Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Š 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
502 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Ik gebruikte je ook alleen als excuus 😘
Klik om te vergroten...
Ik word hier gewoon ingezet als middel om die arme @ljuv aan het werk te zetten. Die moet al haar energie al in haar scriptie stoppen
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mevrouw Pløp zei:
Als je nou niet heel gauw aan je scriptie gaat komen Zanza en ik je vakkundig in elkaar timmeren!
Klik om te vergroten...
Ooh, ik dacht helpen met schrijven?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Die moet al haar energie al in haar scriptie stoppen
Klik om te vergroten...
Mijn natuurlijke reactie is normaal IK MOET HELEMAAL NIETS
maar dit keer houd ik me in. Dit moet ik namelijk zeker.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zanza zei:
Ik word hier gewoon ingezet als middel om die arme @ljuv aan het werk te zetten. Die moet al haar energie al in haar scriptie stoppen
Klik om te vergroten...
Nee als middel om te verbergen dat mijn hersens even onklaar gemaakt zijn door medicatie en ik wĂŠl graag wil snappen wat onze lieve @ljuv zegt!

Maar verder heb je natuurlijk gelijk!
ljuv zei:
Mijn natuurlijke reactie is normaal IK MOET HELEMAAL NIETS
maar dit keer houd ik me in. Dit moet ik namelijk zeker.
Klik om te vergroten...
Als je nou niet heel gauw aan je scriptie gaat komen Zanza en ik je vakkundig in elkaar timmeren!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Mijn natuurlijke reactie is normaal IK MOET HELEMAAL NIETS
maar dit keer houd ik me in. Dit moet ik namelijk zeker.
Klik om te vergroten...
Hoor ik daar een activistische yell?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
Ooh, ik dacht helpen met schrijven?
Klik om te vergroten...
Denk dat je aan mij weinig hebt op dat vlak nu 🧐 'meest welbespraakte' forumlid is dr hersens kwijt. Maar als jij helpt schrijven (kun je langere teksten schijven wel aan? 😱) Zorg ik wel voor de warme chocomel met slagroom en de snacks. Brownies met een Hollands smaakje?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
Denk dat je aan mij weinig hebt op dat vlak nu 🧐 'meest welbespraakte' forumlid is dr hersens kwijt
Klik om te vergroten...
Scheelt wel een hoop lange, kritische teksten dan iig
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Als je nou niet heel gauw aan je scriptie gaat komen Zanza en ik je vakkundig in elkaar timmeren!
Klik om te vergroten...
Ja ik ga met een flinke staart tussen mijn benen naar de supermarkt en weer aan de slag inderdaad. Vandaag is er (na een boze mail van mijn heks - eeeeeh begeleidster) wel iets van de grond gekomen... eindelijk.

Zanza zei:
Hoor ik daar een activistische yell?
Klik om te vergroten...
Van mij?! Ik zou niet durven!

Zanza zei:
Ooh, ik dacht helpen met schrijven?
Klik om te vergroten...
Mevrouw Pløp zei:
Denk dat je aan mij weinig hebt op dat vlak nu 🧐 'meest welbespraakte' forumlid is dr hersens kwijt
Klik om te vergroten...
Haha en hem dan ook ondertekenen met Plops handtekening!!!! Fun!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zanza zei:
Scheelt wel een hoop lange, kritische teksten dan iig
Klik om te vergroten...
ljuv zei:
Ja ik ga met een flinke staart tussen mijn benen naar de supermarkt en weer aan de slag inderdaad. Vandaag is er (na een boze mail van mijn heks - eeeeeh begeleidster) wel iets van de grond gekomen... eindelijk.


Van mij?! Ik zou niet durven!



Haha en hem dan ook ondertekenen met Plops handtekening!!!! Fun!
Klik om te vergroten...
Jezus wat zijn jullie snel, ik was m'n bericht nog aan het aanpassen! Kalm!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mevrouw Pløp zei:
Jezus wat zijn jullie snel, ik was m'n bericht nog aan het aanpassen! Kalm!
Klik om te vergroten...
Heb je een zoek hersensfunctie op je telefoon?
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
Als we nou eens maatregelen bedenken waar Corona zich een hoedje van schrikt

Bekijk bijlage 32528
Klik om te vergroten...
Niet meer testen?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
Heb je een zoek hersensfunctie op je telefoon?
Klik om te vergroten...
Nee, jij wel? Kun je mijn hersens dan even zoeken? Laatst gezien in gezelschap van Sertraline, mogelijk ontvoerd
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
IMG_20211117_202524.jpg
Contra's: privacy en angst dat mensen zich dan niet meer laten testen.

Bron: De Stentor

Mening van Mevrouw Pløp:
Ik vind het nogal raar dat het niet gewoon vanaf het begin zo is dat je QR bij een positieve test wordt ingetrokken voor de duur van de quarantaine. Mensen die zich dan om die reden niet meer laten testen mogen klappen krijgen🤷🏼‍♀️
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
Nee, jij wel? Kun je mijn hersens dan even zoeken? Laatst gezien in gezelschap van Sertraline, mogelijk ontvoerd
Klik om te vergroten...

Lol!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
ljuv zei:
Ja ik ga met een flinke staart tussen mijn benen naar de supermarkt en weer aan de slag inderdaad.
Klik om te vergroten...
Nou die staart tussen mijn benen wordt als maar groter want ik heb totaal de note gemist dat supermarkten maar tot 20:00 open mogen zijn en ik stond mooi voor een dichte deur. Lekker de halve stad doorgegaan voor peuken. GOTFUR. Klote lockdown.

Wat een deceptie.
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Nou die staart tussen mijn benen wordt als maar groter want ik heb totaal de note gemist dat supermarkten maar tot 20:00 open mogen zijn en ik stond mooi voor een dichte deur. Lekker de halve stad doorgegaan voor peuken. GOTFUR. Klote lockdown.

Wat een deceptie.
Klik om te vergroten...
Mijn wijn idee ging ook niet door, sip.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
ljuv zei:
halve stad doorgegaan voor peuken
Klik om te vergroten...
Wel je opruimzakje mee?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
iPlucky zei:
Mijn wijn idee ging ook niet door, sip.
Klik om te vergroten...
Sukkels, sukkels zijn we! Wel lekker je haze jointje hoop ik toch!?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zanza zei:
Wel je opruimzakje mee?
Klik om te vergroten...
Ik ben ĂŠĂŠn grote vuilnisbak, Zanza!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
ljuv zei:
Ik ben ĂŠĂŠn grote vuilnisbak, Zanza!
Klik om te vergroten...
Och ja. Vergeten!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...124125126127128...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."