Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik blow af en toe in het weekend stiekem, en doe 1x in de 3 maanden xtc. Dit moet allemala geheim want ze stata niet echt open voor drugs. Ze denkt dan dat ik steeds vaker gaat gebruiken, maarja ze moest eens weten!"
"Dronken"
"Met school gewoon, 3x per dag en op ene vrije dag maak ik het weleens wat gekker, 6 keer :P"
"Re: Sesksuele Uitspattingen. Wow, ik ga bad op jcutter"
"jcutter, als je zo reageert op alles heb je misschien niet zelf een of andere 'hoerige' ziekte? Je komt namelijk niet echt over als een normaal persoon."
"Re: Relatie zonder seks? Ik denk het niet, want het is gewoon de ultieme daad der liefde."
"nee dat is omdat je lelijk bent!"
"De eerste keer had ik geowon een hele portie columbiaanse naar binnen gewerkt. Had die dag ook niks gegeten enzo, ging allemaal goed. Was alleen op t hardst moment niet meer aanspreekbaar. 2e keer had ik 40 gram en toen heb ik ene uur ofzo met me tong uit me bek rondjes gelopen en met me handen zwaaiend en me ogen tollend. :P Maarja, ligt eraan wat er gebeurd per persoon denk ik, ik kon er beide keren nog wel om lachen."
"Jij bent toch die vage kerel die heroïne wil gebruiken? Dat is zeker goed voor je, en discussie voeren gaat je niet echt goed af."
"LSD gebruikers zijn zoiezo raar volk, en al die mensen hier op drugsforum zijn ook gewoon wazige mensen."