#1
ik ben mijn baas dankbaar dat hij me niet ontsloeg nadat ik opbiechtte niet meer op mijn werk te kunnen komen omdat mijn rijbewijs was ingevorderd wegens drugs gebruik.
Oei, wat fijn! Dat was even spannend. Geluk met je baas dus!ik ben mijn baas dankbaar dat hij me niet ontsloeg nadat ik opbiechtte niet meer op mijn werk te kunnen komen omdat mijn rijbewijs was ingevorderd wegens drugs gebruik.
Phuu het kan altijd slechter, oh wacht, positief wezen... zekersss vanaf nu wordt het alleen maar beter ππDankbaar dat ik me zo slecht voel op dit moment lichamelijk, kan vanaf nu alleen maar weer beter worden, toch? Zin innnnnn πΊπΊ
Als het glas half leeg is moet je 'm bijvullen toch?Phuu het kan altijd slechter, oh wacht, positief wezen... zekersss vanaf nu wordt het alleen maar beter ππ
Eerst leegdrinken, dan pas volgieten, anders zit er nog ouwe meuk in πAls het glas half leeg is moet je 'm bijvullen toch?
Als ik even snel een beetje alcohol in me systeem wil hebben, gooi ik altijd een glas halfvol met jΓ€germeister en halfvol met sinasappelsap.Eerst leegdrinken, dan pas volgieten, anders zit er nog ouwe meuk in π
Ik ben onwijs dankbaar voor mijn super zorgzame en onwijs lieve schoonzoon (20).ππ₯°β₯ππ₯°β₯ππ₯°β₯ππ₯°β₯ππ₯°β₯
Bekijk bijlage 11798
waaaaauw! Waar vind je zoβn schoonzoon?
wat een schat zo,n schoonzoon!Ik ben onwijs dankbaar voor mijn super zorgzame en onwijs lieve schoonzoon (20).ππ₯°β₯ππ₯°β₯ππ₯°β₯ππ₯°β₯ππ₯°β₯
Bekijk bijlage 11798
als in nofap of anabolen?Ik ben dankbaar voor testosteron. Levens kwaliteit is er 1000x beter op geworden nooit meer depresief etc. Meer leergierig wat veel wegen en al veel banen voor mij open gesteld heeft.
Anniesals in nofap of anabolen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."