Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar ben jij dankbaar voor..? Tijd voor wat positiviteit!

Waar ben jij dankbaar voor..? Tijd voor wat positiviteit!

161 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Knuffelpanda zei:
Had je lage bloedwaardes testo ?
Weinig bekend probleem bij mannen denk ik 😊
Klik om te vergroten...
Een goede vriend heeft een te lage waarde, gemeten bij de arts. Rond de 3. Arts wil geen testosteronkuur geven. Die beweert door af te vallen(hij heeft normaal bmi) en ander voedingspatroon, dat dit de testosteron op een natuurlijke manier kan boosten. Wij hebben daar onze vraagtekens bij.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Knuffelpanda zei:
Zo blij dat mijn nichtje in ons leven is gekomen 😍🥰
Ze is nu ruim 1 jaar en brengt zoveel vreugde in onze familie

Hey there little angel 🤩
Klik om te vergroten...
Leuk hè!

Doet me denken aan mijn nichtje van net 2 jaar, die bij ons in de familie zoveel vreugde brengt. :hearteyes: Door haar werd ik oom en de tweede is inmiddels onderweg. :hearteyes:

Is ze al aan het (proberen te) lopen?
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Leuk hè!

Doet me denken aan mijn nichtje van net 2 jaar, die bij ons in de familie zoveel vreugde brengt. :hearteyes: Door haar werd ik oom en de tweede is inmiddels onderweg. :hearteyes:

Is ze al aan het (proberen te) lopen?
Klik om te vergroten...
Ja ik ook oom geworden, ja ze kan al staan en klimt al dapper op de bank enzo 😍

Kan hier natuurlijk geen foto’s plaatsen anders spamde ik alles vol !!
( spamt whatsapp contacten met baby foto’s 😍)
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dankbaar dat ik het voorbije jaar m’n échte vrienden heb leren kennen.
Ook dankbaar voor diegenen die me een mes in de rug staken. Dankzij hen leerde ik de noodzaak van vergeving, leerde ik meer rust te vinden tijdens moeilijke momenten en kreeg ik een duidelijker zicht op mijn kwetsbaarheden en de verder te bewandelen weg.
Dankjewel allemaal, dankzij jullie sta ik nu veel dichter bij mezelf —> imo draait het niet om wat je overkomt, maar om hoe je ermee omgaat.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat ik gister mijn kleindochter zag en knuffelde
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Knuffelpanda zei:
Had je lage bloedwaardes testo ?
Weinig bekend probleem bij mannen denk ik 😊
Klik om te vergroten...
Dunno gaan we nooit achter komen Heb meteen de spuit gepakt voor ik me waardes ging checken.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mrloverdj zei:
Krijg je het via de arts of doe je het zelf? Ben benieuwd naar de hoeveelheid
Klik om te vergroten...
Cruise op 125mg atm omdat gyms etc dicht zijn. Normaal cruisde ik op 250 maar ff een breakje is ook wel prima.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben dankbaar dat ik tot nu toe gezond ben.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat ik bij de AH een gratis Knoppers peanut bar kreeg, die dingen zijn lekker...
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
Knuffelpanda zei:
Spuit in je arm of been ?
Klik om te vergroten...
IM tijdje me quad gepakt maar door litteken weefsel douw ik soms me naald half krom voordat die door het huid gaat. Dus doe nu me glute.
Knuffelpanda zei:
Wat voor effecten merk je ?
Klik om te vergroten...
Op 125mg niet veel though meer wat minder moe en meer gedreven. 250mg is een ander level.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blauweaap zei:
Cruise op 125mg atm omdat gyms etc dicht zijn. Normaal cruisde ik op 250 maar ff een breakje is ook wel prima.
Klik om te vergroten...
Cruisen in de gym ?! 🤣
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Dat ik bij de AH een gratis Knoppers peanut bar kreeg, die dingen zijn lekker...
Klik om te vergroten...
Zo hell yeah, beter dan snickers of mars. Ik ben ook om.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat de zending van mijn vendor die ik 4 weken terug besteld had toch aangekomen is ........ 5 pellets 3 mcc .....voorzichtig eens proberen binnenkort
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Knuffelpanda zei:
Spuit in je arm of been ?
Klik om te vergroten...
Blauweaap zei:
Annies
Klik om te vergroten...
aRnies 😂
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Knuffelpanda zei:
Ach ja wat weet zo’n arts er nou van dat weet je zelf toch veeeel beter?? 🤪
Klik om te vergroten...
Hij is een fanatiek sporter, heeft absoluut geen overgewicht, is atletisch. Past zijn voeding ook aan op het sporten, heeft 1 keer per week een cheatdag.

De huisarts vind dat er qua voeding en afvallen zoveel winst te behalen valt dat zijn testosteron herstelt? De grootste suggestie van de huisarts was het afvallen, dan zit hij onder zijn bmi...
Ik vind je posting tja...
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#16
Knuffelpanda zei:
Cruisen in de gym ?! 🤣
Klik om te vergroten...
Weeg nu minder als toen dus 250test is overbodig voor te cruisen. En vooral als je het er niet uit kunt halen momenteel. Healthwise is het ook gewoon beter.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
en.m.wikipedia.org

11-Hydroxy-THC - Wikipedia

en.m.wikipedia.org en.m.wikipedia.org
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snelleke Snel zei:
Eten geeft toch een heel ander effect dan roken toch....
Klik om te vergroten...
Ja oké true, gelukkig vind ik roken niks..
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thelittlegirl zei:
Ja oké true, gelukkig vind ik roken niks..
Klik om te vergroten...

Dat scheelt haha😋. Ik heb ooit 1 keer een stukje spacecake gegeten maar das al meer dan 10 jaar geleden, dus k weet het niet meer precies😆maar weet wel dat ik me heel anders voelde dan wanneer ik het rook...

Ik vind die hele beleving van het roken gewoon chill ook, lekkere diepe hijs nemen en uitblazen...🤗. Mja ik ga wel even Googelen, moet vast wel iets op te verzinnen zijn... hoopte dat iemand hier een gouden tip had, maar blijkbaar niet echt haha 🤣
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Voor @Roze Olifant ben ik dankbaar!

Collega hier, and my best friend overal. Eén van de weinige die echt het beste met me voorheeft, en er altijd voor me is, in lollige high times maar ook in de zeurende zeik times en me neemt (haha) zoals ik ben zonder daarvoor iets terug te verwachten. :hearteyes: De enige waarbij ik echt 100% mezelf kan zijn en geen geheimen voor heb. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."