Dank,
Maar denk je niet dat het onderscheid maken in wel of niet gevaccineerden van tijdelijke aard is? Ik bedoel het is voor iedereen beter als winkels, horeca, musea etc weer open kunnen voor een deel. Ik denk niet dat dat vanuit medisch oogpunt aangedragen wordt. Sowieso gaan ze dat niet doen denk ik voordat die 60% daadwerkelijk behaald is, maar dat is speculatie. Ook is op die manier de overload aan patiënten in de ziekenhuis weg en krijgt de reguliere zorg de kans om schade in te halen en te beperken waar dat inmiddels hard nodig is.
Ik begrijp de beladenheid van zo'n beslissing volkomen en durf zelfs wel te zeggen dat ik het ook een beperking vind van, maar het langzaam weer opstarten van de economie is ook erg nodig. Dat valt dan wel een beetje onder 'het grotere goed' waar je het over hebt. Ik wil ook geen hokjes plaatsen, ik denk dat dat wel duidelijk naar voren kwam in mijn vorige post. Het was meer meta gericht; niet de discussie zelf maar opening tot gesprek over hoe de discussie gevoerd wordt.
We hebben allemaal een andere kijk erop en dat moeten we van elkaar respecteren. Maar ook dat is slechts mijn mening
Ook kun je nooit 17,5 miljoen mensen tegemoetkomen in beleidsvoering dus er is geen goed of kwaad te kiezen. Je zal de beslissing maar moeten maken.
We zijn allemaal op een andere manier geraakt door COVID-19 en men spreekt vanuit die ervaring, Ik zou zeggen luister naar elkaar en leer van elkaar in plaats van continue te overschreeuwen en te beargumenteren waarom de ander 'ongelijk' heeft..
Dank voor je reactie
![:)]()