#1
azgaza zei:MichaelMayhem zei:Hebben jullie nooit een vriend/vriendin gehad die dankzij jou drugs is gaan gebruiken? Ik heb een ex-vriendin aan een nicotine en wiet verslaving geholpen terwijl ik zelf alleen puur wiet rook.
Ik heb het andersom meegemaakt; maar slechts voor een klein gedeelte, mijn laatste ex blowde al 6 jaar elke dag en ik toen nog een keer per maand bij gelegenheden, maar door hem ging ik het ook dagelijks doen wat ik ook veel te leuk vond. Het was meer het ontdekken van 'héé dit kan ook'. Verder heb ik nooit door hem iets gebruikt en geen mensen ook iets door mij; hoewel mijn huidige vriend na mijn gepraat wel lsd wil nemen terwijl hij dat eerst niet wilde, maar dat is lsd.. dat vind ik niet echt een slechte invloed.
drugs is drugs dus
Maarja mooi toch als jullie daar samen van kunnen genieten.
mijn ex had ook al een naam voor ons kindje verzonne hahaah :P mafkezen

