#1
Supervlieg zei:ts zei:Supervlieg zei:ts zei:DreamWeaver zei:Nog geen vriendin gehad die zelf ook gebruikte, al wel eens met een meisje op de X geweest. Dat was echt fantastischToen er even later ook nog een andere vriend bijkwam werd het echt 1 grote liefdeshoop/vleespiramide (zoals Shariff dat zo mooi kan zeggen :P)
haha, moet er persoonlijk niet aan denken met nog een gast erbij...
Ach ik WEET van mezelf dat ik geen homo ben dus lekker boeiend dan. Zolang ik geen stijve van m krijg hahahaha![]()
hehehe, idd soms gebeuren dingen gewoon... Stukje Acceptatie.
Nee, ik geef drugs de schuld in dit geval![]()
Ge bent een eerlijk man, zoals ze in belgie zouden zeggen. hahaha
