Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en relatie

Drugs en relatie

209 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
[SF] Safiertje zei:
In een volgende relatie zou ik t prettig vinden als hij accepteert dat ik tripmiddelen gebruikt, en bij voorkeur zelf een tripper is. Iemand die middelen zoals speed gebruikt wil ik absoluut niet als vriend..
Klik om te vergroten...

Denk dat ik zelf ook wel voor iemand wil kiezen die geen speed snuift of grote hoeveelheden pillen slikt ofzo. Uiteindelijk denk ik dat je niet op het zelfde niveau meer kan communiceren en je relatie daardoor stuk gaat... Speed snuivers denken heel anders dan trippers!

X
Klik om te vergroten...

Couldn't agree more :) Doe mij dan maar een trippende hippie ipv een snatsende egoist.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als mijn vriendin wil dat ik het niet doe doe ik het niet.... klaar..
Als het haar niks uit maakt maar als ze het toch liever niet wil doe ik het ook niet ^^,
En als ik geen vriendin heb. doe ik het wel
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Worstenjongen zei:
Als mijn vriendin wil dat ik het niet doe doe ik het niet.... klaar..
Als het haar niks uit maakt maar als ze het toch liever niet wil doe ik het ook niet ^^,
En als ik geen vriendin heb. doe ik het wel
Klik om te vergroten...

Jij bent echt onbedoeld grappig, heb je ook nog een eigen mening of doe je altijd braaf wat je vriendinnetje wil?

Liefde is jezelf weg cijferen?

X
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee, maar als een vrouw merkt; dat haar vriendje een voetenlkker is, dan pak ze niet alleen de vinger, maar zijn hele arm. Op ten duur, vind ze de relatie saai en wil ze er van af.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met zo'n insteek, worst; gaan vrouwen over je heen lopen en voordat je het weet; word je gedumpt.
Wees een gever, als ze het verdient.
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
jcutter zei:
Met zo'n insteek, worst; gaan vrouwen over je heen lopen en voordat je het weet; word je gedumpt.
Wees een gever, als ze het verdient.
Klik om te vergroten...

Even een andere insteek dan maar
Als je een relatie aangaat dan draag je ook de consequenties van afspraken, als jij het ermee eens ben dat je kapt omdat zij het niet wil dan kies je daar zelf voor. Je kan ook ervoor kiezen om die relatie niet aan te gaan omdat je je niet wil conformeren aan de ander. Het is uiteindelijk altijd jou keus. Dus of het nou perse over heen laten lopen is? Zo zie ik het niet.
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
jcutter zei:
Nee, maar als een vrouw merkt; dat haar vriendje een voetenlkker is, dan pak ze niet alleen de vinger, maar zijn hele arm. Op ten duur, vind ze de relatie saai en wil ze er van af.
Klik om te vergroten...

Ja of! zij is Domme en hij sub en vinden ze het samen heerlijk zo..
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Worstenjongen zei:
Als mijn vriendin wil dat ik het niet doe doe ik het niet.... klaar..
Als het haar niks uit maakt maar als ze het toch liever niet wil doe ik het ook niet ^^,
En als ik geen vriendin heb. doe ik het wel
Klik om te vergroten...
Je kan er beter rekening mee houden... het niet doen als zei erbij is bijvoorbeeld, of minder vaak. En als ze zin heeft om af te spreken en jij bent onder invloed, zeggen dat dat wel kan maar dat je wel iets op hebt... Dan kan ze zelf weten of ze je wel onder invloed wil zien :mrgreen:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nick de neger je hebt gelijk ^^, Maar ze moet het wel niet aan mij gaan merken ^^,
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Worstenjongen zei:
Maar ze moet het wel niet aan mij gaan merken ^^,
Klik om te vergroten...
Is het nou wel of niet, jij kan ook niet kiezen!! :grin:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb pas een nieuwe liefde, en het is heerlijk om bij haar te zijn!!
Maar ik heb haar nog niet verteld dat ik blow, het is er nog niet van gekomen denk ik.
Ik vind het ook zo moeilijk om daar zo in het niets over te beginnen, dan lijkt het zo bijna of het iets heel belangrijk is voor mij en dat ik het zelf zie als een probleem.

Toch zou ik het haar graag willen vertellen omdat ik 100% eerlijk wil zijn maar ik weet totaal niet hoe ze zal reageren of wat ze al dan niet weet over wiet.
Ik zou het ook heel erg balen vinden als ze mij voor de keuze zou zetten tussen haar of wiet. Nu zal ik dan wel voor haar kiezen, maar zal dat zo blijven? De kans wordt groot dat ik het na een tijdje dan toch ga doen zonder haar weten en dat wil ik niet.

Tips zijn altijd welkom! :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik las net je pas sinds het weekend met haar gaat, een dag of drie dus pas. Doe maar rustig aan, de tijd van wat serieuze gesprekken (waaronder jou blowen dan) komt nog wel.
Dan zou ik inderdaad ook eerlijk zijn tegen haar en vertellen dat je blowt. Of ze je dan laat kiezen kan maar een iemand zeggen, maar ze zal je eerlijkheid ook wel respecteren denk ik.
Lang niet iedereen is er eerlijk over
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar gaat ze dan niet teleurgesteld zijn dat ik het niet eerder gezegd heb?
Mja, ik lieg wel niet... ik heb het haar gewoon nog niet gezegd.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je liegt inderdaad niet. Ik zou ook weer niet al te lang wachten met het vertellen, maar je hebt pas een dag of drie een relatie. Als jij vindt dat de tijd er rijp voor is moet je het haar vertellen.
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#15
mijn vriendin weet van niks, af en toe vertel ik eens grote dingen. zoals een lang geplande paddo trip oid. maar over de meeste hd weet ze HELEMAAL niets.. ben nu 2 jaar bij haar, maar ze kan er gewoon niet tegen. en ik ben niet van plan in te leveren, in mijn vorige relatie lag die rol net ander, zei gebruikte .. ik niet en was ertegen. nu weet ik dus, ik moet mezelf niet beperken en als zei het niet weet deert het haar ook niet.. nu heb ik alleen erg het id dat ik haar ontzettend ontgroei door alle ervaringen die ik opdoe en zei blijft hangen op zelfde maatschappelijk niveau..
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik moet mezelf niet beperken en als zei het niet weet deert het haar ook niet.. nu heb ik alleen erg het id dat ik haar ontzettend ontgroei door alle ervaringen die ik opdoe en zei blijft hangen op zelfde maatschappelijk niveau..
Klik om te vergroten...

:kots: Man dat is goed fout, doet het je niks dan dat je net die ervaringen waar jij zo een belang aan hecht niet kan delen met haar? En blijven hangen op hetzelfde maatschappelijke niveau? WTF wil dat zeggen? Je bedoelt dat ze maar net als jij moet meerijden in een enkeltje naar nergens? Gast ik ken een hondertal druggebruikers en slechts een enkeling die het effectief onder controle weet te houden over een periode van een aantal jaar. En net die zul je nooit horen kutten over hoe zij nu verder evolueren dankzij hun gebruik en anderen achter blijven. Als je het mij vraagt verdien je het niet om iemand te hebben die zoveel om je geeft dat ze enkel het beste voor je wil. Niks is zo gemakkellijk om als gebruiker te roepen dat "niet gebruikers" bekrompen zijn en nergens voor open staan. Maar wat denk je zelf te bereiken door te gebruiken? En geef me geen bullshit over grote geesten die gebruikten, want Einstein op LSD en Kennedy op speed hebben niks meer of minder dan Hitler op meth.
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#17
quotethemadraven zei:
Gast ik ken een hondertal druggebruikers en slechts een enkeling die het effectief onder controle weet te houden over een periode van een aantal jaar. En net die zul je nooit horen kutten over hoe zij nu verder evolueren dankzij hun gebruik en anderen achter blijven. Als je het mij vraagt verdien je het niet om iemand te hebben die zoveel om je geeft dat ze enkel het beste voor je wil. Niks is zo gemakkellijk om als gebruiker te roepen dat "niet gebruikers" bekrompen zijn en nergens voor open staan. Maar wat denk je zelf te bereiken door te gebruiken?
Klik om te vergroten...

ik zeg niet dat ze bekrompen is, maar ze is gewoon niet in staat verder te gaan dan de eerste stappen van drugsgebruik, dat wat ik leer en doorzie zal voor haar een lange lange tijd verborgen blijven. dat waarmee ik mezelf ontzettend sterk en weet waar het nou allemaal on draait, is voor haar pure wartaal van onbereikbare hoogte. ze blijft niet achter, ik ga gewoon een andere kant op! een kant die mij inspireerd en het laatste jaar van mijn leven een prachtige glans heeft gegeven. ikzelf zit perfect in mijn vel en daarvan ben ik mezelf extreem goed bewust. ik wil mensen laten leren over het ware leven. ik wil mensen iets geven waar ze eens flink over na kunnen denken, ik ben niet zo'n dwaas jongentje die maar gebruikt om zich even naar een andere wereld te wanen. nee ! voor mij werken de ervaringen die ik opdoe door verruiming door middelen direct door tot mijn persoonlijkheid en openheid tegen mensen en zaken. ik wil mijn visie op mens en maatschappij graag doorwerken naar anderen, maar helaas staat mijn meisje daar niet voor open. ik verheef me niet boven haar, maar ik geloof dat ik een deur heb gevonden op ''de weg naar nergens'' die mij inzicht getoont heeft waar zei nooit achter zal durven komen. ik ben sinds een paar maanden mezelf en alles de baas, ik weet wat ik kan en ik weet wat ik wil. ik kan alles bereiken wat ik wil bereiken en leef daar ook naar. niet alleen heb ik kennis over mijzelf gekregen maar over het hele systeem! ik wil zo min mogenlijk met dit abstracte wereldje te maken hebben, ik ga mijn eigen gang en huppel er lekker doorheen op de manier die mij het beste lijkt, de manier hoe ik er erg gelukkig van word.
even als toelichting wil ik je nogmaals meegeven dat ik geen enkele verslaving heb! ik heb eerder een nicotine verslaving mijn kop uitgewerkt enik ben mijzelf compleet de baas. ik leef niet in een droomwereld maar werk zo in op de realiteit dat ik er gelukkig van word. helaas zijn ik en mijn (perfecte) meisje daarin elkaar gewoon ontgroeid, zei is de perfecte vriendin die ik me kan voorstellen en is erg gelukkig op de manier hoe zei haar leven leeft. ik weet dat ik niet kan komen aanzetten dat ik toch wel eens een jointje aanraak omdat ze er extreem tegen is! het is gewoon een erg teder prinsesje en ik wil haar niets aandoen! een perfectere vriendin kan ik me ook niet voorstellen, daarom ben ik erg zuinig op haar. dat is de tweestrijd waarmee ik kan en wil leven. en als ik het op een goede en eerlijke manier kan combineren kunnen we er beiden goed mee leven. het is mischien oneerlijk om erover te liegen, het is mischien bedrog om het voor haar te verzwijgen, maar voor mij een verreiking van mezelf.
ten slotte wil ik je nog even zeggen dat ik er voor opensta dat je me op mijn plaats sta maar je moet niet al te kort door de bocht gaan, het zal kunnen dat je dan onredelijk word omdat ik je niet genoeg heb geinformeerd, maar ik kan het wel waarderen.
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#18
raar hypocriet als ze is hebben we afgelopen week wel samen een paddo trip beleefd :confused:
nouja, 1 stap in de goede richting.
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#19
ze moet je gewoon accepteren zoals je bent..en jij moet wel eerlijk genoeg zijn dat zij ook meteen de keuze kan maken of ze het accepteert of niet toch?
je laat het nu al een rol spelen eigenlijk,dat hoort niet zo te zijn..
het gaat maar om blowen,geen bruin,coke of ghb.
en stoppen doe je voor jezelf,wie weet vind je straks zoveel voldoening in haar,dat je niet meer aan blowen denkt :wink:
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#20
PaiNandPleasurE zei:
ze moet je gewoon accepteren zoals je bent..en jij moet wel eerlijk genoeg zijn dat zij ook meteen de keuze kan maken of ze het accepteert of niet toch?
je laat het nu al een rol spelen eigenlijk,dat hoort niet zo te zijn..
het gaat maar om blowen,geen bruin,coke of ghb.
en stoppen doe je voor jezelf,wie weet vind je straks zoveel voldoening in haar,dat je niet meer aan blowen denkt :wink:
Klik om te vergroten...

ik zat in de hoop haar een paar keer mee te sleuren naar de shop en een keer een heldere, actieve stoners ervaring geef. mischien kan ze dan waarderen waarom ik het er zo graag voor over heb. het is niet dat ik me niet in haar kan inleven omdat het met mijn ex eigenlijk precies andersom is geweest. ik ga echt niet tever, als ik zou willen roken zou zij dit eigenlijk ook moeten accepteren hoe zwaar dat ook is. maar ik weet gewoon zeker dat ze dit niet aan zou kunnen, het meisje heeft sterke morele principe's en ze word knorrig als ze ermee geconfroteerd word. ik kijk gewoon de kat nog even uit de boom, ooit zullen de 2 grootheden samenvallen en zien we hoe het uitpakt. zolang ik er niet over ga liegen wanneer ze er toch achterkomt kan ze het ooit mischien inzien.
peace :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."