Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gemberthee zei: Ik weet eigenlijk niet wat anderen (muv kinderen) hebben aan mijn rijke belevingswereld, maar voor mij is het idd wel leuk ja . Klik om te vergroten... Hahaha... fijn dat je er zelf van geniet! Ik vermoed dat er wel meer mensen in jouw omgeving zijn die jouw rijke belevingswereld kunnen waarderen als je ze meeneemt daarin. Gemberthee zei: 🤣 hahaha hoe werkt dat dan? Leek je kamer ineens zo klein ofzo? Klik om te vergroten... Nee de kamer was niet extra klein ofzo... maar ik vond mijn trui echt waanzinnig groot. Zo groot dat ik verbaasd was dat hij uberhaupt in mijn kamer paste. En ik had destijds best een ruime studentenkamer Gemberthee zei: Serieus? Wist ik echt niet joh. Vermelden ze ook niet even op de standaard informatie sites ofzo...! Klik om te vergroten... Als ze ooit een bijsluiter voor LSD maken mogen ze daarin "Risico op een geile bui" wel in opnemen ja Gemberthee zei: Nee hij ging zeker geen grenzen over. Maar ik moest hem wel begrenzen, terwijl ik in de tussentijd dacht: meer! Meer!! (Streling bedoel ik dan he.) Ik vond het ook echt bizar om de tedere aanraking niet alleen te voelen, maar ook te zien met gesloten ogen, als een schouwspel aan intense kleurschakeringen. Klik om te vergroten... Ja dat is nou net zo interessant aan alle ervaringen op LSD. Alles voelt meer verbonden en alles loopt meer in elkaar over. Dat kan dus zowel met visuele aspecten en audio die elkaar beinvloeden maar dat kan dus ook met sex of intimiteit. Gemberthee zei: Blijkbaar durf ik de "relatieve openheid" in onze relatie nog niet écht uit te dragen, uit angst om afgewezen te worden door mijn omgeving. Geen idee of het nog uitmaakt dat ik een vrouw ben, maar idd raar taboe... lijkt net of vreemdgaan meer geaccepteerd wordt in die zin. Klik om te vergroten... Dat begrijp ik wel. Er is in de samenleving een enorm taboe op seksuele vrijheid. Dat taboe geldt nog eens extra sterk voor vrouwen. Uit onderzoek blijkt dat vrouwen net zo'n hoge sexdrive hebben als mannen. Vrouwelijke seksualiteit wordt alleen al eeuwen lang onderdrukt. Hierdoor rust er een groter taboe op en komen vrouwen er minder voor uit. Overigens is er niemand die jou oplegt om jullie "relatieve openheid" uit te dragen toch? Dat kun je ook lekker tussen jou en je vriend laten. Als je verwacht dat mensen daar niet open-minded genoeg voor zijn waarom zou je ze dan deelgenoot maken van jullie keuze? Mindless zei: Hoop niet dat je dit verkeerd opvat. Jullie hebben immers andere opvattingen hierover. Ergens bewonder ik het ook wel dat iemand dat kan, maar zelf heb ik er echt moeite mee. Ik merk wel dat mensen hier op DF eerder wat "los" zijn op dat gebied, dan de mensen die ik IRL ken en er precies zo over denken als ik. Klik om te vergroten... Er is toch niets mee dat dat voor jou anders voelt. Volgens mij zijn er heel veel mensen die gelukkiger zijn met een monogame relatie. Dat is volgens mij helemaal prima. Wat ik zo jammer vind is dat er zo'n taboe heerst op mensen die niet dat monogame stramien willen volgen. Als ook blijkt uit de angst voor afwijzing die Gemberthee ervaren heeft tijdens haar trip. Dat er op DF wat meer mensen zijn die er wat "losser" instaan verbaasd me niet. Ik denk dat het vrij evident is dat mensen van nature niet monogaam zijn. Monogamie is volgens mij primair een maatschappelijk construct. Op DF lopen nu eenmaal meer mensen rond die de "normale' maatschappelijke normen aan hun laars lappen en een eigen pad kiezen. Als je te conformistisch bent richting maatschappij zou je waarschijnlijk al niet trippen/drugs gebruiken toch?"
"Hoi @abcgigi , Welkom op het forum! Leuke binnenkomer zo'n dmt tripreport. Het klinkt alsof je een bijzonder mooie, liefdevolle en vredige kennismaking met DMT hebt gehad. Dat is wel echt heel fijn! Zelf vond ik het de eerste keer best angstaanjagend. Ik heb verdeeld over twee sessies een paar keer DMT gerookt. Van de eerste dag en van de belangrijkste trip van de tweede keer heb ik tripreports geschreven voor het geval je het interessant vind om te lezen: Tripreport v/d Maand - DMT - "jij=weg" | DrugsForum DMT - opnieuw op verkenning | DrugsForum Ik herken wel een aantal dingen die je noemt zoals die opvallende 360 graden visuele waarneming en de bijzondere kleuren. abcgigi zei: - (Vragen) Waar was ik? Was ik in de hemel? Wat werd er bedoeld met mijn tijd? Waarom ging het gelach weg en de heuvel verder weg? Heb ik een breakthrough gehad? Dit zijn enkele vragen die nu nog door mijn hoofd spoken.. Klik om te vergroten... Tjsa dmt zet je wel aan het denken he?! Ik denk niet dat ik antwoord kan geven op je vragen. Die zijn wel echt specifiek voor jouw ervaring en jouw persoonlijkheid. Ik vind de definitie van een Breakthrough maar een lastige. Ik denk dat als je besef van je eigen ego (je persoonlijkheid en het idee dat je uberhaupt een mens bent) volledig wegvalt en je het gevoel hebt in een andere dimensie te zijn... dat dat wel ongeveer doorgaat voor een Breakthrough. In hoeverre dat bij jou het geval is kun je alleen zelf beoordelen. 20mg is voor veel mensen te weinig daarvoor maar bij een perfecte opname wellicht mogelijk. Ik ben al benieuwd naar eventuele vervolg ervaringen! Ben wel weer gemotiveerd om ook weer eens een reis te gaan maken. Is alweer lang geleden... abcgigi zei: Daar stonden hij dan; op een zondagmiddag met een schort, mondkapje en een veiligheidsbril. Hij kon zo in de serie Breaking Bad de rol als Walter White zijn broer spelen 👨🔬. Klik om te vergroten..."
"Jay... @Mindless aan de DMT! Kon niet missen dat je deze leuk/interessant zou vinden toch?!"
"Hoi @Trippi , Wat een mooi tripreport zeg! Ik heb het in 1 ruk uitgelezen. Super dat jullie samen zo'n fijne kennismaking met LSD hebben gehad. Ik vond het trouwens wel opvallend dat jullie, zonder al teveel tripervaring, zo makkelijk naar buiten gingen. Zelf ben ik daar tijdens de piek van een trip vaak wat terughoudenderd in. De 'buitenwereld' vol met nuchtere mensen kan best bedreigend overkomen als je zo kwetsbaar bent tijdens een trip. Trippi zei: We vermoeden dat het een geheim genootschap is en verbazen ons over de manier waarop die ene man in het hoge gras verdween. Het leek alsof hij boos naar ons keek terwijl het gras hem opslokte en we kunnen ook niet ontdekken waar hij heen is gegaan. Het geeft ons ook een licht ongemakkelijk gevoel, alsof we ze betrapt hebben. Of misschien alsof wij betrapt zijn? Klik om te vergroten... Dit soort situaties kunnen bijvoorbeeld vrij gemakkelijk vervelend worden in je eigen trip-gedachten en angstige momentjes veroorzaken. Juist als je angstig bent is het fijn als je niet ver van huis bent. Gelukkig is het bij jullie allemaal goed gekomen. Trippi zei: Mijn vriend heeft een plantje gepakt en we liggen er samen naar te kijken. De blaadjes hebben mooie patroontjes die bewegen. Het is magisch om te zien. Mijn vriend vindt de plant erg mooi en streelt de blaadjes alsof hij de plant liefkoost. Ik word er haast jaloers van, wat een rare ervaring! Klik om te vergroten... Hahahaha zo heerlijk herkenbaar! Dit is toch precies waar trippen over gaat?! Als ik ooit nog eens aan onervaren mensen moet uitleggen wat trippen is ga ik deze zin gebruiken! Trippi zei: zo lekker als snoepjes die je als kind krijgt. Klik om te vergroten... Hier sla je alweer de spijker op de kop! Mooie zin. Ik heb tijdens een trip sowieso vaak het idee dat ik de wereld weer als 'nieuw' zie. Dat maakt het ook zo leuk. Je kunt weer op ontdekkingstocht door je eigen huis, je eigen geest en je eigen playlists. Alles voelt levedig, nieuw en vol met magie! Trippi zei: Al met al was dit echt weer een leuke ervaring! Ik was altijd wat huiverig voor LSD omdat ik dacht dat het mentaal zwaar zou voelen maar dit viel heel erg mee. Ik vond het ook fijn dat het zo euforisch was. Uiteraard niet te vergelijken met MDMA en afgeleiden, maar de euforie gecombineerd met de sprookjesachtige wereld is heerlijk. Klik om te vergroten... Grappig dat lsd nog steeds zo'n slechte naam heeft. Dat komt echt door de heksenjacht na de flower-power periode. Ik vind lsd vaak 'makkelijker' dan psilocybine. Het is inderdaad geen MDMA maar brengt vaak wel een eigen stukje euforie. Trippi zei: Ik reageer best sterk op MDMA en ik vertrouw mijn inschatting van "een vingertje" niet als ik al enkele uren op LSD trip 😅 Voor mijn vriend zijn harddrugs sowieso onbekend terrein dus misschien dat we het eerst eens gezellig maken met alleen MDMA. Heb je wel eens een andere flip met 1P-LSD gedaan? Klik om te vergroten... Een candyflip kan echt leuk zijn maar als je vriend nog geen ervaring heeft met MDMA zou ik eerst een keertje samen mdma nemen in plaats van meteen voor de candyflip te gaan. Anyways... bedankt voor het delen van je report. Ik heb er echt van genoten!"
"Beste forumleden, Ik ga jullie meenemen naar het jaar 1997. Een tijdperk waarin ik de wereld begon te ontdekken als 19 jarige student van de Katholieke Universiteit Nijmegen. 1997 was tevens het jaar waarin mijn blijvende interesse in psychedelica is opgewekt. Voorbereiding Als 18 jarige had ik wat ervaring opgedaan met weed en hash. Ik vond het effect van blowen prettig maar wat toch met name geinteresseerd in de geest verruimende kwaliteiten van het blowen. Mijn interesse in LSD en Paddo's was a snel gewekt. Omdat het internet nog niet bestond (voor mij althans) en ik me desondanks goed wilde voorbereiden heb ik folders over psychedelica besteld bij de overheid. Deze werden netjes geleverd. Ik heb ze met interesse gelezen en besproken met mijn ouders. Lang leve het Nederlandse systeem! Het plan was om samen met twee goede vrienden bij mijn ouders thuis een halve portie paddo's te consumeren. Zo gezegd zo gedaan. De 1,5 gram gedroogde mexicaanse paddestoeltjes waren behoorlijk smerig maar toch snel verorberd. De effecten waren interessant maar bovenal mild. Een soort van "alternatief voor blowen" was onze conclusie. We hadden geen idee hoever deze conclusie van de waarheid af stond. De trip Vol goede moed plande we onze volgende paddo-sessie in. Dit keer zouden we gebruik maken van de studentenkamer van R. in Nijmegen en zouden we onze portie iets groter maken. Namelijk een "normale" 3 grams portie mexicaanse paddestoeltjes. We meenden goed voorbereid te zijn en hadden zin in een "iets sterkere" ervaring.... "little did we know!" 20 jaar na dato en ik herinner me de setting nog goed. Dat kleine studentenkamertje, de broeierige hitte van de zomer in 1997 en mijn twee beste maten. J en R zaten op stoelen, ik op het bed. R ging enigzins onhandig verder met zijn pogingen om te leren jongeleren. De bal lag vaak op de grond... We aten onze smerige hapje en wachtte op het intreden van het effect. Prettige lancering We hoefde niet lang te wachten. Patronen op de vloer begonnen te bewegen als kleine wormpjes. De muren van het kamertje begonnen zachtjes te bewegen... ze waren volgens ons gewoon aan het ademhalen. Wat een leuk effect zeg! Ik weet niet meer wat het initieerde maar op gegeven moment lagen we allemaal in een stuip van het lachen. Nog nooit eerder heb ik zo gelachen... De wereld was "gematerialiseerde humor" geworden. Onnavolgbaar! Met drank of weed kun je zaken grappiger vinden en dingen vanuit een humoristisch perspectief zien. Dit ging hieraan voorbij. De wereld was humor geworden. We rolden letterlijk over de grond van het lachen! Waanzin Het exacte tijdstip weet ik niet meer en naar de oorzaak kan ik slechts raden... maar plotseling begon ik angstig te worden voor de vaart waarin de trip invloed begon te krijgen op mijn geest. Mijn twee vrienden waren minder hard aan het trippen en maakte zich zorgen over mijn gemoedstoestand. Zorgen die ik feilloos aanvoelde in mijn "open" en "kwetsbare" toestand. Ik kwam terecht in een neerwaartse spiraal. Juist voor dit soort situaties hadden we suikerhoudende chocolaatjes gekocht... "Brosjes" genaamd. Mijn vrienden gaven me deze chololaatjes als redmiddel. Maar zo makkelijk was het helaas niet. Ik was vergeten hoe ik moest eten! Ik wist nog dat eten betekende dat je voedsel met je handen naar je mond moest brengen. Hierbij vergat ik echter het onderdeel "mond open doen". Het resultaat? Een bek vol chocolade en nog verder toegenomen paniek! Ik was gek geworden. Ik wist het zeker. En erger nog... ik zou nooit meer normaal worden! De rest van mijn leven zou bestaan uit verplichte opnames in psychiatrische ziekenhuizen. Wat zouden mijn lieve ouders hiervan zeggen? Wat had ik ze aangedaan?! De paniek was compleet! Ik kan jullie nu, 20 jaar na dato, vertellen dat dit het angstigste moment uit mijn hele leven is geweest! Onbeschrijfelijk. De ommekeer Een ander liedje begon te spelen. Niet meer de mooie maar depressieve rock die we op hadden staan maar iets vrolijks en luchtigs. Ik keek mijn vrienden aan die opeens ook helemaal ondergedompeld waren in de trip. En ze zeiden "Hey Eik je bent er weer!". Dat ene zinnetje... "je bent er weer"... Ik krijg nu nog rillingen als ik er aan denk. Ik was gered! Ze waren niet langer bezorgd over me... ze waren bij me. Samen in deze bizarre ervaring.Mijn beproeving was voorbij! Ik was door de barriere van nuchter naar trippen gebroken. En de "andere kant" was prachtig! Acceptatie Wat een intens genot om van complete paniek over te gaan tot het ervaren van acceptatie en geluk. Alles was mooi en alles was prima. R zat nog op zijn stoel te jongeleren... opvallend detail: de balletjes vielen niet meer op de grond maar bleven netjes in de lucht... Met mijn ogen dicht kon ik door lichttunnels vliegen en op bezoek gaan in de geest van mijn vrienden. Tijd en ruimte werden steeds minder relevant en alles was gewoon goed zoals het was. Ik heb nog een halfslachtige poging gedaan om mijn portemonaie op te eten. Om de simpele reden dat ik er van overtuigd was dat het niet uitmaakte of dit object "binnen"of "buiten" mij bestond... Ik faalde in mijn opzet Samensmelting We beschreven elkaar de mooiste zaken. Als ik fluoriserende pharao's op het plafond zag dan zagen de anderen dat ook! We stelden ons voor dat we een aap waren of een berg. We konden vliegen en tijdreizen... We waren alles op de wereld... Niet alleen de objecten. We waren ook haat, liefde, en zelfs het simpele woordje "het"... Ongemerkt was het woordje "ik" uit het vocabulaire verdwenen. Het had plaats gemaakt voor "wij". Maar "wij" was al snel niet meer beperkt tot drie 19 jarige jongenslichamen. "Wij" was veel meer dan dat alles. "Wij" was alles! Ons taalvermogen verdween en we gebruikten oerkreten,"gruhhh" en "alwaikar". We begrepen elkaar volledig. "Alles is 1" Lang nadat het ik verdwenen was en het "Wij" uitgebreid was tot het oneindige kwamen we aan bij "alles". We waren onderdeel geworden van een bol met energie. Alles wat bestaat in het universum was opgenomen in deze energiebol. Tijd en ruimte waren irrelevant geworden. Alles was irrelevant geworden. En wat was dat waanzinnig mooi en fijn! Alles was zoals het moest zijn. De slechte dingen waren slecht omdat er zonder slechte zaken ook niets goed kan zijn. De "dood" was slechts een overgang, een transformatie van energie maar zeker niet het eindstation of iets om angstig voor te zijn... Het universum was prachtig! Simpelweg "zijn" was genoeg om me te laten trillen van geluk. Ik heb later het comfort van MDMA mogen ervaren. En hoe prettig een mdma rush ook is... het komt voor mij niet eens in de buurt van dit absolute gevoel van harmonie! Afloop Toen de trip begon uit te werken hebben we nog uren nagepraat over wat we beleefd hadden. We schatten in dat mijn paniekaanval ongeveer 30 minuten geduurd moest hebben en hadden achteraf een mooie anekdote over een batterij die ik wellicht later nog vertel. Ik heb een slecht geheugen en toch staat deze herinnering 20 jaar na dato in mijn geheugen gegrift. Ik ben sindsdien verliefd geworden en ben getrouwd met het leukste meisje van de wereld. Ik heb de geboorte van mijn kinderen mee mogen maken... en ondanks dit alles kan deze ervaring zich daaraan meten. Deze ervaring heeft mijn kijk op het leven permanent gewijzigd. Ik had het idee jaren ouder te zijn toen ik uit de trip kwam. Ik was, en ben nog steeds, minder bang voor de dood en geniet bewuster van de schoonheid van het bestaan. P.S. Tot op de dag van vandaag kan R. jongeleren met meerdere ballen Ik hoop dat jullie hebben genoten van dit verhaal uit de oude doos. Het werd een keer tijd dat ik dit opschreef. Hopelijk kunnen mensen die overwegen met psychedelica te experimenteren hier hun voordeel mee doen en zo niet dan hoop ik dat er iemand is die het wat leesplezier heeft gegeven... Eik,"
"Beetje late reactie van me… maar leuk report hoor @Pompi ! Geeft echt goed aan wat je kunt leren van psychedelica… ben benieuwd naar je “bostrip”…"
"Hoi @Bunni020 , wat naar om te horen dat je zo’n ongelofelijk duistere trip hebt gehad zeg! Suïcidale gedachten kunnen inderdaad opkomen tijdens een trip maar dat is gelukkig vrij zeldzaam. Je geeft aan dat je de dag zelf goed in je vel zat dus daar zal het niet aan hebben gelegen. Maar dan blijven er nog heel veel andere mogelijke oorzaken over. Misschien zit je langdurig wat minder goed in je vel, misschien was je omgeving of de muziek niet helemaal comfortabel en veilig. Bovendien is 340ug (als je daadwerkelijk zoveel hebt binnengekregen) echt een enorm hoge dosis! Dat zou bij veel mensen behoorlijk verkeerd kunnen vallen… hopelijk kun je jouw ervaring een plekje geven. Veel mensen geven na een tijdje aan juist van hun moeilijke duistere trips veel te hebben geleerd. veel sterkte in ieder geval. Ben benieuwd naar je uitgebreidere report!"
"Het is vrij ongebruikelijk om zo heftig te reageren op 2-cb maar ik heb hier wel al eerder gehoord. Helemaal als je nog geen ervaring hebt met andere psychedelica zoals lsd of truffels kan het inderdaad wel even schrikken zijn. Als je het nog eens wilt proberen kun je inderdaad een lagere dosis nemen."
"Casaan zei: Gefeliciteerd @Gemberthee met de waardering voor Terugtrekken als een gewond dier! Klik om te vergroten... Ja gefeliciteerd @Gemberthee ! Dat was echt een prachtig report! Kan niet wachten om meer van je te lezen… (oei ben ik nu aan het aanzetten tot meer drugsgebruik 😅)"
"Hoi @Gemberthee Ik was nog niet toegekomen aan reageren... maar ben het helemaal met @Zinnentuimel eens: Zinnentuimel zei: Prachtig report! Heel mooi beschreven Klik om te vergroten... Gemberthee zei: Ik zwom achter een eend aan die gigantisch mooi gekleurd was. De eend was in contact met een andere eend ergens verderop die we niet zagen. Ik vond het leuk om me voort te bewegen in de zwemsporen van de eend, maar ik zag na een tijdje zijn/haar achterdocht, waarop ik het beest respectvol de ruimte gaf en weer terug zwom naar het huisje. Klik om te vergroten... Wat een heerlijk stukje dit. Kan het me helemaal voorstellen. En dan te bedenken dat veel mensen LSD als gevaarlijk en slecht zien. Sommige mensen vinden het zelfs "duivels". En dat terwijl je tijdens je trip zelfs respect toont voor deze eend. Ik denk dat de maatschappij iets van dit respect zou kunnen leren. De manier waarop wij omgaan met dieren is namelijk niet altijd even respectvol... Gemberthee zei: Mijn tripmaat kon verrassend scherp zijn en logische dingen zeggen wat mij helemaal omver blies. Het was eigenlijk jammer dat ik daar zelf onzeker van werd. Klik om te vergroten... Gemberthee zei: en voelde ik me een beetje dom. Klik om te vergroten... Interessant dat je dit zo ervaren hebt. Ik ken jou natuurlijk helemaal niet. Maar als je zo'n mooi en gevoelig tripreport kan schrijven kan ik moeilijk voorstellen dat je dom bent. Lijkt mij alsof je een rijke beleving en een gevoelige persoonlijkheid hebt. Volgens mij heb je dan veel te bieden aan de mensen om je heen en zou je niet zo onzeker hoeven zijn Gemberthee zei: Mijn tripmaat wilde weten of hij onderin het stapelbed zou passen en was volkomen verbaasd om de hoeveelheid ruimte die er nog overbleef. Ik ging ernaast liggen en we ontdekten hoe dit perfect paste. Klik om te vergroten... Zo herkenbaar! Ik heb me ooit op paddo's verbaasd over het feit dat mijn trui in mijn kamer paste... Gemberthee zei: De hot tub was overweldigend en zinnenstrelend. De bubbels, de warmte. Mijn tripmaat besloot aan mijn haren te plukken. Bij elke streling van een pluk zag hij mijn haar verkleuren in dan weer paars en dan weer groen of blauw. Ik had mijn ogen dicht en genoot van deze aanraking. Zijn vingers gleden fluweelzacht over mijn gezicht, oor, hals en schouder. Ik had mijn ogen dicht en bij elke nieuwe aanraking ontsprong er een nieuwe heldere kleur. Mijn ogen hield ik gesloten, omdat zich daar een rijkelijk leven afspeelde. Ik zag krachtige wulpse vrouwen, overvloedig met melk gevulde ronde borsten en dikke baby's. Er was een waterval aan oneindige vruchtbaarheid en erotiek. Klik om te vergroten... In een hot tub zitten en gestreeld worden tijdens je LSD trip.... kan het leven nog mooier worden?! Gemberthee zei: Dat gezegd hebbende heb ik in de hot tub een zwakke poging gedaan om aan zijn sensuele verlangens te ontsnappen. Maar ik was gevoelig voor zijn intense ademhaling en het verrukkelijke strelen. Al snel ging het over op knuffelen, kussen en vozen. Klik om te vergroten... Op zich niet zo gek dat er sensuele verlangens kunnen ontstaan tijdens een lsd trip. Waren jullie er op dat moment beide gelukkig mee of had je het idee dat hij over jouw grenzen ging? Gemberthee zei: Dat voelde zo waanzinnig dat ik me afvroeg hoe een orgasme zou zijn tijdens een Acid trip. Klik om te vergroten... zegt genoeg denk ik.... Gemberthee zei: Anyway, later in de trip zag ik heel levendig de afkeurende walgende blikken van mijn schoonmoeder, schoonvader en schoonzusje, mijn vader, moeder en mijn vriend voor me. Ik baalde gewoon heel erg van mijn eigen zwakte, ondanks dat mijn vriend en ik heel goed begrijpen dat we ook maar gewone mensen zijn van vlees en bloed met hormonen die op een doodnormale manier hun functie vervullen. Oftewel: it's okey when something happens. Klik om te vergroten... Jeetje wat een hoop negativiteit omtrent die intimiteit zeg. Kan me voorstellen dat het je overviel overigens... en het is inderdaad een taboe onderwerp in onze samenleving. Toch snap ik niet zo goed wat al die anderen er mee te maken hebben. Het gaat er volgens mij om wat jij en je vriend er van vinden. Als jij het prettig vond en je vriend er okay mee is, dan zou het toch geen probleem moeten zijn of wel? Gemberthee zei: Blijft dat voldane, ontspannen, rustige gevoel na de trip eigenlijk? Want hij zit er nog steeds. Klik om te vergroten... Die blijft bij mij ook vaak wel een aantal dagen (soms meer dan een week) hangen na een mooie liefdevolle trip. Anyways... nogmaals dank voor het delen van dit mooie report. Ik heb er echt van genoten!"