#1
As woensdag krijg ik de tweede . Astra zeneca.
Gefeliciteerd @Mappie88 fijn hoor! Ik zit nog (on)geduldig te wachten tot ik mag... 😅
Dat hoop ik ook... ben dat hele coronagebeuren ondertussen flink beu 😖Snap ik! Hopelijk prikken ze flink door!
Doet mij denken aan dat lied van boudewijn.Meneer de president slaap zacht!Je bent beslist niet de enige...!
Iedereen is het zat.
Nee, bijna iedereen.
Er is een aantal lieden, die ontzettend rijk aan het worden zijn van deze hele ellende.
En anderen betalen de hoogste prijs.
Ga maar rustig slapen, beste landgenoten.
Rustig naar bed, en morgen gezond weer op...
Veiligheid van het vaccin? Ondertussen is wel gebleken dat je met het vaccin 99,9% beter uit bent qua klachten dan wanneer je niet bescherm tegen Covid zou zijn toch? Snap ook niet zo goed hoe zij claimen dat de vaccins nog in de experimentele fase zitten. Alle vaccins zijn trial 1,2 en 3 succesvol doorlopen, anders kwamen ze ook niet op de markt. De reden dat het zo snel is gegaan is omdat de hele wereld in nood was en trials versneld (door administratieve zaken, een hoop sponsoren en een hoop vrijwillige proefpersonen) konden worden afgerond.Oei... Zorgverleners die nu zomaar prikken zetten, kunnen hier in de toekomst (wanneer de corona gekte over is gewaaid) weleens strafrechtelijk mee in de problemen komen. Aangezien het huidige vaccineren wel degelijk een medisch experiment betreft. Weten mensen dat ze door vaccineren meedoen aan dit experiment en geven ze daar hun schriftelijke toestemming voor?
Ik zou niet graag in de schoenen van zorgverleners willen staan die nu het bevel krijgen mee te werken aan dit experiment.
Ik moet even aan het narcolepsie verhaal met het Mexicaanse griep vaccin (Pandemrix) denken. Het cruciale ding hier is toch 'tijd'? De tijd zal het leren... En in die zin zijn jullie (die nu vaccineren) test subjects de komende jaren.Veiligheid van het vaccin? Ondertussen is wel gebleken dat je met het vaccin 99,9% beter uit bent qua klachten dan wanneer je niet bescherm tegen Covid zou zijn toch? Snap ook niet zo goed hoe zij claimen dat de vaccins nog in de experimentele fase zitten. Alle vaccins zijn trial 1,2 en 3 succesvol doorlopen, anders kwamen ze ook niet op de markt. De reden dat het zo snel is gegaan is omdat de hele wereld in nood was en trials versneld (door administratieve zaken, een hoop sponsoren en een hoop vrijwillige proefpersonen) konden worden afgerond.
Alleen is dit een heel ander type vaccin.Short term zijn er vrijwel geen complicaties op het akkefietje met AZ na voor een selecte groep en long term leveren vaccins vrijwel nooit schade door de aard van hoe vaccins werken. Komt snel in je lichaam, hecht zich tot je immuunsysteem en verlaat daarna je lichaam met het afweersysteem op scherp.
Precies. Daar gaat het mij om. Ik vond het eerst echt akelig dat mijn ouders er over zaten te denken zich te laten vaccineren. Dat is inmiddels nu gebeurd en (gelukkig) tot nu toe zonder al te ernstige bijwerkingen. Dat heb ik nu losgelaten. Iedereen doet toch wat hij/zij wil.Via de weg van het zgn. Corona paspoort, gaat er straks toch een dwang scenario ontstaan om toch te laten vaccineren.
Want zonder dat paspoort kan je straks nergens meer naartoe.
Ik vind vaccineren de enige maatregel, die hout snijdt om het virus uit te bannen, maar het moet wel vrijblijvend zijn.
De mondkapjes terreur, dwz deze dingen overal op te moeten doen terwijl het RIVM zelf toegegeven heeft dat deze eerder tegen je werken dan voor je ..
De 1,5 meter, ook al zo'n dwaze maatregel, want iemand die niest schiet het virus wel 8 meter weg...
Het enige is dus....juist.
Dat werkt!
De prachtige pharmaindustrie wil eerst nog meer geld verdienen zoals gewoonlijkCorona is zo erg, dat Europa de patenten op de vaccins niet wilt vrijgeven.
Waarom werkt de wereld niet samen ?
Wat lees ik nu weer....
De hele kwestie van vaccineren wordt toch wel zo langzamerhand een zaak, die naast kolderiek, sterk ruikt naar oplichterij, belangenverstrengeling, vestzak-broekzak flessentrekkerij, vriendjespolitiek en ons kent ons zwarte handel.
Er deugt gewoon geen flikker van.
Net zoals de wel heel doorzichtige handel en wandel door rutte.
Caesar zei 2000 jaren geleden al:
Geef het volk brood en spelen!
Dan kan ik heersen.
Deze formule hanteert rutte nu ook.
Er komen ineens versoepelingen, de terassen mogen open.
Dat leidt de aandacht van het plebs af, zodat hij kan blijven zitten.
Slim gehandeld!
En dan gisteravond weer een een of andere hotemetoot, die beweert dat de besmettingen minder in aantal zullen worden omdat het covid virus " niet zo goed tegen hitte en droogte kan.
Wat een quatsch van de bovenste plank!
Wie even iets verder kijkt, en naar Curaçao en Suriname kijkt, ziet dat daar een heuse ramp zich voltrekt in casu door....covid.
En laten die landen vrij hoge temperaturen hebben!
Niet te geloven dus wat er ons wordt voorgehouden.
Wie laat zich nu nog beduvelen?
Wie heeft er nog enig geloof in deze "goede voorspellingen"?
Ik niet.
De laatste gang van zaken daar in den haag maakten mij aardig kwaad. Waardoor ik de hele politiek mijn rug toe keer.
C'est ca!
Die kun je gewoon downloaden op het darkwebzo ik heb mijn eerste prik gehad pfizer.En druk dat het daar was!Heb ook een paspoort of bewijs
Geen klachten gehad er na of nu Joets?zo ik heb mijn eerste prik gehad pfizer.En druk dat het daar was!Heb ook een paspoort of bewijs
neeGeen klachten gehad er na of nu Joets?
ja een registratiekaart.Heb jij die niet gehad dan?o ik lees het al ja hetzelfde.Bij mij staat regeistratiekaaart coronavaccinatieHeb jij een paspoort gekregen, @ Joetsie?
Wat een verschillen in deze heikele materie!
Ik heb een kaartje meegekregen bij de eerste prik, waarop het soort vaccin vermeld staat, en ook de datum van vaccinatie.
Dit kaartje moet ik as woensdag meenemen, ik ben nu benieuwd, wat ermee gebeuren gaat...
Het zou kunnen dat het toch zo is. Er zijn vaak vele afgeleiden van een woord.Dit is wat ik erg vervelend vind aan dit soort discussies. Zelfs als je bewijs toont dat iets niet zo is, dan nog beweren dat je gelijk hebt.
Waar gaat het over? Over waarheid of over gelijk krijgen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."