep. ik ga nu over op paddo's en ghb:P"
"momenteel ben ik al een aantal weken gestopt maar deze week is het echt moeilijk vanwege de volgende klachten: enorm agressief, heel diep in mezelf gekeerd, slecht in slaap komen en een paar uur later weer wakker worden en niet meer in slaap kunnen komen, lichtelijk depressief, mijn hart klopt snel, mijn gedachtens razen als een gek heen en weer. voor het slapen ga ik het middeltje gaba aanschaffen. heeft iemand nog tips ? en wanneer worden deze klachten weer minder ?"
"ik kan een middel krijgen waar voor 99,98% gbl in zit. ik vraag af wat voor andere stoffen erin zitten. en zal dat verwaarloosbaar zijn ?"
"lijkt mij lekker ellesdee alleen het is erg moeilijk om eraan te komen hier in groningen en om het nou te maken..ik zie er van af."
"ik luister naar 1 van jullie moeders die onder de douche staat te zingen."
"kan iemand mij uitleggen wat dit is ? ik kon niks vinden op google."