Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en relatie

Drugs en relatie

209 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb mijn vriend ontmoet toen we allebei wappie waren. Kijk, dat is nog eens een verhaal om later aan de kinders te vertellen!
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volhouden !

Bij mij zou het in ieder geval fout lopen als ik een vriendin had die ook drugs gebruikt. Vooral als ze ook harddrugs neemt.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik hou ook nog op een bepaalde manier wel van mn ex en mis dr soms,maar je mist toch altijd alleen maar de leuke dingen.

niet zo vreemd ook na een lange relatie,wordt vanzelf wel minder nog
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou ik iig niet zulke dingen :grin:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn relatie gaat goed met drugs. :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
MindTraveler zei:
Niet in alle gevallen maar door drugs gaan toch veel relaties om zeep
Klik om te vergroten...

zeep :hearteyes:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Doodkapje zei:
Armani7 zei:
vriendin + drugs = meestal bad combo
Klik om te vergroten...


FOUT = good combo!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:


maar je moet niet overdrijven ook niet natuurlijk :wink:
Klik om te vergroten...

Ik doe het samen met me meisie en gaat prima samen :sunglasses:

Maar de keuze tussen drugs en me meisie is snel gemaakt. Drugs is het niet waard om mijn relatie te verneuken. Heel simpel stopt 1 van de 2 met drugs dan stoppen we beide.

Maar drugsgebruik verborgen houden voor je partner kan nooit goed zijn.

Maar is een van de 2 anti ga dan voor de liefde en niet voor de drugs.

De combo liefde + drugs = :hearteyes: :hearteyes: ben heel blij dat ik dat mag ervaren :flushed: :grin:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#8
als ik aan het daten ben met een meisje, en het word wat serieuzer vertel ik altijd van m'n gebruik, ik zie m'n gebruik niet als problematisch omdat het tegenwoordig vrij weinig is.
als zei er problemen mee heeft is dat erg jammer, ik ga niet voor een meisje m'n levensstijl aanpassen.
ben er altijd eerlijk over, en als iemand het niet accepteert dan is dat niet mijn probleem.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#9
cunt zei:
als ik aan het daten ben met een meisje, en het word wat serieuzer vertel ik altijd van m'n gebruik, ik zie m'n gebruik niet als problematisch omdat het tegenwoordig vrij weinig is.
als zei er problemen mee heeft is dat erg jammer, ik ga niet voor een meisje m'n levensstijl aanpassen.
ben er altijd eerlijk over, en als iemand het niet accepteert dan is dat niet mijn probleem.
Klik om te vergroten...

de enigste en beste manier lijkt mij :wink:

Tja ligt eraan hoe leuk het meisie is. Voor mijn meisie heb ik alles over en hoef ik niet eens na te denken om drugs aan de kant te schuiven als dat moet.

:)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mn vriend gebruikt zelf ook wel eens wat, niet in de mate waarin ik het doe, maar hey verschil moet er zijn :P
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Safire zei:
Mn vriend gebruikt zelf ook wel eens wat, niet in de mate waarin ik het doe, maar hey verschil moet er zijn :P
Klik om te vergroten...

Precies maar zolang je allebij iets gebruikt en het van elkaar weet is het geen probleem denk ik.

Ik doe het meestal samen met me meisie, Soms een van ons 2e :P of allebij niet :)

Ben toch blij dat we het beide doen anders krijg je toch spanningen lijkt mij.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fishhead07 zei:
Safire zei:
Mn vriend gebruikt zelf ook wel eens wat, niet in de mate waarin ik het doe, maar hey verschil moet er zijn :P
Klik om te vergroten...

Precies maar zolang je allebij iets gebruikt en het van elkaar weet is het geen probleem denk ik.

Ik doe het meestal samen met me meisie, Soms een van ons 2e :P of allebij niet :)

Ben toch blij dat we het beide doen anders krijg je toch spanningen lijkt mij.
Klik om te vergroten...

als er niet voldoende aandacht en uitleg aan iets besteed wordt dan krijg je zowiezo problemen zoals dat gaat bij vrouwen :grin: , en dat gaat niet alleen om druggebruik...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben direct eerlijk geweest tegen mijn vriendin.
Heb verteld wat ik allemaal heb gebruikt, en wat ik van plan ben in de toekomst.

Heb tevens duidelijk gemaakt dat wanneer zij om één of andere manier problemen heeft met mijn experimentele gebruik.. ik direct zal stoppen!

:)
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik en mijn vorige vriend wisten het niet van elkaar.
We rookten wel samen een joint.
Maar dat we ook wel wat anders gebruikte vertelden we elkaar niet.
Naar een paar maanden kwamen we er pas achter maar nooit samen gebruikt.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
PaRa[NL] zei:
Ik en mijn vorige vriend wisten het niet van elkaar.
We rookten wel samen een joint.
Maar dat we ook wel wat anders gebruikte vertelden we elkaar niet.
Naar een paar maanden kwamen we er pas achter maar nooit samen gebruikt.
Klik om te vergroten...

eerlijkheid droeg vast hoog in het vaandel dan... :grin:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
PaRa[NL] zei:
Ik en mijn vorige vriend wisten het niet van elkaar.
We rookten wel samen een joint.
Maar dat we ook wel wat anders gebruikte vertelden we elkaar niet.
Naar een paar maanden kwamen we er pas achter maar nooit samen gebruikt.
Klik om te vergroten...

Haha dat is tof! :mrgreen:
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bij mijn relatie ging het een beetje vreemd.

Ik had haar verteld dat ik wel eens x deed. En ze heeft het toen ooit een keer geprobeerd (een halve van 280 mg) was erg leuk en lief en cozy, maar ze zou het niet snel weer doen.
Toen ben ik een beetje los gegaan in februari echt elke week of 2 keer in de week. Hierdoor het besluit om gewoon met hardrugs te stoppen...

Toen deed ik ineens wel wat vaker paddos,(ontwennings iets denk ik) en ze was er eerst op tegen. Ze had een afkeer van alle drugs behalve blowen.
Tot ze uiteindelijk een keertje een beetje paddos had gedaan, en ze vond het best leuk. Of ze het nog een keer zou doen maar dan een hele portie of een hele halve... dat moet ze nog maar doen. Ik was wel blij dat ze ook een keertje in mijn wereld heeft gezeten.(Ik vind blowen niet lekker en wordt er depri van.)
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja dat heb ik ook gezegd dat als ze echt wil dat ik stop dan doe ik dat wel... maar alleen als zij dan ook stopt met smoren... paddos voor mij is blowen voor haar.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Qocaïne zei:
Ik ben direct eerlijk geweest tegen mijn vriendin.
Heb verteld wat ik allemaal heb gebruikt, en wat ik van plan ben in de toekomst.

Heb tevens duidelijk gemaakt dat wanneer zij om één of andere manier problemen heeft met mijn experimentele gebruik.. ik direct zal stoppen!

:)
Klik om te vergroten...

Goed zo drugs gaan neit voor het meisie. Maar het meisie voor de drugs. Me vriendin gebruikte en ik niet dus was net andersom :P nu doen we het samen beter kan niet :grin: als 1 van de 2 stopt stoppe we beiden.

:wave:
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb mijn vriend juist leren kennen via de drugs..
nu gebruiken we bijna altijd samen.. gebruik ik zonder hem of andersom zegge we dat altijd tegen elkaar!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."