Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb net een in de kast gesnuffelt en heb ontdekt dat er een doosje Xanax 0.25mg ligt . Heb al wat gesearched maar heb nog wel paar vraagjes. - Als je Xanax hebt ingenomen, hoe voel je je dan? Kan iemand dat gevoel eens omschrijven ? De werkzame stof in Xanax® werkt op de hersenen (= centrale zenuwstelsel) en heeft zowel een angst-verminderende (= anxiolyische), een kalmerende (= sedatieve) als een spier-ontspannende werking (= spier-relaxerende) werking. - Als je er 1 inneemt van 0.25mg voel je het effect dan al? Of moet ik er meer innemen ? Grtz"
"Ok. Werkt het dan zo een beetje versuffend ?"
"Bedankt voor de reacties. Toch eens een paar opsnoepen"
"Doodkapje zei: ben je het trouwens gewoon om benzo's te nemen??? Klik om te vergroten... neen , totaal niet"
"Bij mijn laatste keer xtc , trok ik 1 keertje van een sigaret en moest ik meteen kotsen ."
"Heb het ook , gewoon proberen met te leven"
"Ik wil m'n joint proeven , ik vind dat je toch nog wel een beetje moet voelen en vooral proeven , wat bij mij niet het geval is !"
"Je moet je niet zoveel zorgen maken. Gewoon beetje verstoppen en Go with the flow ... Ze gaan heus niet iedereen controleren, als ze echt willen dat er 0% drugs is gaat er maar de helf van het volk komen"
"temmy zei: nouja, vandaag te horen gekregen van men dealer dat ik pille nooit op tijd kan krijgen. dus tword niks voor dit feestje. bedankt voor alle informatie en tips. de eerste keer komt binnekort wel, ben er helemaal klaar voor(op een feestje waar er minder security is ) Klik om te vergroten... Zoek een andere dealer"
"Sven Wittekind @ Awakeningsfestival holland !"