Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en relatie

Drugs en relatie

209 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flugeltje zei:
Drugs en relatie gaan in de meeste gevallen niet samne
Klik om te vergroten...

bullshit
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou ik iig niet zulke dingen :grin:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn relatie gaat goed met drugs. :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
MindTraveler zei:
Niet in alle gevallen maar door drugs gaan toch veel relaties om zeep
Klik om te vergroten...

zeep :hearteyes:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Doodkapje zei:
Armani7 zei:
vriendin + drugs = meestal bad combo
Klik om te vergroten...


FOUT = good combo!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:


maar je moet niet overdrijven ook niet natuurlijk :wink:
Klik om te vergroten...

Ik doe het samen met me meisie en gaat prima samen :sunglasses:

Maar de keuze tussen drugs en me meisie is snel gemaakt. Drugs is het niet waard om mijn relatie te verneuken. Heel simpel stopt 1 van de 2 met drugs dan stoppen we beide.

Maar drugsgebruik verborgen houden voor je partner kan nooit goed zijn.

Maar is een van de 2 anti ga dan voor de liefde en niet voor de drugs.

De combo liefde + drugs = :hearteyes: :hearteyes: ben heel blij dat ik dat mag ervaren :flushed: :grin:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#6
als ik aan het daten ben met een meisje, en het word wat serieuzer vertel ik altijd van m'n gebruik, ik zie m'n gebruik niet als problematisch omdat het tegenwoordig vrij weinig is.
als zei er problemen mee heeft is dat erg jammer, ik ga niet voor een meisje m'n levensstijl aanpassen.
ben er altijd eerlijk over, en als iemand het niet accepteert dan is dat niet mijn probleem.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#7
cunt zei:
als ik aan het daten ben met een meisje, en het word wat serieuzer vertel ik altijd van m'n gebruik, ik zie m'n gebruik niet als problematisch omdat het tegenwoordig vrij weinig is.
als zei er problemen mee heeft is dat erg jammer, ik ga niet voor een meisje m'n levensstijl aanpassen.
ben er altijd eerlijk over, en als iemand het niet accepteert dan is dat niet mijn probleem.
Klik om te vergroten...

de enigste en beste manier lijkt mij :wink:

Tja ligt eraan hoe leuk het meisie is. Voor mijn meisie heb ik alles over en hoef ik niet eens na te denken om drugs aan de kant te schuiven als dat moet.

:)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mn vriend gebruikt zelf ook wel eens wat, niet in de mate waarin ik het doe, maar hey verschil moet er zijn :P
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#9
interessante topic, hoewel ik nog niet alles gelezen heb.

Heb een vriendin die blowen ok vind en zelf heel af en toe mee doet. De rest moet ze niks van hebben. Dat is jammer en we zijn er ook open over. Ben ook geminderd sinds ik met haar ben en dat bevalt me wel goed, het burgerleventje. Weet van mezelf wel hoever ik ben gegaan en kan gaan, dat hoef ik niet meer te bewijzen. Drugs, anders dan wiet en hasj, zijn nu voor mij puur recreatief en ben dr eigenlijk zeer content mee.

Enige probleem is dat m'n vriendin het dus nog steeds niet goedkeurd en dat geeft soms wel eens spanningen. Stukje Acceptatie zeg ik maar.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nog geen vriendin gehad die zelf ook gebruikte, al wel eens met een meisje op de X geweest. Dat was echt fantastisch :hearteyes: Toen er even later ook nog een andere vriend bijkwam werd het echt 1 grote liefdeshoop/vleespiramide (zoals Shariff dat zo mooi kan zeggen :P)
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#11
DreamWeaver zei:
Nog geen vriendin gehad die zelf ook gebruikte, al wel eens met een meisje op de X geweest. Dat was echt fantastisch :hearteyes: Toen er even later ook nog een andere vriend bijkwam werd het echt 1 grote liefdeshoop/vleespiramide (zoals Shariff dat zo mooi kan zeggen :P)
Klik om te vergroten...

haha, moet er persoonlijk niet aan denken met nog een gast erbij...
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#12
SperSIZEboon zei:
ik wil ook weer eens verliefd worden :(
Klik om te vergroten...

Ja idd kut is dat! :angry:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#13
ts zei:
DreamWeaver zei:
Nog geen vriendin gehad die zelf ook gebruikte, al wel eens met een meisje op de X geweest. Dat was echt fantastisch :hearteyes: Toen er even later ook nog een andere vriend bijkwam werd het echt 1 grote liefdeshoop/vleespiramide (zoals Shariff dat zo mooi kan zeggen :P)
Klik om te vergroten...

haha, moet er persoonlijk niet aan denken met nog een gast erbij...
Klik om te vergroten...

Ach ik WEET van mezelf dat ik geen homo ben dus lekker boeiend dan. Zolang ik geen stijve van m krijg hahahaha :mrgreen:
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Supervlieg zei:
ts zei:
DreamWeaver zei:
Nog geen vriendin gehad die zelf ook gebruikte, al wel eens met een meisje op de X geweest. Dat was echt fantastisch :hearteyes: Toen er even later ook nog een andere vriend bijkwam werd het echt 1 grote liefdeshoop/vleespiramide (zoals Shariff dat zo mooi kan zeggen :P)
Klik om te vergroten...

haha, moet er persoonlijk niet aan denken met nog een gast erbij...
Klik om te vergroten...

Ach ik WEET van mezelf dat ik geen homo ben dus lekker boeiend dan. Zolang ik geen stijve van m krijg hahahaha :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hehehe, idd soms gebeuren dingen gewoon... Stukje Acceptatie.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn vriendin gebruikte evenhard als mij, alleen ze blowde niet en ik wel en daar maakte ze een ontzettend probleem van.....
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#16
ts zei:
Supervlieg zei:
ts zei:
DreamWeaver zei:
Nog geen vriendin gehad die zelf ook gebruikte, al wel eens met een meisje op de X geweest. Dat was echt fantastisch :hearteyes: Toen er even later ook nog een andere vriend bijkwam werd het echt 1 grote liefdeshoop/vleespiramide (zoals Shariff dat zo mooi kan zeggen :P)
Klik om te vergroten...

haha, moet er persoonlijk niet aan denken met nog een gast erbij...
Klik om te vergroten...

Ach ik WEET van mezelf dat ik geen homo ben dus lekker boeiend dan. Zolang ik geen stijve van m krijg hahahaha :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hehehe, idd soms gebeuren dingen gewoon... Stukje Acceptatie.
Klik om te vergroten...

Nee, ik geef drugs de schuld in dit geval :grin:
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Supervlieg zei:
ts zei:
Supervlieg zei:
ts zei:
DreamWeaver zei:
Nog geen vriendin gehad die zelf ook gebruikte, al wel eens met een meisje op de X geweest. Dat was echt fantastisch :hearteyes: Toen er even later ook nog een andere vriend bijkwam werd het echt 1 grote liefdeshoop/vleespiramide (zoals Shariff dat zo mooi kan zeggen :P)
Klik om te vergroten...

haha, moet er persoonlijk niet aan denken met nog een gast erbij...
Klik om te vergroten...

Ach ik WEET van mezelf dat ik geen homo ben dus lekker boeiend dan. Zolang ik geen stijve van m krijg hahahaha :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hehehe, idd soms gebeuren dingen gewoon... Stukje Acceptatie.
Klik om te vergroten...

Nee, ik geef drugs de schuld in dit geval :grin:
Klik om te vergroten...

Ge bent een eerlijk man, zoals ze in belgie zouden zeggen. hahaha :mrgreen:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ts zei:
Supervlieg zei:
ts zei:
Supervlieg zei:
ts zei:
DreamWeaver zei:
Nog geen vriendin gehad die zelf ook gebruikte, al wel eens met een meisje op de X geweest. Dat was echt fantastisch :hearteyes: Toen er even later ook nog een andere vriend bijkwam werd het echt 1 grote liefdeshoop/vleespiramide (zoals Shariff dat zo mooi kan zeggen :P)
Klik om te vergroten...

haha, moet er persoonlijk niet aan denken met nog een gast erbij...
Klik om te vergroten...

Ach ik WEET van mezelf dat ik geen homo ben dus lekker boeiend dan. Zolang ik geen stijve van m krijg hahahaha :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hehehe, idd soms gebeuren dingen gewoon... Stukje Acceptatie.
Klik om te vergroten...

Nee, ik geef drugs de schuld in dit geval :grin:
Klik om te vergroten...

Ge bent een eerlijk man, zoals ze in belgie zouden zeggen. hahaha :mrgreen:
Klik om te vergroten...

en dat is supervlieg zeker en ze zeggen dat in belgië idd... :wink:
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#19
Relatie ging kapot omdat ik problemen had met wiet.. kon dr niet vnaf blijven.. telkens met volle wanhoop beloven en zeggen nee doe niet meer en baldiebla.. uiteindelijk ging het steeds weer fout. zonde zonde zonde..
was echt supergek vn meisje en zonder drugs was zeker iig veel langer goed gegaan.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#20
hangt er een beetje vanaf he :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."