#1
Hier precies hetzelfde eigenlijk.In het heel kort: ik ben super dankbaar voor alle mensen om me heen die er waren (en bleven) afgelopen jaar. In moeilijke tijden leer je je vrienden en familie kennen, cliché maar zo waar.En dat besef is ontzettend waardevol.