Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rivalrie zei: Gevaccineerden zijn gevaarlijker dan men denkt. Niet alleen voor zichzelf maar ook voor anderen. Russische overheid verzoekt gevaccineerden om drie dagen geen seks te hebben Een Russische overheidsambtenaar heeft de bevolking gevraagd om geen seks te hebben in de eerste drie dagen na hun vaccinatie. Dat schrijft de Daily Mail. www.telegraaf.nl Klik om te vergroten... .....er staat letterlijk wederom niet bij dat ze gevaarlijk zijn voor anderen ofwel zichzelf. Er staat dat fysieke inspanning na vaccinatie beter vermeden kan worden."
"Rivalrie zei: En waarom is dat denk je ? Klik om te vergroten... Omdat je koorts kan krijgen???? Omdat het niet zo handig is enorm dronken te worden en fysieke inspanning te doen als je immuunsysteem aangesproken wordt? Daarom staat echt onder de eerste alinea meteen dat het wel gewoon kan als je voorzichtig bent."
"Rivalrie zei: Onzin. We zijn al 1.5 jaar verder. Er had allang personeel opgeleid kunnen worden. De fout zit hem in de adviezen van het OMT en andere overheidsinstanties. Ze hadden simpel weg niet verwacht dat het zo lang zou duren. Klik om te vergroten... Het is echt al heel vaak gezegd maar wederom: gespecialiseerde verpleegkundigen leid je niet binnen die tijd op."
"ricorieks zei: zeg maar voorheen was alles vrij streng in de lockdown. mondkapje op in de winkel,in het ov stopte de tram bus trein op elke halte en deed automatische de deur open ,zodat je niet met je vingers op knopjes hoefden te drukken . nu is er zeg maar een veel besmettelijkere variant .en cijfers gaan hard omhoog .en dan geen kleine regels die helpen om minder snel in contact te komen met het virus.. daar begrijp ik niet zo veel van.. waarom toen wel en nu niet Klik om te vergroten... Denk mede om de harde roep vanuit de samenleving en economie om de samenleving weer open te gooien, de ziekenhuisopnames stonden het ook toe. We deden alles om de zorg te ontzorgen en zwakkeren te beschermen. Nu mensen gevaccineerd zijn is er hopelijk minder kans dat die heel ziek worden. Denk dat als de opnames weer gaan stijgen dat ze de riem ook weer strakker zullen aantrekken."
"Roze Olifant zei: I love 6-APB. Klik om te vergroten... same"
"Ik heb beetje ook bij 6apb, bij xtc nog nooit last, van gehad maar bij come up van 6apb heel misselijk en (bijna) overgeven. Gemberthee en omeprazol helpen bij mij ook niet. Wat uiteindelijk hielp is de tip van @Pollewop hierboven, net voor inname wat droge creamcrackers (2 of 3 ofzo) naar binnen werken."
"Space cadet zei: Thanks Mappie88, ga ik proberen Klik om te vergroten... Wanneer mag je weer 😍?"
"Even dit topic kapen voor een 6apb vraag . Ik wilde zojuist een nieuwe batch bestellen maar waar vendor dit eerst altijd gewoon verkocht als '6apb' staat er nu '6apb-desoxy-mda'. Dit doet me twijfelen of het nog wel helemaal hetzelfde is, m.n. vanwege het mda gedeelte erachter (ben niet bepaald zoekende naar een heftig hallicugeen effect oid ). Bij volledig gebrek aan scheikundige skills bracht mijn Google search ook niets op. Iemand hier die het weet ? @Buu @Neo-Shulginist of @Dirkjan misschien ? Edit: of is dit gewoon de volledige officiële naam en heb ik dat nooit bewust geregistreerd? 😳"
"Dirkjan zei: Hier heb ik nog nooit van gehoord. Klik om te vergroten... Hm klinkt dubieus dan. Thanks anyways!"
"Rivalrie zei: Nee zeker niet. Vooral niet nu blijkt dat gevaccineerde jonge mensen juist zieker lijken te worden. Ivar (23) is twee keer geprikt, toch werd hij flink ziek na een avondje stappen Hij is twee keer geprikt maar werd flink ziek na een avond stappen in het centrum van Haarlem. Ivar Wesselman uit Haarlem Noord had niet verwacht dat het zó makkelijk zou zijn om besmet te raken met corona. m.noordhollandsdagblad.nl Klik om te vergroten... Er staat toch niet dat jonge gevaccineerde mensen nog zieker worden?"