Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en relatie

Drugs en relatie

209 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drugs en relatie gaan in de meeste gevallen niet samne
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flugeltje zei:
Drugs en relatie gaan in de meeste gevallen niet samne
Klik om te vergroten...

bullshit
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
ik ben niet zo wanhopig hoor :grin: leuke vrouwen kom je meestal vanzelf wel tegen
Klik om te vergroten...

haha :wink: je klonk aardig wanhopig :mrgreen: (geintje... dus iedereen verplicht lachuh ) :wave:
A
AnkxxLid
01-01-2024, 00:00
#4
TimKGB zei:
SperSIZEboon zei:
ik ben niet zo wanhopig hoor :grin: leuke vrouwen kom je meestal vanzelf wel tegen
Klik om te vergroten...

haha :wink: je klonk aardig wanhopig :mrgreen: (geintje... dus iedereen verplicht lachuh ) :wave:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben ook paar weken single na relatie van anderhalf jaar, maar ik ben er momenteel wel tevreden mee! Het is ook beter zo. Een leuke meid ben ik nog niet tegengekomen maar daar maak ik me ook totaal niet druk om, dat komt vanzelf wel weer een keer, voorlopig lekker genieten van single zijn.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
M'n vriend heeft in het verleden heel wat meer gebruikt als ik, dus is voor hem absoluut geen probleem. En m'n harddrugs-gebruik ligt in het verleden en daar ziet hij dus nu niets meer van en ik niet van zijn gebruik. Nou waren we allebei ook recreatief gebruiker en dat zou geen probleem geweest zijn. We blowen wel samen en laatst samen een X-je gedaan. :hearteyes:

Voor de rest zal het altijd wel bij incidenteel gebruik blijven voor ons tweeën.
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#7
mijn vriendin heeft er totaal geen problemen mee dat ik wiet/lsd neem. integendeel nu doet ze het zelf :)

voor ik nu geflamt word moet ik zeggen dat ik totaal niet heb aangedrongen tot gebruik. ze werd gewoon nieuwsgierig als ze mij zag gebruiken.

en mensen zeg verdomme wat je neemt voor je een relatie begint dan weet je direct wat voor vlees er in de kuip ligt en voorkom je een heleboel bullshit.

+ ik zou zoiezo nooit iets met iemand beginnen die anti - drugs is.
its just a way of live or in my case: ACID - a state of mind :sunglasses:
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#8
interessante topic, hoewel ik nog niet alles gelezen heb.

Heb een vriendin die blowen ok vind en zelf heel af en toe mee doet. De rest moet ze niks van hebben. Dat is jammer en we zijn er ook open over. Ben ook geminderd sinds ik met haar ben en dat bevalt me wel goed, het burgerleventje. Weet van mezelf wel hoever ik ben gegaan en kan gaan, dat hoef ik niet meer te bewijzen. Drugs, anders dan wiet en hasj, zijn nu voor mij puur recreatief en ben dr eigenlijk zeer content mee.

Enige probleem is dat m'n vriendin het dus nog steeds niet goedkeurd en dat geeft soms wel eens spanningen. Stukje Acceptatie zeg ik maar.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nog geen vriendin gehad die zelf ook gebruikte, al wel eens met een meisje op de X geweest. Dat was echt fantastisch :hearteyes: Toen er even later ook nog een andere vriend bijkwam werd het echt 1 grote liefdeshoop/vleespiramide (zoals Shariff dat zo mooi kan zeggen :P)
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#10
DreamWeaver zei:
Nog geen vriendin gehad die zelf ook gebruikte, al wel eens met een meisje op de X geweest. Dat was echt fantastisch :hearteyes: Toen er even later ook nog een andere vriend bijkwam werd het echt 1 grote liefdeshoop/vleespiramide (zoals Shariff dat zo mooi kan zeggen :P)
Klik om te vergroten...

haha, moet er persoonlijk niet aan denken met nog een gast erbij...
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
SperSIZEboon zei:
ik wil ook weer eens verliefd worden :(
Klik om te vergroten...

Ja idd kut is dat! :angry:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#12
ts zei:
DreamWeaver zei:
Nog geen vriendin gehad die zelf ook gebruikte, al wel eens met een meisje op de X geweest. Dat was echt fantastisch :hearteyes: Toen er even later ook nog een andere vriend bijkwam werd het echt 1 grote liefdeshoop/vleespiramide (zoals Shariff dat zo mooi kan zeggen :P)
Klik om te vergroten...

haha, moet er persoonlijk niet aan denken met nog een gast erbij...
Klik om te vergroten...

Ach ik WEET van mezelf dat ik geen homo ben dus lekker boeiend dan. Zolang ik geen stijve van m krijg hahahaha :mrgreen:
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Supervlieg zei:
ts zei:
DreamWeaver zei:
Nog geen vriendin gehad die zelf ook gebruikte, al wel eens met een meisje op de X geweest. Dat was echt fantastisch :hearteyes: Toen er even later ook nog een andere vriend bijkwam werd het echt 1 grote liefdeshoop/vleespiramide (zoals Shariff dat zo mooi kan zeggen :P)
Klik om te vergroten...

haha, moet er persoonlijk niet aan denken met nog een gast erbij...
Klik om te vergroten...

Ach ik WEET van mezelf dat ik geen homo ben dus lekker boeiend dan. Zolang ik geen stijve van m krijg hahahaha :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hehehe, idd soms gebeuren dingen gewoon... Stukje Acceptatie.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn vriendin gebruikte evenhard als mij, alleen ze blowde niet en ik wel en daar maakte ze een ontzettend probleem van.....
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#15
ts zei:
Supervlieg zei:
ts zei:
DreamWeaver zei:
Nog geen vriendin gehad die zelf ook gebruikte, al wel eens met een meisje op de X geweest. Dat was echt fantastisch :hearteyes: Toen er even later ook nog een andere vriend bijkwam werd het echt 1 grote liefdeshoop/vleespiramide (zoals Shariff dat zo mooi kan zeggen :P)
Klik om te vergroten...

haha, moet er persoonlijk niet aan denken met nog een gast erbij...
Klik om te vergroten...

Ach ik WEET van mezelf dat ik geen homo ben dus lekker boeiend dan. Zolang ik geen stijve van m krijg hahahaha :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hehehe, idd soms gebeuren dingen gewoon... Stukje Acceptatie.
Klik om te vergroten...

Nee, ik geef drugs de schuld in dit geval :grin:
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Supervlieg zei:
ts zei:
Supervlieg zei:
ts zei:
DreamWeaver zei:
Nog geen vriendin gehad die zelf ook gebruikte, al wel eens met een meisje op de X geweest. Dat was echt fantastisch :hearteyes: Toen er even later ook nog een andere vriend bijkwam werd het echt 1 grote liefdeshoop/vleespiramide (zoals Shariff dat zo mooi kan zeggen :P)
Klik om te vergroten...

haha, moet er persoonlijk niet aan denken met nog een gast erbij...
Klik om te vergroten...

Ach ik WEET van mezelf dat ik geen homo ben dus lekker boeiend dan. Zolang ik geen stijve van m krijg hahahaha :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hehehe, idd soms gebeuren dingen gewoon... Stukje Acceptatie.
Klik om te vergroten...

Nee, ik geef drugs de schuld in dit geval :grin:
Klik om te vergroten...

Ge bent een eerlijk man, zoals ze in belgie zouden zeggen. hahaha :mrgreen:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ts zei:
Supervlieg zei:
ts zei:
Supervlieg zei:
ts zei:
DreamWeaver zei:
Nog geen vriendin gehad die zelf ook gebruikte, al wel eens met een meisje op de X geweest. Dat was echt fantastisch :hearteyes: Toen er even later ook nog een andere vriend bijkwam werd het echt 1 grote liefdeshoop/vleespiramide (zoals Shariff dat zo mooi kan zeggen :P)
Klik om te vergroten...

haha, moet er persoonlijk niet aan denken met nog een gast erbij...
Klik om te vergroten...

Ach ik WEET van mezelf dat ik geen homo ben dus lekker boeiend dan. Zolang ik geen stijve van m krijg hahahaha :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hehehe, idd soms gebeuren dingen gewoon... Stukje Acceptatie.
Klik om te vergroten...

Nee, ik geef drugs de schuld in dit geval :grin:
Klik om te vergroten...

Ge bent een eerlijk man, zoals ze in belgie zouden zeggen. hahaha :mrgreen:
Klik om te vergroten...

en dat is supervlieg zeker en ze zeggen dat in belgië idd... :wink:
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#18
Relatie ging kapot omdat ik problemen had met wiet.. kon dr niet vnaf blijven.. telkens met volle wanhoop beloven en zeggen nee doe niet meer en baldiebla.. uiteindelijk ging het steeds weer fout. zonde zonde zonde..
was echt supergek vn meisje en zonder drugs was zeker iig veel langer goed gegaan.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mocht ik een vriendin krijgen, dan stop ik met alle drugs.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn ex gebruikte drugs, en daardoor ben ik het ook gaan doen.
Nu doe ik het bijna niet meer (niet dat ik overmatig veel drugs gebruikt heb). Mocht ik een relatie krijgen, en die persoon zou het niet fijn vinden, dan zou ik er zo mee kunnen stoppen. Ik ben al grotendeels gestopt (heb al een aantal feestjes niets meer gedaan), dus echt "moeilijk"zal dat niet worden, denk ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."