Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar ben jij dankbaar voor..? Tijd voor wat positiviteit!

Waar ben jij dankbaar voor..? Tijd voor wat positiviteit!

161 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snelleke Snel zei:
Oja met paffie bedoel ik trouwens een joint haha
Klik om te vergroten...
Uhmm je joint verwerkt in een koekje? Een wietkoekje dus, hoef je in ieder geval niet te roken voor de effecten
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thelittlegirl zei:
Uhmm je joint verwerkt in een koekje? Een wietkoekje dus, hoef je in ieder geval niet te roken voor de effecten
Klik om te vergroten...

Eten geeft toch een heel ander effect dan roken toch....
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
en.m.wikipedia.org

11-Hydroxy-THC - Wikipedia

en.m.wikipedia.org en.m.wikipedia.org
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snelleke Snel zei:
Eten geeft toch een heel ander effect dan roken toch....
Klik om te vergroten...
Ja oké true, gelukkig vind ik roken niks..
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thelittlegirl zei:
Ja oké true, gelukkig vind ik roken niks..
Klik om te vergroten...

Dat scheelt haha😋. Ik heb ooit 1 keer een stukje spacecake gegeten maar das al meer dan 10 jaar geleden, dus k weet het niet meer precies😆maar weet wel dat ik me heel anders voelde dan wanneer ik het rook...

Ik vind die hele beleving van het roken gewoon chill ook, lekkere diepe hijs nemen en uitblazen...🤗. Mja ik ga wel even Googelen, moet vast wel iets op te verzinnen zijn... hoopte dat iemand hier een gouden tip had, maar blijkbaar niet echt haha 🤣
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor @Roze Olifant ben ik dankbaar!

Collega hier, and my best friend overal. Eén van de weinige die echt het beste met me voorheeft, en er altijd voor me is, in lollige high times maar ook in de zeurende zeik times en me neemt (haha) zoals ik ben zonder daarvoor iets terug te verwachten. :hearteyes: De enige waarbij ik echt 100% mezelf kan zijn en geen geheimen voor heb. :hearteyes:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
StimsalaBanne zei:
Voor @Roze Olifant ben ik dankbaar!

Collega hier, and my best friend overal. Eén van de weinige die echt het beste met me voorheeft, en er altijd voor me is, in lollige high times maar ook in de zeurende zeik times en me neemt (haha) zoals ik ben zonder daarvoor iets terug te verwachten. :hearteyes: De enige waarbij ik echt 100% mezelf kan zijn en geen geheimen voor heb. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ahw, dat is superlief, wederzijds! :hearteyes:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben zo ontzettend happy jongens !!! 🤗🥰

Mijn dochter had 2 paar dure sportschoenen van haar die zich niet droeg verkocht.
Ze zei vanmiddag ineens, :mam we gaan de stad in en je krijgt van mij nieuwe schoenen!!!. 🤩🤩🤩
Nadat ze Fila sportschoenen voor me had gekocht, kocht ze een trui, een nepbont bodywarmer en laarsjes voor me!!! 😍😍😍
Ze wou van alles voor me kopen waarvan ze vond dat ik dat wel kon gebruiken.
Ik liep al tijdje op kapotte schoenen.
Ik kan niet omschrijven hoe ontzettend blij ik er mee ben!!.
Heb er geen woorden voor zo onwijs lief ik het van haar vind.
Voel me weer een heel ander mens met nieuwe schoenen en kleding.
Wat voel ik mij intens gelukkig zeg! 🥰🥰🥰IMG_20200131_193245.jpg
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Syl zei:
Ik ben zo ontzettend happy jongens !!! 🤗🥰


Ze wou van alles voor me kopen waarvan ze vond dat ik dat wel kon gebruiken.
Ik liep al tijdje op kapotte schoenen.
Ik kan niet omschrijven hoe ontzettend blij ik er mee ben!!.
Heb er geen woorden voor zo onwijs lief ik het van haar vind.
Voel me weer een heel ander mens met nieuwe schoenen en kleding.
Wat voel ik mij intens gelukkig zeg!
Klik om te vergroten...

Dat is zeker heel lief en absoluut iets om dankbaar voor te zijn!!😁 Geniet ervan
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Perzikje zei:
Dat ik nog steeds nuchter ben na vele malen falen en terugvallen... En dat de mensen om mij heen me altijd bij hebben gestaan. Ook toen het rete slecht met me ging. ❤️
Klik om te vergroten...

Goed beziiig! Als je wil om te stoppen sterk genoeg is, kun je met alles stoppen, je brein is tot veel dingen in staat als je er zelf echt achter staat, da's het belangrijkste.. Die mensen zijn voor jou iig iets om dankbaar voor te zijn 😊

Mind over matter😄
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eigenlijk ben ik best voor veel dingen dankbaar.

Heb mentaal even een zware dag nu dus ga eventjes wat dingen op een rijtje zetten om even te beseffen hoeveel geluk ik eigenlijk ook heb in mijn leven.

- Ik ben dankbaar voor mijn lieve ouders, die dag en nacht voor mij klaar staan. Ik ben al sinds mijn puberteit echt een lastige voor ze geweest, maar ze hebben altijd in mij gelooft en zullen er altijd zijn voor me.
- Ik ben dankbaar dat ik een 32 uur baan heb waarmee ik kan rondkomen en het ook naar mijn zin heb.
- Ik ben dankbaar voor mijn eigen woning.
- Ik ben dankbaar dat ik op jonge leeftijd een eigen puppy heb kunnen kopen, ze is echt mijn beste vriendinnetje geworden. Zij is voor mij zo’n grote motivatie geweest in mijn kut periodes. Zij is de reden dat ik altijd mijn verantwoordelijkheden ben nagekomen, ondanks mijn verslavingen.
- Dankbaar voor de mensen die altijd naast me hebben gestaan, ondanks dat ik niet makkelijk in de omgang ben geweest. Zeker tijdens mij diepste periodes mbt verslaving.
- Dankbaar dat ik nog steeds gezond ben, ondanks dat ik mijn lichaam al zo jong verkloot heb aan drugs.

Dankbaar voor de kleine dingetjes. Het geluk in kleine dingen zien, zeker in moeilijke periodes. ❤️
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Perzikje zei:
Eigenlijk ben ik best voor veel dingen dankbaar.

Heb mentaal even een zware dag nu dus ga eventjes wat dingen op een rijtje zetten om even te beseffen hoeveel geluk ik eigenlijk ook heb in mijn leven.

- Ik ben dankbaar voor mijn lieve ouders, die dag en nacht voor mij klaar staan. Ik ben al sinds mijn puberteit echt een lastige voor ze geweest, maar ze hebben altijd in mij gelooft en zullen er altijd zijn voor me.
- Ik ben dankbaar dat ik een 32 uur baan heb waarmee ik kan rondkomen en het ook naar mijn zin heb.
- Ik ben dankbaar voor mijn eigen woning.
- Ik ben dankbaar dat ik op jonge leeftijd een eigen puppy heb kunnen kopen, ze is echt mijn beste vriendinnetje geworden. Zij is voor mij zo’n grote motivatie geweest in mijn kut periodes. Zij is de reden dat ik altijd mijn verantwoordelijkheden ben nagekomen, ondanks mijn verslavingen.
- Dankbaar voor de mensen die altijd naast me hebben gestaan, ondanks dat ik niet makkelijk in de omgang ben geweest. Zeker tijdens mij diepste periodes mbt verslaving.
- Dankbaar dat ik nog steeds gezond ben, ondanks dat ik mijn lichaam al zo jong verkloot heb aan drugs.

Dankbaar voor de kleine dingetjes. Het geluk in kleine dingen zien, zeker in moeilijke periodes. ❤️
Klik om te vergroten...

Dat was ook precies mijn doel met dit topic, iets om op terug te kijken als je ff er doorheen zit😊 heb zelf ook een kut tijd gehad en nooit verwacht dat ik ergens nog positief over zou kunnen denken, maar blijkbaar is dat mogelijk voor mij, dus ook voor jou😘. Ik lees veel dingen waarin wij op elkaar lijken, dacht heel ff huh is dit nou mijn post😂. Zo zie je maar, je bent niet alleen..

Precies, dat probeer ik ook iedere dag, dankbaar zijn voor alles wat je wél hebt, hoe simpel ook.. als ik dat blije gezicht van m'n hond zie als ik aankom rijden dan denk ik al, dit is ook geluk.. Dit is liefde, t zijn de kleine dingen die het doen🤗
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dankbaar voor het kado wat zojuist werd bezorgd voor mijn dochter en mij van @Mindless 😍❤️🥰

PhotoCollage_20200829_170358630.jpgPhotoCollage_20200829_170342432.jpg
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Syl zei:
Dankbaar voor het kado wat zojuist werd bezorgd voor mijn dochter en mij van @Mindless 😍❤🥰

Bekijk bijlage 8881Bekijk bijlage 8882
Klik om te vergroten...
What a man, what a man, what a mighty good man🎶🎶🎶
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blyatman zei:
Voor dat knuffeldraakje wat naast me in bed ligt 🤓
Klik om te vergroten...
Doelde gij op de hond of op mij? 🤭
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Syl :blush:
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat ik al 4 weken geen drugs heb gebruikt en al 5 weken geen pep meer.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat mijn ouders na de scheiding normaal konden doen tegen elkaar
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
- sport
- de gezondheid van mij en mijn gezin
- dankbaarheid zelf, doet me beseffen wat iets waard is
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat ik een leuke jeugd heb gehad

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."