quotethemadraven zei:
Gast ik ken een hondertal druggebruikers en slechts een enkeling die het effectief onder controle weet te houden over een periode van een aantal jaar. En net die zul je nooit horen kutten over hoe zij nu verder evolueren dankzij hun gebruik en anderen achter blijven. Als je het mij vraagt verdien je het niet om iemand te hebben die zoveel om je geeft dat ze enkel het beste voor je wil. Niks is zo gemakkellijk om als gebruiker te roepen dat "niet gebruikers" bekrompen zijn en nergens voor open staan. Maar wat denk je zelf te bereiken door te gebruiken?
ik zeg niet dat ze bekrompen is, maar ze is gewoon niet in staat verder te gaan dan de eerste stappen van drugsgebruik, dat wat ik leer en doorzie zal voor haar een lange lange tijd verborgen blijven. dat waarmee ik mezelf ontzettend sterk en weet waar het nou allemaal on draait, is voor haar pure wartaal van onbereikbare hoogte. ze blijft niet achter, ik ga gewoon een andere kant op! een kant die mij inspireerd en het laatste jaar van mijn leven een prachtige glans heeft gegeven. ikzelf zit perfect in mijn vel en daarvan ben ik mezelf extreem goed bewust. ik wil mensen laten leren over het ware leven. ik wil mensen iets geven waar ze eens flink over na kunnen denken, ik ben niet zo'n dwaas jongentje die maar gebruikt om zich even naar een andere wereld te wanen. nee ! voor mij werken de ervaringen die ik opdoe door verruiming door middelen direct door tot mijn persoonlijkheid en openheid tegen mensen en zaken. ik wil mijn visie op mens en maatschappij graag doorwerken naar anderen, maar helaas staat mijn meisje daar niet voor open. ik verheef me niet boven haar, maar ik geloof dat ik een deur heb gevonden op ''de weg naar nergens'' die mij inzicht getoont heeft waar zei nooit achter zal durven komen. ik ben sinds een paar maanden mezelf en alles de baas, ik weet wat ik kan en ik weet wat ik wil. ik kan alles bereiken wat ik wil bereiken en leef daar ook naar. niet alleen heb ik kennis over mijzelf gekregen maar over het hele systeem! ik wil zo min mogenlijk met dit abstracte wereldje te maken hebben, ik ga mijn eigen gang en huppel er lekker doorheen op de manier die mij het beste lijkt, de manier hoe ik er erg gelukkig van word.
even als toelichting wil ik je nogmaals meegeven dat ik geen enkele verslaving heb! ik heb eerder een nicotine verslaving mijn kop uitgewerkt enik ben mijzelf compleet de baas. ik leef niet in een droomwereld maar werk zo in op de realiteit dat ik er gelukkig van word. helaas zijn ik en mijn (perfecte) meisje daarin elkaar gewoon ontgroeid, zei is de perfecte vriendin die ik me kan voorstellen en is erg gelukkig op de manier hoe zei haar leven leeft. ik weet dat ik niet kan komen aanzetten dat ik toch wel eens een jointje aanraak omdat ze er extreem tegen is! het is gewoon een erg teder prinsesje en ik wil haar niets aandoen! een perfectere vriendin kan ik me ook niet voorstellen, daarom ben ik erg zuinig op haar. dat is de tweestrijd waarmee ik kan en wil leven. en als ik het op een goede en eerlijke manier kan combineren kunnen we er beiden goed mee leven. het is mischien oneerlijk om erover te liegen, het is mischien bedrog om het voor haar te verzwijgen, maar voor mij een verreiking van mezelf.
ten slotte wil ik je nog even zeggen dat ik er voor opensta dat je me op mijn plaats sta maar je moet niet al te kort door de bocht gaan, het zal kunnen dat je dan onredelijk word omdat ik je niet genoeg heb geinformeerd, maar ik kan het wel waarderen.