Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tor2510 zei: Nu vraag ik me af wat jullie hiervan denken. Zullen zeer veel mensen (met name jongeren) overschatten hoeveel mg MDMA er in de pillen zit? Zullen ze simpelweg de dealer geloven, die dus overdrijft? Klik om te vergroten... Dat geldt voor alle drugs. Zeker ook 2C-B en LSD bijvoorbeeld. Meesten geloven inderdaad blind wat er gezegd wordt. En de MDMA is mogelijks ook niet gelijkaardig verdeeld per pil zoals je zelf al aangaf in je post, dus ik ga ik het vervolg MDMA zelf afwegen en in capsules steken om die reden."
"ljuv zei: Ik ben deze week ook erg duizelig geweest en dat mijn zicht onscherp wordt naarmate de dag vordert. Sinds gisteren pas weer de oude, maar ik heb dat vaker gehad bij te hoge doseringen of, zoals nu, bij combi gebruik. Klik om te vergroten... Met wat heb je gecombineerd en hoe was je hoeveelheid slaap de laatste tijd voor de duizeligheid begon? Ben benieuwd of er een patroon in te vinden is wat die duizeligheid veroorzaakt."
"tor2510 zei: Zijn niet getest! Veel vrienden gebruiken deze regelmatig dus op goed vertrouwen gebruikt. Zegt het iets over de inhoud van de pil als ik er op een avond 3.5 op kan (en het ook leuk heb)? Is 200+ mg dan bijvoorbeeld al uitgesloten omdat dat echt teveel zou zijn? (22 jaar, 85 kg). Thanks voor jullie reacties! Klik om te vergroten... Ik denk dat wij hier niet op mogen antwoorden wegens de forumregels."
"Coke Spook zei: Als je al vaker xtc hebt genomen, weet je wat het met je doet en zou ik gewoon de hele pil nemen. Als je een xtc pil door 2en doet ,weet je niet hoeveel mg mdma (werkzamestof) er in het ene deel zit en het andere deel. Dit is wat veel mensen denken, omdat het met medicatie meestal wel zo is. Jouw xtc pil wordt niet gemaakt bij Pfizer of Teva Pharmaceuticals 😉 lol Klik om te vergroten... Dat is toch heel gevaarlijke raad? Wat als er 320 mg in die pillen zit?"
"Mindless zei: Nou ik moet ook wel zeggen, na 5 uren wordt de euforie wel wat minder en komt voor mij de fase waar mijn kaak spanning vervelend aanwezig is. Het is niet dat ik 6-8 uren lang dezelfde euforie heb. Maar vergeleken bij MDMA is en vooral voelt het veel langer. Klik om te vergroten... Wel, bij mij is ieder kunstmatig gevoel van blijheid al weg na 5 uur, dus bij jou zou ik dan wel zeggen dat het inderdaad langer duurt. Mindless zei: Tegenwoordig heb ik soms maar 3 uurtjes euforie op MDMA en die vliegen voorbij. Klik om te vergroten... Ik heb het vermoeden van hetzelfde, al kan ik dat niet met zekerheid zeggen omdat ik altijd bijneem. Ik zou eens niet moeten bijnemen om te testen maar wil ik dat wel is de vraag? Het is al zo zelfdzaam om MDMA te nemen, dat het zonde voelt van de opportuniteit gewoon voor dit "wetenschappelijk experiment", hoe interessant ook StraffeNeel zei: M'n vrouw is een stuk minder aantrekkelijk als ik aan het trippen ben haha Klik om te vergroten... Herkenbaar"
"Ik heb geen idee wat waarop test, maar ik kan wel waarschuwen om alles wat je gebruikt eerst te laten testen, voor het geval ze er iets in mixen die WEL ontdekt wordt door hun tests. Zou je niet kunnen kaalscheren paar weken voor je naar de test moet?"
"Urban123 zei: Ik heb blauwe La Casa del Papel pil die mijn neef zelf al getest heeft. Hij geeft aan dat de gewoon goed zijn (eigen gebruik). Klik om te vergroten... Dat is helemaal geen garantie, sommige mensen kunnen beter tegen te hoge doseringen waar anderen al snel angstig worden. Anderen hebben dan weer tolerantie door teveel gebruik. Met deze informatie kan niemand je een sluitend antwoord geven, labo test is de ENIGE manier zoals hierboven gezegd."
"Ik heb laatste keer ook een nagloed gehad die 3 dagen duurde en de crash kwam dus ook pas dagen later. Heb het zelf nog maar 2 keer gebruikt in totaal, dus van enig patroon kan ik niet spreken, de eerste keer had ik dat namelijk niet behalve op een normalere manier terugkijken naar een mooie ervaring (had toen ook minder genomen). Theorie: zou dit misschien een teken zijn van bipolaire gevoeligheid? In welke minieme vorm dan ook. Of iets gelijkaardig. Mijn zelfvertrouwen was in de nagloed ook stuk hoger, dus misschien een lichte manie die getriggerd werd? Al zorgt geluk natuurlijk standaard voor groter zelfvertrouwen, dus misschien trek ik hier te snel een vergelijking, maar het blijft wel bizar natuurlijk dat se uberhaupt zo een nagloed hebben dagen lang. En mijn zelfvertrouwen was niet zomaar beetje hoger maar heel wat, meer dan in normale niet-drug-gerelateerde gelukzalige momenten."
"geflipt zei: Vraag: bén je bipolair of dénk je het gewoon? Ik bén het namelijk, maar wat ik voel is in de verste verten niet te vergelijken met een manie. Misschien een beetje hypomaan (lichtere vorm van manisch zijn), dat kan. Maar het gaat hier niet over exuberant gedrag, maar gewoon om een gelukzalig gevoel... Dat heeft weinig te maken met manisch zijn. Doch, als je vindt dat je geluksgevoel inderdaad veel hoger ligt dan normaal, laat je dan even nakijken. Het is wetenschappelijk bewezen dat stimulanten een manie kunnen uitlokken... Klik om te vergroten... Ik heb geen diagnose gehad, maar ik heb vorige maand wel een rare opwelling gehad die wat mij betreft erg lijkt op een manie. Maar ik had mezelf wel perfect in de hand (fysiek dan toch. Mentaal kon ik niet stoppen met nadenken met bijhorend slaapprobleem). Het moet blijkbaar meer gebeuren tegen dat je van de bipolaire diagnose kunt uitgaan. Maar ik denk niet dat je jezelf daarop "kunt nakijken"? Het gebeurt gewoon waardoor je al dan niet de diagnose krijgt. Ik moet wel erbij zeggen dat er de laatste tijd wat dingen spelen in mijn leven waardoor ik stress (chronische hyperventilatie) kreeg, dus dat was waarschijnlijk een tegenreactie van mijn lichaam daarop. Het heeft me wel aan het denken gezet, en die 3 dagen "nagloed" die ik had bij mijn laatste keer XTC een half jaar geleden kan ik interpreteren als een voorbode, maar zeker ben ik daar niet van wegens te weinig medische kennis. Nu ik hoor dat jij bipolair bent, is het misschien iets om in het achterhoofd te houden voor ons allebei. Misschien kan ik beter geen XTC meer nemen (en in het verlengde helaas ook psychedelica) Mindless zei: Het is met name serotonine. En in mindere mate dus dopamine en ook noradrenaline. Klik om te vergroten... En oxycotine niet te vergeten, ook een belangrijke voor de ervaring heb ik het vermoeden. Volgens mij komt al dat knuffelige tijdens een groepje die aan de xtc zit van deze. Het is een stresshormoon die zorgt voor connecteren met andere mensen (omdat zo je stress verlicht wordt als je goeie connecties opbouwt met je medemens)"
"Ik zou 4u voor het einde van de eindshow nemen. Niet 4u voor het begint."