Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar ben jij dankbaar voor..? Tijd voor wat positiviteit!

Waar ben jij dankbaar voor..? Tijd voor wat positiviteit!

161 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goed om deze verhalen te lezen😄.. Ben erg dankbaar dat ik nu na deze rare tijd ff van die klote pep af ben, ik heb mezelf een slag in de rondte geslapen deze week, voor en na werk echt non stop geslapen, met alle gekke gestoorde dromen erbij... Ben dankbaar dat ik dit op tijd inzie, wat een ellende die shit aanricht... hopelijk blijf ik er een tijdje vanaf, maar ik heb er tot noch toe geen behoefte aan gelukkig
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben dankbaar dat ik de problemen in mijn leven heb moge oplossen (wellicht nog niet helemaal klaar, maar dat ben je nooit lol). Ik ben ook dankbaar voor de dalen waardoor ik ben gegaan want die hebben me op het pad gebracht waar ik me nu bevind. Dan ben ik mezelf dankbaar dat ik de strijd heb durven aangaan met mijn demonen. Dankbaar dat ik de kansen in mijn leven nu wel durf te grijpen en omarmen.

En om in het moment te blijven, ik ben dankbaar voor vandaag!
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha toevallig spreekt dit topic mij weer aan! Mijn levensmotto is 'klein en fijn, maar vol met positiviteit'. Doet de wereld geen kwaad, een beetje extra positiviteit.

Ik doe eigenlijk ook niet aan goede voornemens maar toch moet ik er altijd eentje bedenken weer.. Mijn goede voornemen vorig jaar was geen spijkerbroeken meer dragen, gelukt anyways (sportlegging, rokjes, jurkjes life nu) en dit jaar wil ik geen ketchup meer eten, olijfolie is een prima vervanging ben ik achter gekomen. Dus weer een ketchupverslaving minder..

Iedere dag even stilstaan, het besef van NU hebben en denken aan de dingen waarvoor je dankbaar bent is zo belangrijk. Mooi dat je het inziet voor jezelf!

Ik ben vooral dankbaar voor dat ik over de meeste ongeschreven regels door de mens zelf heen ben door levenservaring, daarnaast mijn studie voeding & diëtetiek en mijn kracht dat ik altijd ideeën en oplossingen voor bijna alles heb door het 3e oog wat ik gecreëerd heb. En natuurlijk horen vrienden en familie ook bij dit lijstje!

Mooi topic, iets waar de meeste mensen nooit over zullen nadenken, zonde.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thelittlegirl zei:
Ik doe eigenlijk ook niet aan goede voornemens maar toch moet ik er altijd eentje bedenken weer.. Mijn goede voornemen vorig jaar was geen spijkerbroeken meer dragen, gelukt anyways (sportlegging, rokjes, jurkjes life nu) en dit jaar wil ik geen ketchup meer eten, olijfolie is een prima vervanging ben ik achter gekomen. Dus weer een ketchupverslaving minder..
Klik om te vergroten...

Olijfolie en ketchup? Dus dat word nu een patatje met olijfolie en een hamburger met olijfolie 😂
Mensen komen met een zware korst in dit topic maar spijkerbroeken en ketchup dat is weer wat nieuws voor mij.. 🙃
Anyway goed om te lezen dat het leven niet bij iedereen drama is en dat jou voornemens zo grappig zijn. Moest er wel even om lachen. Gelijk heb je fock die ketchup we gaan allemaal aan de olijfolie...
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#5
Revolutionair zei:
Olijfolie en ketchup? Dus dat word nu een patatje met olijfolie en een hamburger met olijfolie 😂
Mensen komen met een zware korst in dit topic maar spijkerbroeken en ketchup dat is weer wat nieuws voor mij.. 🙃
Anyway goed om te lezen dat het leven niet bij iedereen drama is en dat jou voornemens zo grappig zijn. Moest er wel even om lachen. Gelijk heb je fock die ketchup we gaan allemaal aan de olijfolie...
Klik om te vergroten...
Ja daarom dacht ik, laat ik mijn voornemens is delen i.p.v. de standaard 'ik ga op dieet en meer sporten' voornemens. Hoor je is een keer wat anders :tongueout:

Maar even vergeten dat de meeste dan meteen weer aan friet en hamburgers denken hahahaha! Ik heb toevallig laatst 7 blz aantekeningen geschreven over olijfolie, dusja vandaar het idee olijfolie. Door olijfolie olie kan je gewoon ouder worden, so why not. Trouwens wel over mn rijst, pasta, groente en andere wokmaaltijden. Easy die spray van de AH, wel de extra virgin en daarmee mag je niet bakken btw. Oprecht lekker ook nog. En uhhh deze vetzuren beschermen je lichaam tegen andere schadelijke stoffen :sweatsmile::sweatsmile:
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Grappig ja haha, ieder z'n ding zo te lezen... Met mijzelf gaat het vrij aardig momenteel, nog steeds geen pep gebruikt😃.. ben blij dat ik er vanaf ben zeg! Heb laatst wel de neiging gehad om te halen, maar ik had de pech, of eigenlijk het geluk, dat die pin automaten na 11 uur s avonds het niet meer doen, en m'n dealers te bedonderd zijn om te poffen, waardoor ik niet eens iets KON krijgen.. Heb wel een half pilletje op eergisteren, had t toevallig nog liggen, nou daar ben ik ook gelijk weer klaar mee zeg! Gvd nog spierpijn in m'n kaken😂. Dus, weer iets om dankbaar voor te zijn😁, vind zelf dat ik goed opweg ben eigenlijk... coke wil ik niet meer, pillen niet meer, pep blijft gevoelig maar ik weet dat ik er vanaf kan blijven dus gaat ook goed gelukkig...

Ik ga nog een stapje verder... ik heb volgende week zaterdag en zondag vrij genomen, dan mag ik van mezelf fckin hard losgaan met alles erop en eraan, ik moet dan woensdag 5 februari weer beginnen (ochtenddienst) Ik heb besloten om dan ook te stoppen met roken...

Ik ga mezelf niet volledig alles misgunnen, want dan gaat het geheid fout, ken ik mezelf iets te goed voor namelijk 😅.. Dus ik mag wel af en toe een paffie roken, ben alleen nog op zoek naar een alternatief voor tabak... vind puur roken echt te heftaaaahg (astma) 🤣 mja komt wel goed, als iemand ideeën/suggesties heeft, graag!🤗.

Ik heb nu namelijk een heel goed doel om voor te sparen, wat mij hopelijk op de been gaat houden! Ben zoiezo klaar met dat hoesten en vertyft voelen elke keer...

TIPS ARE WELCOME!!!🤗❤
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snelleke Snel zei:
Grappig ja haha, ieder z'n ding zo te lezen... Met mijzelf gaat het vrij aardig momenteel, nog steeds geen pep gebruikt😃.. ben blij dat ik er vanaf ben zeg! Heb laatst wel de neiging gehad om te halen, maar ik had de pech, of eigenlijk het geluk, dat die pin automaten na 11 uur s avonds het niet meer doen, en m'n dealers te bedonderd zijn om te poffen, waardoor ik niet eens iets KON krijgen.. Heb wel een half pilletje op eergisteren, had t toevallig nog liggen, nou daar ben ik ook gelijk weer klaar mee zeg! Gvd nog spierpijn in m'n kaken😂. Dus, weer iets om dankbaar voor te zijn😁, vind zelf dat ik goed opweg ben eigenlijk... coke wil ik niet meer, pillen niet meer, pep blijft gevoelig maar ik weet dat ik er vanaf kan blijven dus gaat ook goed gelukkig...

Ik ga nog een stapje verder... ik heb volgende week zaterdag en zondag vrij genomen, dan mag ik van mezelf fckin hard losgaan met alles erop en eraan, ik moet dan woensdag 5 februari weer beginnen (ochtenddienst) Ik heb besloten om dan ook te stoppen met roken...

Ik ga mezelf niet volledig alles misgunnen, want dan gaat het geheid fout, ken ik mezelf iets te goed voor namelijk 😅.. Dus ik mag wel af en toe een paffie roken, ben alleen nog op zoek naar een alternatief voor tabak... vind puur roken echt te heftaaaahg (astma) 🤣 mja komt wel goed, als iemand ideeën/suggesties heeft, graag!🤗.

Ik heb nu namelijk een heel goed doel om voor te sparen, wat mij hopelijk op de been gaat houden! Ben zoiezo klaar met dat hoesten en vertyft voelen elke keer...

TIPS ARE WELCOME!!!🤗❤
Klik om te vergroten...
Wat dat roken betreft zou ik iets strenger voor jezelf zijn. Als je een achterdeur open laat zit je er in no time weer aan.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snelleke Snel zei:
Ik ga nog een stapje verder..
Klik om te vergroten...

Snelleke Snel zei:
ook te stoppen met roken...
Klik om te vergroten...
Wat een goeie voornemens :tongueout: Vind dat zelf ongelofelijk moeilijk om alles in 1x te stoppen. Voor mij werkte dat niet iig. Dan was ik een week gestopt met speed, weed en roken en dan kreeg ik toch weer zin om te shag te roken. En als ik dan vervolgens mezelf gunde om shag te roken ( iets moet toch wel kunnen??) Binnen no time dacht ik dan: ja nu heb ik daar al aan toe gegeven, en ploep, zat ik weer aan de speed samen met weed XD
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeelanddude zei:
Wat een goeie voornemens :tongueout: Vind dat zelf ongelofelijk moeilijk om alles in 1x te stoppen. Voor mij werkte dat niet iig. Dan was ik een week gestopt met speed, weed en roken en dan kreeg ik toch weer zin om te shag te roken. En als ik dan vervolgens mezelf gunde om shag te roken ( iets moet toch wel kunnen??) Binnen no time dacht ik dan: ja nu heb ik daar al aan toe gegeven, en ploep, zat ik weer aan de speed samen met weed XD
Klik om te vergroten...

Daarom wou ik ook eerst stoppen met de snuif 😜om alles in 1x te doen is idd geen doen nee! Maar aangezien me dat aardig afgaat wil ik nu stoppen met roken, ik wil voor iets sparen wat ik al m'n halve leven zo graag wil, en ik allang had kunnen hebben als ik al die teringzooi niet had gehaald... Dus is wel een mooi doel voor ogen😄.

En daarom ook dat ik zei, alternatief voor tabak, dan kan k iig nog wel zo nu en dan een paffie roken, om mezelf niet al te zwaar te "straffen" 😜
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Wat dat roken betreft zou ik iets strenger voor jezelf zijn. Als je een achterdeur open laat zit je er in no time weer aan.
Klik om te vergroten...

Thanks, ik weet dat dat misschien het beste is hoor, maar ik weet hoe ik ben... vind het al heel wat dat ik geen snuif meer haal... om dan gelijk álles op stop te zetten gaat voor mij averechts werken, weet ik bij voorbaat al😅
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wauwwww omg, instant karma!!!😲 Krijg net een appje van m'n ex die geld wilt terugbetalen waar ik al 4 jaar ofzo op wacht.... WTF?!?!
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oja met paffie bedoel ik trouwens een joint haha
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat China hun over populatie eindelijk aan het oplossen is!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat ik nog steeds nuchter ben na vele malen falen en terugvallen... En dat de mensen om mij heen me altijd bij hebben gestaan. Ook toen het rete slecht met me ging. ❤️
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#15
benzzzy zei:
Dat China hun over populatie eindelijk aan het oplossen is!
Klik om te vergroten...

Hahahaha😂 ik durf niet eens meer wat te bestellen via Ali express, straks haal ik dat enge virus hierheen😅
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snelleke Snel zei:
Oja met paffie bedoel ik trouwens een joint haha
Klik om te vergroten...
Uhmm je joint verwerkt in een koekje? Een wietkoekje dus, hoef je in ieder geval niet te roken voor de effecten
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Thelittlegirl zei:
Uhmm je joint verwerkt in een koekje? Een wietkoekje dus, hoef je in ieder geval niet te roken voor de effecten
Klik om te vergroten...

Eten geeft toch een heel ander effect dan roken toch....
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
en.m.wikipedia.org

11-Hydroxy-THC - Wikipedia

en.m.wikipedia.org en.m.wikipedia.org
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snelleke Snel zei:
Eten geeft toch een heel ander effect dan roken toch....
Klik om te vergroten...
Ja oké true, gelukkig vind ik roken niks..
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Thelittlegirl zei:
Ja oké true, gelukkig vind ik roken niks..
Klik om te vergroten...

Dat scheelt haha😋. Ik heb ooit 1 keer een stukje spacecake gegeten maar das al meer dan 10 jaar geleden, dus k weet het niet meer precies😆maar weet wel dat ik me heel anders voelde dan wanneer ik het rook...

Ik vind die hele beleving van het roken gewoon chill ook, lekkere diepe hijs nemen en uitblazen...🤗. Mja ik ga wel even Googelen, moet vast wel iets op te verzinnen zijn... hoopte dat iemand hier een gouden tip had, maar blijkbaar niet echt haha 🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."