Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"^^^^ Meerdere mogelijkheden voor bovenstaande rariteiten. Wss hebben je hersenen een link gelegd met die geur associatief gedrag heet dat dan. Dus of het nu komt door een drang naar of de afkeer van speed, de reactie van je hersenen zijn hetzelfde. Die hebben heel het gebruik om de één of andere reden gekoppeld aan de geur. Of die er nu is of niet. Beetje vergelijkbaar met electroshocktherapie het uitlokken van bepaald gedrag om dat dan vervolgens af te straffen met een schok. Hierdoor ga je geconditioneerd geraken en het niet wenselijk gedrag blijft dan ook in zijn geheel achterwege. (in theorie) Nog een (minder waarschijnlijke) mogelijkheid is dat je in een psychose of een beginnend stadium van... terecht aan het komen bent. Waarbij optische(Zien) of auditieve(Horen) maar ook olfactorische(Ruiken) en gustatore(Proeven) hallucinaties mogelijk zijn. Das met grote kans veruit het ergste wat er gaande is. Wel weer mogelijk is dat je speed vermengd was met een geurstof die ruikt net als onze favoriete amineachtigen. Heb dat spul zelf een keer mogen morsen op mijn shirt, weg shirt dus. Als het een concentraat is van de geur en geen extract (beetje als parfum en eau de toilette) ben je gekloot en stinkt heel je huis idd naar speed. Nog een laatste is natuurlijk ook dat je de boel aan het opnaaien bent, maar die laat ik in het midden...."
"80 % PEP gaat eens een dag in mijn collectie doosje vallen. De jacht op deze 'super' PEP is zwaar en lastig. Klik om te vergroten... ja? is te doen, maar iedereen roept hier 80% pep 60% zuivere amfetamine. Daar kan je toch niks mee, zijn alletwee verzamelnamen voor een bebaalde groep. Amfeta begin ik nu te twijfelen.... Maar 80% dexedrine, pervitrine, preludine, dexamfetamine, methamfetamine is te doen. Je apotheker kan het gewoon klaarmaken in principe. Maar das farmaceutisch en zal waarschijnlijk vloeibaar zijn 99% enkel eventueel een bindmiddel. Waar jullie het over hebben is een bastaardvorm een sulfaat van het origineel. Daar ga je geen 80% in vinden maat."
"Wat is het je waard? Das de vraag die je jezelf moet stellen.(geen aanbod, ik heb het niet, maar weet wel dat het te doen is)"
"T'zouden geen grammen maar ml zijn in ampul vorm. Als je een poeder erbij kapt krijg je weer het feit dat je niet aan 80% geraakt. Zuiver is het een olieachtig iets."
"Voor mij werkt Revitalose het beste, t'zijn drinkampullen, van supradyn of iets dergelijks ga ik helemaal scheef dan. Veel water met een klein beetje zout in (EEN KLEIN BEETJE). En al je ze kan kauwen isostar power bars. Belangrijker is je voorbereiding denk ik als je niet chronisch gebruikt."
"Idem: anti sociaal, eerder een gestoord systeemdenken, computer is daarbij ideaal, Visual Basic is als een magisch gebeuren. Mechanica is plots zo transparant dat ik het kleppendeksel van mijn wagen haal, om in de comingdown te beseffen dat automechaniek een stiel is die ik niet geleerd heb. doh. Enkel in combi met alcohol of genoeg benzo's op kan het voorkomen dat ik onder de mensen wil zijn. Maar ik neem naar de meeste hun gevoel ook teveel, bommetje van 0.8 is de gewoonte. Ben dan eerder agressief dan sociaal. Mja teveel en te lang gebruikt. Het spul kruipt je in je hoofd en je lichaam en vormt je tot datgeene wat je nooit voor mogelijk achte. Zit nu terug aan bijna een jaar constant gebruik, na 7 jaren space en 7 jaren clean. Ik geraak er wss nooit meer vanaf, dus richt je je leven in op die manier. Yep JUNKIE."
"Man is dit een complot? wtf is er aan de hand met neusspray? neem dan toch gewoon een bommetje? Ja het zou werken, maar voor een eerste keer is het niet aan te raden. Je moet kunnen uittellen hoeveel je moet toevoegen op de hoeveelheid vloeistof die er in je spray zit, vervolgens gaan testen hoeveel keer spuiten er inzit, grammen delen door aantal verstuivingen. Nawegen wat een kleine lijn weegt..... vervolgens de wiskunde X keer sprayen = Y mg amfetaminen (Y is het gewicht van wat je normaal zou snuiven) Lijkt me te omslachtig voor een eerste keer + je weet niet of je dat spul goed verdragen kan. Met zo een neusspray kan je nogal eens te enthousiast zijn kan ik me voorstellen. En eens teveel binnen is de lol ervanaf. In plaats van babelziek word je paranoïa en durft niemand nog aan te kijken. Je kan het natuurlijk ook nog oplossen en het met een klysma opspuiten maar dat lijkt me niet zo handig ...."
"k, op zich is amfetamine een redelijk stabiele molecule. Wat niet wegneemt dat de straatspeed die wij kennen vlak na aanmaak al begint aan zijn verarmingsproces, anders zie je dat bij farmaceutische stimulantia. Als je dan ook nog eens weet dat bijna alle medicijnen en dus ook je speed 4 grote boosdoeners kennen nl: lucht,licht,vocht en warmteversnellen het proces aanzienlijk. Dit is giswerk maar ik vrees niet veel langer dan een week in die omstandigheden. Luchtdicht verpakt in de koelkast of vriezer merk je na ongeveer een maand al vermindering in sterkte. Je kiepert het in water, elke keer als je sprayt komt er verse lucht bij, je bewaart het wss in je zak of tas waar het warm is.... Voor je snelle dus alles behalve ideaal. Miss dat na gebruik terug invriezen de levensduur ietwat verlengt maar ik zou er toch maar geen 5 liter van klaarmaken. Dit is een gissing afgaande op eigen ervaring geen exacte wetenschap. Je verricht baanbrekend werk laat je het weten als je het probeert hoelang je het hebt kunnen bewaren?"
"wat is het verschil tussen droge en natte speed Klik om te vergroten... Droge speed was eerst nat, bij het aanmaken ervan is één van de laatste stappen het wassen of spoelen met Benzeen, dat in combinatie met de olieachtige amfeta die er in zit gemengd in sulfaat geeft de beruchte pasta met zijn typische geur. Wanneer je die pasta klaarmaakt voor consumptie vervliegt nagenoeg alle achtergebleven benzeen en kom je tot een matig droog poeder. Te droog is ook niet goed, als het net krijt of cement lijkt scheelt er iets. Als het ruikt naar muffe kleren is ie zo, oud als de straat. Succes ermee. Weet waar je aan begint."
"Ik zie een heleboel praktische maatregelen, maar denk er ook even aan een steriel handschoen van de doc te rippen, als je ooit moest beslissen om het te verkopen."