Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en relatie

Drugs en relatie

209 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#1
azgaza zei:
MichaelMayhem zei:
Hebben jullie nooit een vriend/vriendin gehad die dankzij jou drugs is gaan gebruiken? Ik heb een ex-vriendin aan een nicotine en wiet verslaving geholpen terwijl ik zelf alleen puur wiet rook.
Klik om te vergroten...

Ik heb het andersom meegemaakt; maar slechts voor een klein gedeelte, mijn laatste ex blowde al 6 jaar elke dag en ik toen nog een keer per maand bij gelegenheden, maar door hem ging ik het ook dagelijks doen wat ik ook veel te leuk vond. Het was meer het ontdekken van 'héé dit kan ook'. Verder heb ik nooit door hem iets gebruikt en geen mensen ook iets door mij; hoewel mijn huidige vriend na mijn gepraat wel lsd wil nemen terwijl hij dat eerst niet wilde, maar dat is lsd.. dat vind ik niet echt een slechte invloed.
Klik om te vergroten...

drugs is drugs dus :wink: of het nou lsd is of wiet of xtc.

Maarja mooi toch als jullie daar samen van kunnen genieten.

:)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fishhead07 zei:
azgaza zei:
MichaelMayhem zei:
Hebben jullie nooit een vriend/vriendin gehad die dankzij jou drugs is gaan gebruiken? Ik heb een ex-vriendin aan een nicotine en wiet verslaving geholpen terwijl ik zelf alleen puur wiet rook.
Klik om te vergroten...

Ik heb het andersom meegemaakt; maar slechts voor een klein gedeelte, mijn laatste ex blowde al 6 jaar elke dag en ik toen nog een keer per maand bij gelegenheden, maar door hem ging ik het ook dagelijks doen wat ik ook veel te leuk vond. Het was meer het ontdekken van 'héé dit kan ook'. Verder heb ik nooit door hem iets gebruikt en geen mensen ook iets door mij; hoewel mijn huidige vriend na mijn gepraat wel lsd wil nemen terwijl hij dat eerst niet wilde, maar dat is lsd.. dat vind ik niet echt een slechte invloed.
Klik om te vergroten...

drugs is drugs dus :wink: of het nou lsd is of wiet of xtc.

Maarja mooi toch als jullie daar samen van kunnen genieten.

:)
Klik om te vergroten...

Ik vond het zelf niet zo'n slechte invloed omdat hij al blowt en al vaker paddo's heeft gedaan, ook voor hij mij kende, maar het lijkt me inderdaad leuk om het ook eens met hem te doen, ik vind dat met mensen trippen de band toch wel versterkt dus dat is altijd leuk.
A
AnkxxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn ex-vriend vond het maar niks dat ik af en toe eens blowde enzo, en daarom had 'ie het maar uit gemaakt :confused:
Zonder me eerst te vragen of 'k wou stoppen, wat ik voor hem zeker gedaan zou hebben...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ankxx zei:
Mijn ex-vriend vond het maar niks dat ik af en toe eens blowde enzo, en daarom had 'ie het maar uit gemaakt :confused:
Zonder me eerst te vragen of 'k wou stoppen, wat ik voor hem zeker gedaan zou hebben...
Klik om te vergroten...

zulke mensen zijn je dan geeneens waard, althans zo zie ik het
A
AnkxxLid
01-01-2024, 00:00
#5
SperSIZEboon zei:
Ankxx zei:
Mijn ex-vriend vond het maar niks dat ik af en toe eens blowde enzo, en daarom had 'ie het maar uit gemaakt :confused:
Zonder me eerst te vragen of 'k wou stoppen, wat ik voor hem zeker gedaan zou hebben...
Klik om te vergroten...

zulke mensen zijn je dan geeneens waard, althans zo zie ik het
Klik om te vergroten...
Achteraf heb ik dat ook ingezien, het spijtige is dat ik nog steeds van hem hou...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ankxx zei:
SperSIZEboon zei:
Ankxx zei:
Mijn ex-vriend vond het maar niks dat ik af en toe eens blowde enzo, en daarom had 'ie het maar uit gemaakt :confused:
Zonder me eerst te vragen of 'k wou stoppen, wat ik voor hem zeker gedaan zou hebben...
Klik om te vergroten...

zulke mensen zijn je dan geeneens waard, althans zo zie ik het
Klik om te vergroten...
Achteraf heb ik dat ook ingezien, het spijtige is dat ik nog steeds van hem hou...
Klik om te vergroten...
hoelang geleden had je wat met em dan?
A
AnkxxLid
01-01-2024, 00:00
#7
nja, denk het ook wel

dn waren we aan het praten over waar we gingen wonen wanneer we gingen samenwonen en wanneer we gingen trouwen en hoeveel kinderen we zouden krijgen etc etc
We hadden echt een hele toekomst voor ons liggen, maar ja
Life goes on :(
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ankxx zei:
nja, denk het ook wel

dn waren we aan het praten over waar we gingen wonen wanneer we gingen samenwonen en wanneer we gingen trouwen en hoeveel kinderen we zouden krijgen etc etc
We hadden echt een hele toekomst voor ons liggen, maar ja
Life goes on :(
Klik om te vergroten...

je bent 16 en dan heb je het daar al over? :confused:
g
good_TIMesLid
01-01-2024, 00:00
#9
mijn ex wist altijd drama te maken erover precies rond de dinsdag :angry: maar als je vriend of vriendin open staat voor het gebruiken van drugs is het naar mijn idee een top combi
A
AnkxxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat je allemaal niet doet als je verlieft ben hé :P
A
AnkxxLid
01-01-2024, 00:00
#11
:grin: ik dus wel :P
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ankxx zei:
:grin: ik dus wel :P
Klik om te vergroten...

vrouwen he :rolleyes: mijn ex had ook al een naam voor ons kindje verzonne hahaah :P mafkezen :smoke:

maarre ze moet me maar nemen zoals ik ben... als k nou ram verslaafd ben snap ik dat ze er moeite mee heb... maar aangzien ik dit (nog) niet ben :mrgreen:
A
AnkxxLid
01-01-2024, 00:00
#13
TimKGB zei:
maar aangzien ik dit (nog) niet ben :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Nog niet ? :mrgreen:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
TimKGB zei:
Ankxx zei:
:grin: ik dus wel :P
Klik om te vergroten...

vrouwen he :rolleyes: mijn ex had ook al een naam voor ons kindje verzonne hahaah :P mafkezen :smoke:

maarre ze moet me maar nemen zoals ik ben... als k nou ram verslaafd ben snap ik dat ze er moeite mee heb... maar aangzien ik dit (nog) niet ben :mrgreen:
Klik om te vergroten...

blij dat mijn ex niet zo was :grin:
wij hadden het nog geeneens over samenwonen, sowieso vind ik dat je eerst op je eigen benen moet kunnen staan voordat je gaat samenwonen. dus een jaartje of 2 je eigen zien te redden mbt huishouden etc.
A
AnkxxLid
01-01-2024, 00:00
#15
SperSIZEboon zei:
TimKGB zei:
Ankxx zei:
:grin: ik dus wel :P
Klik om te vergroten...

vrouwen he :rolleyes: mijn ex had ook al een naam voor ons kindje verzonne hahaah :P mafkezen :smoke:

maarre ze moet me maar nemen zoals ik ben... als k nou ram verslaafd ben snap ik dat ze er moeite mee heb... maar aangzien ik dit (nog) niet ben :mrgreen:
Klik om te vergroten...

blij dat mijn ex niet zo was :grin:
wij hadden het nog geeneens over samenwonen, sowieso vind ik dat je eerst op je eigen benen moet kunnen staan voordat je gaat samenwonen. dus een jaartje of 2 je eigen zien te redden mbt huishouden etc.
Klik om te vergroten...
Verstandig.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Soms ben ik dat ook wel :grin:
zijn hoop mensen die het allemaal maar logisch vinden dat je gaat samenwonen als je tijdje samen bent blabla maar dan zit je opeens de hele tijd op elkaars lip en dan gaat het toch redelijk vaak fout en dan zit je met je koophuis :wave:
A
AnkxxLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja zo is het idd :)
zo geraken ook de meeste relaties om zeep ...

:grin:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#18
SperSIZEboon zei:
TimKGB zei:
Ankxx zei:
:grin: ik dus wel :P
Klik om te vergroten...

vrouwen he :rolleyes: mijn ex had ook al een naam voor ons kindje verzonne hahaah :P mafkezen :smoke:

maarre ze moet me maar nemen zoals ik ben... als k nou ram verslaafd ben snap ik dat ze er moeite mee heb... maar aangzien ik dit (nog) niet ben :mrgreen:
Klik om te vergroten...

blij dat mijn ex niet zo was :grin:
wij hadden het nog geeneens over samenwonen, sowieso vind ik dat je eerst op je eigen benen moet kunnen staan voordat je gaat samenwonen. dus een jaartje of 2 je eigen zien te redden mbt huishouden etc.
Klik om te vergroten...


Ik had wle een relatie van 2 jaar en 6 maanden met haar :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
eerste vereiste is dat ze drugs en sex lekker vindt.


:hearteyes:
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Play_bunny zei:
Mijn ex gebruikte drugs, en daardoor ben ik het ook gaan doen.
Nu doe ik het bijna niet meer (niet dat ik overmatig veel drugs gebruikt heb). Mocht ik een relatie krijgen, en die persoon zou het niet fijn vinden, dan zou ik er zo mee kunnen stoppen. Ik ben al grotendeels gestopt (heb al een aantal feestjes niets meer gedaan), dus echt "moeilijk"zal dat niet worden, denk ik.
Klik om te vergroten...

ben ik wel benieuwd wat je dan gebruikt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."