#1
Dat ik nog op vakantie kon met mijn familie voor de hel los brak.
Ik ben alweer zowat 7 maanden met het roken van nicotine gestopt, daar mag ik best wel een keer bij stil staan!

Dat ik vorige week weer tante ben geworden van een prachtig en gezond neefje![]()
![]()
Wat leuk! Gefeliciteerd.
Waar ben ik dankbaar voor? Dat er in Nederland zorg wordt geboden als je dit nodig hebt. Ik zit op het moment in een hele depressieve periode, en ik krijg zo'n goede hulp via mijn huisarts. Ik voel me gehoord en heb het idee dat er daadwerkelijk naar me geluisterd word. Wat leven we toch in een fantastisch land. Een schreeuw om hulp wordt beantwoord.
Wat leuk! Gefeliciteerd.
Waar ben ik dankbaar voor? Dat er in Nederland zorg wordt geboden als je dit nodig hebt. Ik zit op het moment in een hele depressieve periode, en ik krijg zo'n goede hulp via mijn huisarts. Ik voel me gehoord en heb het idee dat er daadwerkelijk naar me geluisterd word. Wat leven we toch in een fantastisch land. Een schreeuw om hulp wordt beantwoord.

Ja toch dat nooit slechte of lichte speed heb daar ben ik dankbaar voor en moet niet veel ophoesten dus das in the pocket of hoe word het gezegd haha , ik denk dat ik hier op het forum ook hulp kan hebben en er word wat geplaagd en ook gelachen en dat maakt deze forum ook goed en er worden fatsoenlijke antwoorden gegeven dat is al veel een luisterend oor of een schermpje in dit geval haha ma goed , veel fun nog voor mij ik ga nog wat call of duty gamen 😆 Groeten Careless2020.Ik ben dankbaar voor...geen idee meer haha
Eens in de 3 maand ongeveer. Ik heb add en gebruik het echt alleen met school als ik grote deadlines hebOk. Wist niet dat dat kon.
Hoeveel gebruik je dan en hoe vaak?
Krijg je het via de arts of doe je het zelf? Ben benieuwd naar de hoeveelheidIk ben dankbaar voor testosteron. Levens kwaliteit is er 1000x beter op geworden nooit meer depresief etc. Meer leergierig wat veel wegen en al veel banen voor mij open gesteld heeft.
Denkt weinig, ... hoe hoog is je B en D gehalte ( regelmatig alle bloedwaarden checken ) ik slik elke dag een hoge dosis, niet de kruitvat potjes maar 2000 .met K2, helpt me tegen. Depressieve gevoelens, maar ik heb meer potjes staan die helpen ( chronisch ziek dus nodig)De zon..
Het maakt voor mij stemming echt een wereld van verschil of de zon schijnt.
Overweeg daarom zo'n daglamp, maar vraag me af of dat werkt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."