#1
Natuurlijk! Mensen zijn helemaal niet bezig met elkaar, daarom verbaast het me zo dat ineens iedereen het 'doet voor de zwakkeren/ouderen'.
Die zwakkeren/ouderen die al jaren in hun eigen poepluier eenzaam weg zitten te pieteren? Wie heeft ooit iets om ze gegeven?
Mensen doen het om het personeel in te zorg te 'ontzorgen'. Sinds wanneer geeft iemand iets om zorgpersoneel??
En degenen die wél iets om anderen geven en zich rot werken in de zorg, zijn straks de egoïsten/moordenaars als ze geen vaccin nemen.
We doen het voor elkaar en met elkaar? Nee, mensen denken voornamelijk aan zichzelf en willen hun eigen leven terug. Feesten!!
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Het was dan ook meer een retorische vraag van me.
Mensen doen het niet voor anderen, iedereen wil gewoon zijn vrijheden terug. En terecht... Maar dat gaat juist niet gebeuren door toe te geven aan de test/vaccinatie samenleving. Integendeel.
