Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en relatie

Drugs en relatie

209 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Supervlieg zei:
ts zei:
Supervlieg zei:
ts zei:
DreamWeaver zei:
Nog geen vriendin gehad die zelf ook gebruikte, al wel eens met een meisje op de X geweest. Dat was echt fantastisch :hearteyes: Toen er even later ook nog een andere vriend bijkwam werd het echt 1 grote liefdeshoop/vleespiramide (zoals Shariff dat zo mooi kan zeggen :P)
Klik om te vergroten...

haha, moet er persoonlijk niet aan denken met nog een gast erbij...
Klik om te vergroten...

Ach ik WEET van mezelf dat ik geen homo ben dus lekker boeiend dan. Zolang ik geen stijve van m krijg hahahaha :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hehehe, idd soms gebeuren dingen gewoon... Stukje Acceptatie.
Klik om te vergroten...

Nee, ik geef drugs de schuld in dit geval :grin:
Klik om te vergroten...

Ge bent een eerlijk man, zoals ze in belgie zouden zeggen. hahaha :mrgreen:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ts zei:
Supervlieg zei:
ts zei:
Supervlieg zei:
ts zei:
DreamWeaver zei:
Nog geen vriendin gehad die zelf ook gebruikte, al wel eens met een meisje op de X geweest. Dat was echt fantastisch :hearteyes: Toen er even later ook nog een andere vriend bijkwam werd het echt 1 grote liefdeshoop/vleespiramide (zoals Shariff dat zo mooi kan zeggen :P)
Klik om te vergroten...

haha, moet er persoonlijk niet aan denken met nog een gast erbij...
Klik om te vergroten...

Ach ik WEET van mezelf dat ik geen homo ben dus lekker boeiend dan. Zolang ik geen stijve van m krijg hahahaha :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hehehe, idd soms gebeuren dingen gewoon... Stukje Acceptatie.
Klik om te vergroten...

Nee, ik geef drugs de schuld in dit geval :grin:
Klik om te vergroten...

Ge bent een eerlijk man, zoals ze in belgie zouden zeggen. hahaha :mrgreen:
Klik om te vergroten...

en dat is supervlieg zeker en ze zeggen dat in belgië idd... :wink:
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#3
Relatie ging kapot omdat ik problemen had met wiet.. kon dr niet vnaf blijven.. telkens met volle wanhoop beloven en zeggen nee doe niet meer en baldiebla.. uiteindelijk ging het steeds weer fout. zonde zonde zonde..
was echt supergek vn meisje en zonder drugs was zeker iig veel langer goed gegaan.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mocht ik een vriendin krijgen, dan stop ik met alle drugs.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn ex gebruikte drugs, en daardoor ben ik het ook gaan doen.
Nu doe ik het bijna niet meer (niet dat ik overmatig veel drugs gebruikt heb). Mocht ik een relatie krijgen, en die persoon zou het niet fijn vinden, dan zou ik er zo mee kunnen stoppen. Ik ben al grotendeels gestopt (heb al een aantal feestjes niets meer gedaan), dus echt "moeilijk"zal dat niet worden, denk ik.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
eerste vereiste is dat ze drugs en sex lekker vindt.


:hearteyes:
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Play_bunny zei:
Mijn ex gebruikte drugs, en daardoor ben ik het ook gaan doen.
Nu doe ik het bijna niet meer (niet dat ik overmatig veel drugs gebruikt heb). Mocht ik een relatie krijgen, en die persoon zou het niet fijn vinden, dan zou ik er zo mee kunnen stoppen. Ik ben al grotendeels gestopt (heb al een aantal feestjes niets meer gedaan), dus echt "moeilijk"zal dat niet worden, denk ik.
Klik om te vergroten...

ben ik wel benieuwd wat je dan gebruikt?
M
Mister SosaLid
01-01-2024, 00:00
#8
ts zei:
interessante topic, hoewel ik nog niet alles gelezen heb.

Heb een vriendin die blowen ok vind en zelf heel af en toe mee doet. De rest moet ze niks van hebben. Dat is jammer en we zijn er ook open over. Ben ook geminderd sinds ik met haar ben en dat bevalt me wel goed, het burgerleventje. Weet van mezelf wel hoever ik ben gegaan en kan gaan, dat hoef ik niet meer te bewijzen. Drugs, anders dan wiet en hasj, zijn nu voor mij puur recreatief en ben dr eigenlijk zeer content mee.

Enige probleem is dat m'n vriendin het dus nog steeds niet goedkeurd en dat geeft soms wel eens spanningen. Stukje Acceptatie zeg ik maar.
Klik om te vergroten...
ik zou het zelf kunnen geschreven hebben. :)
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ts zei:
ben ik wel benieuwd wat je dan gebruikt?
Klik om te vergroten...

:$ O ja, dat heb ik er niet bij gezet :). Ik gebruikt(e) xtc.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#10
Moeilijk vind ik het. De meeste mannen haken toch af als ze weten dat ik base.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Seks onder invloed van drugs met je relatie loopt bijna altijd uit op ellende. Met diegene moet het nuchter leuk blijven, omdat het niet iedere dag helemaal vd kaart kan.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fuck it, ik heb geprobeerd een gedicht te schrijven, dat op zich is al iets waard.

Mijn fout zal eeuwig op mijn ziel gebrandmerkt staan. Niet omdat ik je geen pijn wou doen, maar omdat je tegen me loog. Je loog tegen me elke dag opnieuw. Tegen mij en jezelf. Want wat ik voor je voel kan je niet vervangen door de volgende. Je hebt mij amper graag gezien laat staan ooit van mij gehouden. En ik daartegen werd na een coma van 7 jaar, ingevroren tussen zelf gebouwde muren die me dienden te beschermen tegen dezelfde pijn die me nu wanhopig maakt. Juist ik alweer liet me verleiden en ontdooien door jou lieve woordjes. De lieve woordjes klonken als de stem van een engel.

Ongetwijfeld dat er waarheid inzat, maar ze waren nooit voor mij bedoeld dat mag geweten zijn.
Enkel zij die het aandurven je beter te leren kennen weten dat er in je leven maar één grote liefde is. Je grote liefde waarvan je nog steeds denkt dat het een te temmen beest is.Terwijl iedereen rond je allang heeft gezien dat ook jij de witte duivel niet beheersen kan, laat je je leiden door zijn gespleten tong.

Je geeft je lichaam je geest je geld, alles wat je hebt. Enkel voor hem kan je nog oprechte liefde tonen of toegeeflijk zijn. Ze hebben je te pakken. De hersenschimmen die je langzaam maar zeker zullen verbuigen tot iets wat je niet voor mogelijk achte.
Tot die dag dat je in de spiegel kijkt en je eindelijk werkelijk bergrijpt waar ik over schrijf heb ik spijt.

Spijt dat ik niet eerder het inzicht heb gehad om te zien, hoe je mij gebruikte. Ik was slechts het hulpstuk. Net als de inkt tussen de pen en het papier vloeit, had je mij nodig. Maar wat je gechreven hebt wil je niet onder ogen zien.
Ik ben alles behalve zonder fouten maar ben altijd oprecht geweest met mijn gevoelens, want ik heb jaren geleden al gezien wat je al razend met de witte duivel schrijft op dat stuk papier dat je leven geworden is.
Er staat duidelijk te lezen: JUNK
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben single en heb alleen verantwoording af te leggen aan mijn eigen geweten, waar ik een onverbreekelijke relatie mee heb, tot mijn dood. Ik heb relaties gehad waarin we samen heel veel gebruikten en ik moet zeggen, mijn voorwaarde voor een relatie is dat de persoon iig niet negatief tov drugs mag staan. Ik wil toch zeker wel met enige regelmaat een flinke trip maken en 4x in het jaar een pil xtc pakken.... Zou ik at niet meer mogen doe ik het waarschijnlijk toch en das ook niet ok, harmonie is het code woord!

X
C
CowmandoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik blow af en toe in het weekend stiekem, en doe 1x in de 3 maanden xtc. Dit moet allemala geheim want ze stata niet echt open voor drugs. Ze denkt dan dat ik steeds vaker gaat gebruiken, maarja ze moest eens weten!
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
quotethemadraven zei:
Fuck it, ik heb geprobeerd een gedicht te schrijven, dat op zich is al iets waard.

Mijn fout zal eeuwig op mijn ziel gebrandmerkt staan. Niet omdat ik je geen pijn wou doen, maar omdat je tegen me loog. Je loog tegen me elke dag opnieuw. Tegen mij en jezelf. Want wat ik voor je voel kan je niet vervangen door de volgende. Je hebt mij amper graag gezien laat staan ooit van mij gehouden. En ik daartegen werd na een coma van 7 jaar, ingevroren tussen zelf gebouwde muren die me dienden te beschermen tegen dezelfde pijn die me nu wanhopig maakt. Juist ik alweer liet me verleiden en ontdooien door jou lieve woordjes. De lieve woordjes klonken als de stem van een engel.

Ongetwijfeld dat er waarheid inzat, maar ze waren nooit voor mij bedoeld dat mag geweten zijn.
Enkel zij die het aandurven je beter te leren kennen weten dat er in je leven maar één grote liefde is. Je grote liefde waarvan je nog steeds denkt dat het een te temmen beest is.Terwijl iedereen rond je allang heeft gezien dat ook jij de witte duivel niet beheersen kan, laat je je leiden door zijn gespleten tong.

Je geeft je lichaam je geest je geld, alles wat je hebt. Enkel voor hem kan je nog oprechte liefde tonen of toegeeflijk zijn. Ze hebben je te pakken. De hersenschimmen die je langzaam maar zeker zullen verbuigen tot iets wat je niet voor mogelijk achte.
Tot die dag dat je in de spiegel kijkt en je eindelijk werkelijk bergrijpt waar ik over schrijf heb ik spijt.

Spijt dat ik niet eerder het inzicht heb gehad om te zien, hoe je mij gebruikte. Ik was slechts het hulpstuk. Net als de inkt tussen de pen en het papier vloeit, had je mij nodig. Maar wat je gechreven hebt wil je niet onder ogen zien.
Ik ben alles behalve zonder fouten maar ben altijd oprecht geweest met mijn gevoelens, want ik heb jaren geleden al gezien wat je al razend met de witte duivel schrijft op dat stuk papier dat je leven geworden is.
Er staat duidelijk te lezen: JUNK
Klik om te vergroten...

Ik vind het mooi... ik weet niet wat er precies achter zit, wat je verhaal precies is, maar ik kan je pijn erachter voelen, en dat vind ik mooi, en confronterend tegelijk.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#17
In een volgende relatie zou ik t prettig vinden als hij accepteert dat ik tripmiddelen gebruikt, en bij voorkeur zelf een tripper is. Iemand die middelen zoals speed gebruikt wil ik absoluut niet als vriend..
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben ook heel erg blij met harmpie op dat vlak. Vooral een tripper, en weet wanneer het genoeg is en stopt dan een tijdje, let ook op mij dat ik niet over de schreef ga. :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
[SF] Safiertje zei:
In een volgende relatie zou ik t prettig vinden als hij accepteert dat ik tripmiddelen gebruikt, en bij voorkeur zelf een tripper is. Iemand die middelen zoals speed gebruikt wil ik absoluut niet als vriend..
Klik om te vergroten...

Denk dat ik zelf ook wel voor iemand wil kiezen die geen speed snuift of grote hoeveelheden pillen slikt ofzo. Uiteindelijk denk ik dat je niet op het zelfde niveau meer kan communiceren en je relatie daardoor stuk gaat... Speed snuivers denken heel anders dan trippers!

X
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
[SF] Safiertje zei:
In een volgende relatie zou ik t prettig vinden als hij accepteert dat ik tripmiddelen gebruikt, en bij voorkeur zelf een tripper is. Iemand die middelen zoals speed gebruikt wil ik absoluut niet als vriend..
Klik om te vergroten...

Denk dat ik zelf ook wel voor iemand wil kiezen die geen speed snuift of grote hoeveelheden pillen slikt ofzo. Uiteindelijk denk ik dat je niet op het zelfde niveau meer kan communiceren en je relatie daardoor stuk gaat... Speed snuivers denken heel anders dan trippers!

X
Klik om te vergroten...

Couldn't agree more :) Doe mij dan maar een trippende hippie ipv een snatsende egoist.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."