#1
Meteen weg flikkeren is beter dan toch? Of ga jij je nog bedenken dan?Ik heb mijn oproep binnen en die gaat mooi de kast in.
Meteen weg flikkeren is beter dan toch? Of ga jij je nog bedenken dan?Ik heb mijn oproep binnen en die gaat mooi de kast in.
Zou eigenlijk niet moeten, dat we nu opeens verplicht moeten vaccineren voor elke variant, want biologisch onderbouwd blijft de kerncel het zelfde. Dus zou jouw vaccin volgens de overheid ook moeten bijdragen aan eventuele lichte mutaties.Mocht het zo ver komen dat het weer helemaal “mis” gaat zijn we allemaal (hoop ik) wijzer geworden en gaan we er anders mee om.
Ik heb totaal geen spijt dat ik mij laat vaccineren nu, heb die beslissing weloverwogen genomen maar elk jaar? No way José!
Nee, bedoel ook gewoon weg. Ik ga me zeker niet bedenkenMeteen weg flikkeren is beter dan toch? Of ga jij je nog bedenken dan?
Tot nu toe zeggen ze ook dat deze vaccins voor alle varianten helpen.Zou eigenlijk niet moeten, dat we nu opeens verplicht moeten vaccineren voor elke variant, want biologisch onderbouwd blijft de kerncel het zelfde. Dus zou jouw vaccin volgens de overheid ook moeten bijdragen aan eventuele lichte mutaties.
Goed zo! Als je achter de beslissing staat, welke ook, volhouden!Nee, bedoel ook gewoon weg. Ik ga me zeker niet bedenken
Helemaal mee eens!Goed zo! Als je achter de beslissing staat, welke ook, volhouden!
90% van de klanten die ik had wilde geen vaccin en waren daar écht van overtuigd. Nu willen ze toch op vakantie en heeft denk ik maar 10% er voor gekozen het niet te doen. Ben ook wel een beetje teleurgesteld in de ruggengraat van mensen.Zitten we nu onderhand niet bijna op die 70% vaccinatiegraad? Kan het niet precies terugvinden. Wel dat er 12,4 miljoen(!!!) vaccinaties zijn toegediend, waarvan 4 miljoen tweede vaccinaties. Maar de vaccinatiegraad gaat om "volledig gevaccineerden" toch? En met Janssen hoef je maar 1 prik daarvoor, dus de vaccinatiegraad in percentage uitgedrukt is mij nu onduidelijk.
Hopelijk kan het gedram dan straks ophouden en worden niet-gevaccineerden ook nog als volwaardige mensen gezien.
Veel succes. Ik zou het niet doen ...Morgen krijg ik Janssen en ik ben jonger dan 30! Hopelijk ga ik dood
OT: go vaccinaties, goed voor je afweer![]()
Ik heb een hartritmestoornis, en ze raden hartpatiënten in veel gevallen juist aan te vaccineren. Waarom is me een raadsel, ik vind het niks.Nu blijkt dat jonge mensen ook ontstekingen aan het hart kunnen krijgen van de vaccins.
Ik heb ook geen problemen met het testen van de meest nieuwe RCs die net uit zijn en waar letterlijk nog geen enkele geschiedenis van gebruik door mensen bij bekend is. Waarom zou ik me zorgen maken om een vaccin dat door en door getest is en dat veilig gebleken is?Veel succes. Ik zou het niet doen ...
Schade na vaccinatie blijkt bij jonge mensen het grootst te zijn. Nu blijkt dat jonge mensen ook ontstekingen aan het hart kunnen krijgen van de vaccins.
Bekijk bijlage 25166Bekijk bijlage 25167Bekijk bijlage 25168Bekijk bijlage 25169
Ik heb een hartritmestoornis, en ze raden hartpatiënten in veel gevallen juist aan te vaccineren. Waarom is me een raadsel, ik vind het niks.
Omdat als je als hartpatiënt corona krijgt het afgelopen kan zijn. Een ontsteking aan een hartspier of zakje is vele malen minder gevaarlijk.Ik heb een hartritmestoornis, en ze raden hartpatiënten in veel gevallen juist aan te vaccineren. Waarom is me een raadsel, ik vind het niks.
Er gaan op dit moment meer mensen dood aan het vaccin dan aan corona. Statistisch gezien klopt het dus nietWaarschijnlijk omdat de kans dat je corona overleeft niet zo groot is, en het vaccin wel.
Dat komt dus omdat het vaccin werkt.Er gaan op dit moment meer mensen dood aan het vaccin dan aan corona. Statistisch gezien klopt het dus niet![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."