#1
Fijn om te lezen, ik vind het vaak heel moeilijk om niet te reageren als je weer drugs misbruiktDat de band met mijn vader beter is geworden vandaag... wij hebben samen ontbeten en geluncht. Samen boodschappen gedaan en samen gekookt.
Ik lees dat je zelf in het verslavingsgebied werkt, ook dingen over gastgezinnen,.dat je daar ook stiekem gebruikt.
Ik gun je gewoon het beste. Klink misschien bejaard, maar je bent nog jong...hebt problemen..je (oa serotonine) receptoren uitputten heeft op korte termijn een leuk effect, maar op langere termijn gaat het averechts werken.
Hoop voor je dat alles snel stabiel en liefdevol word en blijft