Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar ben jij dankbaar voor..? Tijd voor wat positiviteit!

Waar ben jij dankbaar voor..? Tijd voor wat positiviteit!

161 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
j
jivesLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben mijn baas dankbaar dat hij me niet ontsloeg nadat ik opbiechtte niet meer op mijn werk te kunnen komen omdat mijn rijbewijs was ingevorderd wegens drugs gebruik.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat ik weer β€˜gezond’ ben opgestaan vandaag en er weer het beste van gaan maken.

Ook dat ik weer geΓ―ntegreerd wordt op het werk waardoor ik zo wat uurtjes ga pakken en daarna lekker weekend heb.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
jives zei:
ik ben mijn baas dankbaar dat hij me niet ontsloeg nadat ik opbiechtte niet meer op mijn werk te kunnen komen omdat mijn rijbewijs was ingevorderd wegens drugs gebruik.
Klik om te vergroten...
Oei, wat fijn! Dat was even spannend. Geluk met je baas dus!
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het spreekt misschien voor zich maar toch; knap dat je het gewoon netjes hebt opgebiecht. Ik ken zelf iemand die het niet durfde en laten we zeggen dat hij wat verder in de shit is gekomen d'r mee...
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
TripJess zei:
Dankbaar dat ik me zo slecht voel op dit moment lichamelijk, kan vanaf nu alleen maar weer beter worden, toch? Zin innnnnn πŸ•ΊπŸ•Ί
Klik om te vergroten...
Phuu het kan altijd slechter, oh wacht, positief wezen... zekersss vanaf nu wordt het alleen maar beter πŸ™‚πŸ˜›
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeelanddude zei:
Phuu het kan altijd slechter, oh wacht, positief wezen... zekersss vanaf nu wordt het alleen maar beter πŸ™‚πŸ˜›
Klik om te vergroten...
Als het glas half leeg is moet je 'm bijvullen toch?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
straatpiraat zei:
Als het glas half leeg is moet je 'm bijvullen toch?
Klik om te vergroten...
Eerst leegdrinken, dan pas volgieten, anders zit er nog ouwe meuk in πŸ˜›
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeelanddude zei:
Eerst leegdrinken, dan pas volgieten, anders zit er nog ouwe meuk in πŸ˜›
Klik om te vergroten...
Als ik even snel een beetje alcohol in me systeem wil hebben, gooi ik altijd een glas halfvol met jΓ€germeister en halfvol met sinasappelsap.
Dan neem ik een paar slokken en vul het glas geleidelijk aan weer bij met meer sinasappelsap hahah.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben onwijs dankbaar voor mijn super zorgzame en onwijs lieve schoonzoon (20).😍πŸ₯°β™₯️😍πŸ₯°β™₯️😍πŸ₯°β™₯️😍πŸ₯°β™₯️😍πŸ₯°β™₯️

IMG_20201113_133423.jpg
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben dankbaar dat mijn lichaam mij nog niet in de steek heeft gelaten. dat ik een uitkering ontvang, een betaalbare woning heb, dat ik in nl woon..
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#11
Syl zei:
Ik ben onwijs dankbaar voor mijn super zorgzame en onwijs lieve schoonzoon (20).😍πŸ₯°β™₯😍πŸ₯°β™₯😍πŸ₯°β™₯😍πŸ₯°β™₯😍πŸ₯°β™₯

Bekijk bijlage 11798
Klik om te vergroten...

waaaaauw! Waar vind je zo’n schoonzoon?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#12
HappyUser zei:
waaaaauw! Waar vind je zo’n schoonzoon?
Klik om te vergroten...

Ja dat ga ik niet vertellen natuurlijk.. πŸ₯°πŸ₯°πŸ˜„
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
mijn gezondheid
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Syl zei:
Ik ben onwijs dankbaar voor mijn super zorgzame en onwijs lieve schoonzoon (20).😍πŸ₯°β™₯😍πŸ₯°β™₯😍πŸ₯°β™₯😍πŸ₯°β™₯😍πŸ₯°β™₯

Bekijk bijlage 11798
Klik om te vergroten...
wat een schat zo,n schoonzoon!
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#15
Truffels
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blauweaap zei:
Ik ben dankbaar voor testosteron. Levens kwaliteit is er 1000x beter op geworden nooit meer depresief etc. Meer leergierig wat veel wegen en al veel banen voor mij open gesteld heeft.
Klik om te vergroten...
als in nofap of anabolen?
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben dankbaar voor de gezellige mensen die er vannacht waren(ook buiten het forum)

En uiteraard alle luitjes die nu wakker worden, sorry. we hebben geprobeerd wat leven in het forum te krijgen vannacht.
Sowieso iedereen op DF is een mooi persoon, en verdiend een complimentje.
Ben dankbaar dat ik dit forum heb ontdekt, en de steun die er is onderling :)

Spoiler
Ja ik post nuchter of doordeweeks niet zoveel hier, maar wou het toch even gezegd hebben.
Dit is een mooie gemeenschap:blushing:
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsychedelicMagic zei:
als in nofap of anabolen?
Klik om te vergroten...
Annies
S
SchitterendschutterendLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dankbaar dat nieuwe muziek mij nog kan raken.
Ik zie daarin ook wel een link met sterk sombere periode, waarin ik bijna geen muziek luisterde.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit maakt je zaterdagmiddag toch goed....niet verwacht maar erg goed

Verstappen stunt met pole voor seizoensafsluiter in Abu Dhabi​

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."