Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar ben jij dankbaar voor..? Tijd voor wat positiviteit!

Waar ben jij dankbaar voor..? Tijd voor wat positiviteit!

161 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat ik nog op vakantie kon met mijn familie voor de hel los brak.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben alweer zowat 7 maanden met het roken van nicotine gestopt, daar mag ik best wel een keer bij stil staan!
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#3
8️⃣6️⃣ zei:
Ik ben alweer zowat 7 maanden met het roken van nicotine gestopt, daar mag ik best wel een keer bij stil staan!
Klik om te vergroten...

Knap hoor!🤗
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat ik langzaam aan iets echt naast me neer kan leggen waar ik een paar dagen over pieker.
Aanval van adhd is bjna overwonnen!
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#5
dankbaar dat ik kinderen heb
dankbaar voor mijn kleinkinderen
dankbaar voor kleine dingen
dankbaar voor de gezondheid
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat ik vorige week weer tante ben geworden van een prachtig en gezond neefje :hearteyes: :cheerpompom:
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben dankbaar voor
  • de goede zorgen van mijn ouders. Ik hoor vaak genoeg voorbeelden waaruit blijkt dat dit verre vanzelfsprekend is.
  • De relatief hoogstaande zorg die we nu (nog) hebben.
  • We niet in een politiestaat als de VS leven. Zelfs voor witten is dat al behoorlijk vervelend.
  • We makkelijker dan ooit nauwkeurige info over middelen kunnen opvragen.
  • Dankbaar het besef te krijgen zaken meer bij mezelf te zoeken. Ik kan niet alles maar ik kan zeker proberen een beter persoon te worden.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Perenijsje zei:
Dat ik vorige week weer tante ben geworden van een prachtig en gezond neefje :hearteyes: :cheerpompom:
Klik om te vergroten...

Wat leuk! Gefeliciteerd.

Waar ben ik dankbaar voor? Dat er in Nederland zorg wordt geboden als je dit nodig hebt. Ik zit op het moment in een hele depressieve periode, en ik krijg zo'n goede hulp via mijn huisarts. Ik voel me gehoord en heb het idee dat er daadwerkelijk naar me geluisterd word. Wat leven we toch in een fantastisch land. Een schreeuw om hulp wordt beantwoord.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik sukkel sinds eergisteren met hevige tandpijn en m'n huidige tandarts gaat met pensioen + zit volgeboekt tot het einde van dit jaar. Kon daar dus niet terecht.
Maarrr goed nieuws! Want ben deze voormiddag op zoek gegaan naar een nieuwe tandarts mét succes --> morgen voormiddag afspraak ingepland. :grin:
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Wat leuk! Gefeliciteerd.

Waar ben ik dankbaar voor? Dat er in Nederland zorg wordt geboden als je dit nodig hebt. Ik zit op het moment in een hele depressieve periode, en ik krijg zo'n goede hulp via mijn huisarts. Ik voel me gehoord en heb het idee dat er daadwerkelijk naar me geluisterd word. Wat leven we toch in een fantastisch land. Een schreeuw om hulp wordt beantwoord.
Klik om te vergroten...

Dankjewel! En rot dat je last hebt van een depressie, maar fijn dat je er goede hulp bij krijgt. Veel sterkte en succes!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben dankbaar dat mijn dochter zo gelukkig is met der vriend.
Dat hij enorm zorgzaam en lief is voor zowel mijn dochter als voor mij.
Dat ook zijn fam ons beide liefdevol ontvangen.
(Aangezien mijn dochter en ik alleen elkaar hebben als fam, mijn oudste en mijn ex deze relatie niet goed keuren).
Dankbaar dat we zulke liefdevolle mensen om ons heen hebben!! ❤️

Iemands afkomst, geloof, kleur en geaardheid maakt niks uit voor mij.
Zolang iemand mijn kind maar liefdevol behandeld en met respect. 🙏❤️
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Wat leuk! Gefeliciteerd.

Waar ben ik dankbaar voor? Dat er in Nederland zorg wordt geboden als je dit nodig hebt. Ik zit op het moment in een hele depressieve periode, en ik krijg zo'n goede hulp via mijn huisarts. Ik voel me gehoord en heb het idee dat er daadwerkelijk naar me geluisterd word. Wat leven we toch in een fantastisch land. Een schreeuw om hulp wordt beantwoord.
Klik om te vergroten...

Wat naar om te horen dat je door zon diep dal gaat.
Vind het super dat je zulke goede hulp krijgt van je huisarts.
Dit ervaar ik ook bij mijn huisarts en dat is heel waardevol.
Ik wens je heel veel sterkte toe!!
tenor (4).gif
T
The pope of Dope88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben dankbaar voor...geen idee meer haha
T
The pope of Dope88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Careless2020 zei:
Ik ben dankbaar voor...geen idee meer haha
Klik om te vergroten...
Ja toch dat nooit slechte of lichte speed heb daar ben ik dankbaar voor en moet niet veel ophoesten dus das in the pocket of hoe word het gezegd haha , ik denk dat ik hier op het forum ook hulp kan hebben en er word wat geplaagd en ook gelachen en dat maakt deze forum ook goed en er worden fatsoenlijke antwoorden gegeven dat is al veel een luisterend oor of een schermpje in dit geval haha ma goed , veel fun nog voor mij ik ga nog wat call of duty gamen 😆 Groeten Careless2020.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#15
dankbaar voor het feit dat ik weet dat het weer een keer zal afkoelen!

zo'n droge, heldere winterdag met zon.. heerlijk.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben dankbaar voor mijn ventilator.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#17
Voor mijn Subway broodje met extra vlees en kaas
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mrloverdj zei:
Ok. Wist niet dat dat kon.
Hoeveel gebruik je dan en hoe vaak?
Klik om te vergroten...
Eens in de 3 maand ongeveer. Ik heb add en gebruik het echt alleen met school als ik grote deadlines heb
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Blauweaap zei:
Ik ben dankbaar voor testosteron. Levens kwaliteit is er 1000x beter op geworden nooit meer depresief etc. Meer leergierig wat veel wegen en al veel banen voor mij open gesteld heeft.
Klik om te vergroten...
Krijg je het via de arts of doe je het zelf? Ben benieuwd naar de hoeveelheid
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mrloverdj zei:
De zon..
Het maakt voor mij stemming echt een wereld van verschil of de zon schijnt.
Overweeg daarom zo'n daglamp, maar vraag me af of dat werkt.
Klik om te vergroten...
Denkt weinig, ... hoe hoog is je B en D gehalte ( regelmatig alle bloedwaarden checken ) ik slik elke dag een hoge dosis, niet de kruitvat potjes maar 2000 .met K2, helpt me tegen. Depressieve gevoelens, maar ik heb meer potjes staan die helpen ( chronisch ziek dus nodig)
Gewoon gordijnen open, daglicht is gratis ! ( eventueel zonnebank je pakken ) Lekkere wierook door huis, goede muziek . Leuke serie, leuke gesprekken voeren,
En anders Googlen en reviews lezen,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."