Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Er valt dus niks te snappen Alleen maar te voelen Ik merk het op het moment dat ik wil bellen met m'n moeder Dan is het eventjes geen geen onzin Dan is het even dat het in elke vezel tot me doordringt: ze is er niet meer Eerst was ze hier, nu is ze overal Elke keer tranen de ogen bij dit nummer omdat men het over hetzelfde gevoel heeft wat ik ook heb. Fresku kan ik ook waarderen net zoals een hoop underdog/antiheldrap."
"Ik luister als enige in mijn directe familie in het algemeen naar teringherrie. Begon heel laat met stomme happy hardcore, maat van mij had er meer van vinyl dus getapet als een malle. Als het progressief of juist tongue-in-cheek trek ik het meestal wel. Verder luister ik veel naar metal, met name thrash. Elektronisch is het vooral synthwave, een genre met een berg invloeden en erg veel verschillende uitgangd. Er wordt ook veel gecoverd waardoor mijn waardering voor bekende nummers toch weer wat stijgt 🙂"
"Dirkjan zei: Mensen veranderen in zuipende orang-oetangs tijdens carnaval. Klik om te vergroten... Doet me denken aan de filmpjes met dronken dieren door rottend fruit tijdens biologieles vroeger Edit, jeemigdepeemig!"
"Lytje pole zei: Ik ben van plan de weegschaal die jij hebt te bestellen en ik lees dat deze een nauwkeurig is op de 0.001 g. Maar dit is dus niet voldoende om onder de 10 mg nauwkeurig af te wegen? Klik om te vergroten... Weegschalen die dergelijke hoeveelheden goed kunnen afwegen zijn duur. Professionals, dus mensen in labs en farmaceuten houden zelfs aan dat een weegschaal een resolutie moet hebben die 1 significant cijfer nauwkeuriger is dan wat men wil wegen. Dus voor 1mg heb je een weegschaal die 0,1mg resolutie heeft nodig. Veel weegschalen gedragen zich niet lineair bij weinig belasting. Je kunt dus beter een bekend gewicht van bijv. 1-10g toevoegen en vanaf dat punt meten, zonder te (T)aren."
"Ik heb een berg zaden maar dit jaar even niks omdat mijn balkon door renovatie niet beschikbaar is. Is verder ook een low prio hobby, ik rook het weinig en heb veel weggegeven aan de rokers in mijn kennissen- en vriendenkring. Een andere flatbewoner heb ik ook plantjes zien groeien, behoorlijk zichtbaar vanaf de weg. Ik zit op de bovenste verdieping dus een stuk minder zicht op mijn plantjes."
"acht.zes zei: @dno666 Klaprozen? Salvia? Klik om te vergroten... Klaprozen (papaver rhoeas) is een andere plant dan de slaapbol/papaver (papaver somniferum). Klaprozen zijn ook kleiner en bevatten ook minder opiaten."
"Lijkt gewoon op kruistolerantie, je hersenen zien meer dopamine en regelen de receptoren wat terug. Dus elk middel wat dopamine beïnvloedt kan een mindere werking krijgen. Ook krijg je bij snuiven van een middel veel meer werking in een kortere tijd, hier zullen de hersenen ook aan wennen."
"Stimulanten zorgen vaak voor wijde pupillen, hierdoor wordt de scherptediepte van het beeld wat op je netvlies valt kleiner. Ook zullen optische afwijkingen in het hoornvlies en de lens duidelijker aanwezig zijn. Maar vermoedelijk doet coke (of versnijdingsmiddelen) iets met je vermogen om scherp te stellen of is er sprake van effecten op je netvlies, oogzenuw of je hele brein 😋"
"Spyro zei: Coke is geen speed. Waarom vergelijken mensen dat met elkaar... Klik om te vergroten... Nou... misschien omdat het beide stimulanten zijn? Cafeïne en methamfetamine zijn ook heel verschillende middelen maar vallen ook onder de eerder genoemde categorie stofjes."
"Snuffelaar zei: Klik om te vergroten... Geen echte fan van Hatebreed maar dat nummer is geniaal. Als je boosheid en frustratie te hoog zijn opgelopen en de oerinstincten niet meer zijn te onderdrukken dan is dit de soundtrack 😄"